Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Devoskens: route met 12 en 16 jarige dochters Zuidwest.
Reis Devoskens: route met 12 en 16 jarige dochters Zuidwest.
Beste mede Amerika reizigers,
Komende zomer is het eindelijk zo ver. Onze lang gedroomde reis naar Amerika.
Ik reis samen met man en 2 meiden van 12 en 17 die afwisseling leuk vinden. Ik heb voor nu onderstaande route in mijn hoofd, we hebben de 1e en laatste 3 nachten vastliggen in Los Angeles. Daar tussenin hebben we 18 nachten een c30 camper. Ons schema tot nu toe is de volgende, maar ik sta open voor tips/adviezen.
2/8 Los Angeles airport hotel
3/8 Palm Springs/ KOA campground
4/8 Kingman
5/8 Mather campground/ Grand Canyon
6/8 - 8/8 Lake Powel / Wahweap (of is dat te lang, willen Horseshoe Bend, Antelope Canyon doen en een middag chillen/zwemmen als rustdag. Evt bootje/kano huren-> tips welkom)
9/8 Bryce -> Ruby's Inn
10/8 Zion -> Watchman (extra nacht beter?)
11/8 Las Vegas -> Circus Circus RV (tips welkom met meiden daar) Is een nacht voldoende?
12/8 Mammoth Lakes -> nog tip gevraagd, geen idee
13/8 Yosemite (extra nacht aanrader?)
14/8 -15/8 Yogi Bear resort, om even paar dagen te zwemmen, ontspannen
16/8 nacht over.... ervoor of erna inzetten, waar beste/leukste? Vegas en Zion dag extra, Lake Powell nacht eraf?
17/8-18/8 San Francisco-> waar slapen we met grote camper zo gunstig mogelijk om SF te gaan zien. Laten we camper staan? Tips?
19/8 Monterey of Carmel ... waar leukste en camping idee?
20/8 Pismo Beach, tip camping?
21/8 camper inleveren, 3 nachten in LA
Marina del Rey, DoubleTree by Hilton met huurauto.
Is dit schema met twee tienermeiden te doen. Ik zoek een balans tussen, natuur, shoppen, zwembadje, zodat we allemaal een fantastische reis gaan hebben.
Hoor graag jullie reacties,
Liefs Mas, Dave & co
Komende zomer is het eindelijk zo ver. Onze lang gedroomde reis naar Amerika.
Ik reis samen met man en 2 meiden van 12 en 17 die afwisseling leuk vinden. Ik heb voor nu onderstaande route in mijn hoofd, we hebben de 1e en laatste 3 nachten vastliggen in Los Angeles. Daar tussenin hebben we 18 nachten een c30 camper. Ons schema tot nu toe is de volgende, maar ik sta open voor tips/adviezen.
2/8 Los Angeles airport hotel
3/8 Palm Springs/ KOA campground
4/8 Kingman
5/8 Mather campground/ Grand Canyon
6/8 - 8/8 Lake Powel / Wahweap (of is dat te lang, willen Horseshoe Bend, Antelope Canyon doen en een middag chillen/zwemmen als rustdag. Evt bootje/kano huren-> tips welkom)
9/8 Bryce -> Ruby's Inn
10/8 Zion -> Watchman (extra nacht beter?)
11/8 Las Vegas -> Circus Circus RV (tips welkom met meiden daar) Is een nacht voldoende?
12/8 Mammoth Lakes -> nog tip gevraagd, geen idee
13/8 Yosemite (extra nacht aanrader?)
14/8 -15/8 Yogi Bear resort, om even paar dagen te zwemmen, ontspannen
16/8 nacht over.... ervoor of erna inzetten, waar beste/leukste? Vegas en Zion dag extra, Lake Powell nacht eraf?
17/8-18/8 San Francisco-> waar slapen we met grote camper zo gunstig mogelijk om SF te gaan zien. Laten we camper staan? Tips?
19/8 Monterey of Carmel ... waar leukste en camping idee?
20/8 Pismo Beach, tip camping?
21/8 camper inleveren, 3 nachten in LA
Marina del Rey, DoubleTree by Hilton met huurauto.
Is dit schema met twee tienermeiden te doen. Ik zoek een balans tussen, natuur, shoppen, zwembadje, zodat we allemaal een fantastische reis gaan hebben.
Hoor graag jullie reacties,
Liefs Mas, Dave & co
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Devoskens: route met 12 en 16 jarige dochters Zuidwest.
Hallo, welkom op het forum!
Je zou eens naar de voorbeeldroute kunnen kijken, met name voor de indeling van het aantal nachten. Voor Zion wordt meestal een volle dag (dus 2 nachten) aangeraden. Jullie tijd voor Yosemite is helemaal kort; dit is een groot en veelzijdig park. Wat zijn jullie plannen in de parken? En heb je je al goed ingelezen om te weten wat er allemaal te doen is?
Ik zou zelf die twee nachten Yogi Bear vergeten (zwemmen en ontspannen kan overal op je route), maar als dat een must is is het misschien niet gek om elders iets te schrappen zodat je voor de rest wat meer tijd hebt.
Kijk ook eens hoe je de tijd bij Page in wilt delen; in 1 dag kun je ook al veel doen. Maar een volle dag op het meer zijn 3 nachten wel handig.
Kijk op tijd naar campings en vooral naar die in Yosemite. Oefen op 15 februari voor Yosemite (om 16.00 uur) zodat je op 15 maart (om 15.00 uur) weet wat je te wachten staat. En kijk eens naar dit topic.
Kun je de camper vroeg ophalen/laat inleveren?
Schrijf de route eens uit in een van/naar schema zodat duidelijk is wat de reisdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Dus zo:
2-aug Los Angeles
3-aug Los Angeles - Palm Springs
4-aug Palm Springs - Kingman
5-aug Kingman - Grand Canyon
6-aug Grand Canyon - Page
7-aug Page
8-aug Page
9-aug Page - Bryce
etc
Marianne
Je zou eens naar de voorbeeldroute kunnen kijken, met name voor de indeling van het aantal nachten. Voor Zion wordt meestal een volle dag (dus 2 nachten) aangeraden. Jullie tijd voor Yosemite is helemaal kort; dit is een groot en veelzijdig park. Wat zijn jullie plannen in de parken? En heb je je al goed ingelezen om te weten wat er allemaal te doen is?
Ik zou zelf die twee nachten Yogi Bear vergeten (zwemmen en ontspannen kan overal op je route), maar als dat een must is is het misschien niet gek om elders iets te schrappen zodat je voor de rest wat meer tijd hebt.
Kijk ook eens hoe je de tijd bij Page in wilt delen; in 1 dag kun je ook al veel doen. Maar een volle dag op het meer zijn 3 nachten wel handig.
In elk geval Yosemite!
Mammoth Lake is een noodzakelijke stop tussen LV en Yosemite, niet een doel op zich voor een eerste reis, maar je kunt prachtig wandelen in de omgeving. Je kunt ook naar Lee Vining kijken. Breng in elk geval een bezoek aan Mono Lake. En misschien Bodie?
Kijk op tijd naar campings en vooral naar die in Yosemite. Oefen op 15 februari voor Yosemite (om 16.00 uur) zodat je op 15 maart (om 15.00 uur) weet wat je te wachten staat. En kijk eens naar dit topic.
Kun je de camper vroeg ophalen/laat inleveren?
Schrijf de route eens uit in een van/naar schema zodat duidelijk is wat de reisdagen zijn en waar je een volle dag hebt.
Dus zo:
2-aug Los Angeles
3-aug Los Angeles - Palm Springs
4-aug Palm Springs - Kingman
5-aug Kingman - Grand Canyon
6-aug Grand Canyon - Page
7-aug Page
8-aug Page
9-aug Page - Bryce
etc
Marianne
Reis Devoskens: 3 nachten tussen Las Vegas en San Francisco met camper in augustus.
Opmerking moderator
De 2 reisroutes samengevoegd; zo blijven alle vragen en antwoorden over deze reis bij elkaar en dat voorkomt dubbele antwoorden.
Al avonden ben ik aan het wikken en wegen. Wij gaan deze zomer onze reis in west Amerika maken. Nu heb ik de meeste campings al vast liggen maar loop ik op twee delen nog vast. Daar we reizen met 2 tieners zoeken we niet alleen maar natuur, maar afwisseling.
Wij overnachten 2 nachten in Las Vegas op 11 en 12 augustus. Daarna hebben we 3 nachten om naar San Francisco te komen. Ik wilde omdat we niet door Death Valley mogen via het oosten naar de Tioga Pass rijden met een overnachting onderweg. Dan 2 nachten in Yosemite, maar het is me niet gelukt om op een van de 3 campground in het park te boeken. Wat nu? Wij houden wel van plaatsjes waar iets te beleven is. Gaan we die de Tioga Pass rijden en waar slapen we dan?
Of gaan we via het zuiden (Bakerfield/ Visalia 2 nachten) richting een nacht in buurt Yosemite? Wat ik lees zijn de watervallen in Yosemite in augustus niet op zijn mooist, en is het mega toeristisch. Ga ik Yosemite overslaan en focus ik op Sequoia, of beter tip van iemand?
Daarna slapen we 2 nachten in San Francisco (al geboekt), waarna we 2 nachten hebben voordat we onze camper weer in moeten leveren in Los Angeles (daar nog 3 nachten een auto gehuurd met hotel, dus dat staat vast). We zoeken dus 2 nachten langs de kust een leuke plaats met RV site.
Waar moeten we de laatste nacht (voor inleveren camper in LA slapen, wat is haalbaar qua afstand/inlevertijd?
Ik kom er maar niet uit. Als deze nachten vast liggen is mijn reis rond dus hoop hier wat tips te ontvangen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: 3 nachten tussen Las Vegas en San Fransisco met Camper in augustus
Jammer dat het niet gelukt is in Yosemite. Had je wel geoefend? Je hebt niet meer gereageerd in je routetopic. Ik begrijp dat nooit zo goed, waarom plaats je een bericht als je er verder niets mee doet?
Je kunt onderlangs rijden, maar dan zou ik Yosemite vergeten. Zijn er nog campings in Sequoia of Kings Canyon te reserveren? Heb je daar al naar gekeken? Er is nu nog het nodige afgesloten, kijk eens op www.nps.gov/seki wanneer alles weer open is daar. Bakersfield of Visalia zijn natuurlijk niet handig voor een bezoek aan Sequoia en met een camper is het nu juist mooi om in een park te staan. Bedenk ook dat je met een grotere camper niet via de zuidingang Sequoia binnen kunt rijden.
Ik zou naar Lee Vining of Mammoth Lakes of June Lake rijden, en dan ergens aan de westkant van Yosemite een camping proberen te vinden. Kijk eens naar Indian Flat, of naar iets in Groveland. Ook voor tieners is er voldoende afwisseling in Yosemite. De watervallen zijn in augustus niet op hun krachtigst maar met de grote hoeveelheden sneeuw dit jaar zal zelfs de Yosemite Fall nog wel lopen denk ik. En er is wel meer dan alleen watervallen natuurlijk. Misschien is de Panorama Trail iets voor jullie?
Je kunt ook twee nachten aan de oostkant staan, daar is ook genoeg te doen. Ga bijvoorbeeld naar Bodie, Mono Lake of doe de Little Lakes Valley loop (zi ons 2015-verslag daarvoor) of ga naar Devils Postpile en Rainbow Fall bij Mammoth Lakes (zie daarvoor ons 2019-verslag). Langs de Tioga Road is ook veel te zien, trek daar voldoende tijd voor uit.
Als je graag sequoiabomen wilt zien zou dat ook in de Mariposa Grove kunnen. Je kunt dan ook daar in de buurt een camping zoeken (bijvoorbeeld in Oakhurst).
Marianne
Je kunt onderlangs rijden, maar dan zou ik Yosemite vergeten. Zijn er nog campings in Sequoia of Kings Canyon te reserveren? Heb je daar al naar gekeken? Er is nu nog het nodige afgesloten, kijk eens op www.nps.gov/seki wanneer alles weer open is daar. Bakersfield of Visalia zijn natuurlijk niet handig voor een bezoek aan Sequoia en met een camper is het nu juist mooi om in een park te staan. Bedenk ook dat je met een grotere camper niet via de zuidingang Sequoia binnen kunt rijden.
Ik zou naar Lee Vining of Mammoth Lakes of June Lake rijden, en dan ergens aan de westkant van Yosemite een camping proberen te vinden. Kijk eens naar Indian Flat, of naar iets in Groveland. Ook voor tieners is er voldoende afwisseling in Yosemite. De watervallen zijn in augustus niet op hun krachtigst maar met de grote hoeveelheden sneeuw dit jaar zal zelfs de Yosemite Fall nog wel lopen denk ik. En er is wel meer dan alleen watervallen natuurlijk. Misschien is de Panorama Trail iets voor jullie?
Je kunt ook twee nachten aan de oostkant staan, daar is ook genoeg te doen. Ga bijvoorbeeld naar Bodie, Mono Lake of doe de Little Lakes Valley loop (zi ons 2015-verslag daarvoor) of ga naar Devils Postpile en Rainbow Fall bij Mammoth Lakes (zie daarvoor ons 2019-verslag). Langs de Tioga Road is ook veel te zien, trek daar voldoende tijd voor uit.
Als je graag sequoiabomen wilt zien zou dat ook in de Mariposa Grove kunnen. Je kunt dan ook daar in de buurt een camping zoeken (bijvoorbeeld in Oakhurst).
Marianne
- Bushmaster
- Amerika-expert
Je weet dat het "best warm" is in Las Vegas in augustus? daar verandert de airco van de RV niet veel aan.Wij overnachten 2 nachten in Las Vegas op 11 en 12 augustus.
Mijn advies, parkeer de RV bij een hotel in Las Vegas, en boek een kamer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waar en hoe laat moet je de camper inleveren?
Hou er rekening mee dat delen van Hwy 1 nog gesloten kunnen zijn.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
@Devoskens
Als je reageert op de vragen kunnen we je beter helpen.
Of ben je er al uit? Het is altijd wel fijn om een reactie te krijgen. Dat kan via de Plaats reactie-knop.
Marianne
Als je reageert op de vragen kunnen we je beter helpen.

Of ben je er al uit? Het is altijd wel fijn om een reactie te krijgen. Dat kan via de Plaats reactie-knop.

Marianne
Re: Reis Devoskens: 3 nachten tussen Las Vegas en San Francisco met camper in augustus.
goedenavond,
Bedankt voor jullie reacties, ik heb in mijn vorige eerste vraag inderdaad niet gereageerd maar deze wel echt gebruikt bij het verder plannen. Sorry eerste keer op dit forum is even zoeken. Heb nu gevonden hoe ik moet reageren. thanks @Martin & Marianne Was geen onwil, maar omstandigerheden en onkunde haha
We moeten onze camper inleveren in Carson (los Angeles) 2233 E 223rd St, Carson, CA 90810, Verenigde Staten
Slapen in San Fransisco de 18e augustus, en moeten de 21e augustus voor 11 uur de camper inleveren, dus twee nachten om af te zakken.
Tussen Las Vegas & Lodi (waar we een nacht aquapark hebben) heb ik 3 nachten. Yosemite zeker geprobeerd vooraf maar helaas op moment suprême niet gelukt. Vraag me nu dus af of ik voor de kids niet beter via het zuiden onder deathvalley moet gaan. 2 nachten naar bijvoorbeeld Visalia (en vandaaruit Sequoia bezoeken) , 1 nacht Mariposa moeten boeken. Hierdoor geen Tiogapass en niet veel van Yosemite, denk dat ik dit park beter in een volgende reis (zonder kids) uitgebreider mee kan nemen. Krijg in Sequoia de volgende melding:
Many Campgrounds Not Currently Accepting New Reservations for Summer 2023
Impacts from winter storms are causing opening delays to some campgrounds at Sequoia and Kings Canyon National Parks. As a result, we are not currently accepting new reservations for the 2023 summer season until campground opening dates are established. This is impacting the following campgrounds: Atwell Mill, Cold Springs, Sentinel, Canyon View, Sheep Creek, and Moraine.
Ik ga de tips van Frans en Marianne eens goed lezen, kijken wat dan te doen.
Bedankt voor jullie reacties, ik heb in mijn vorige eerste vraag inderdaad niet gereageerd maar deze wel echt gebruikt bij het verder plannen. Sorry eerste keer op dit forum is even zoeken. Heb nu gevonden hoe ik moet reageren. thanks @Martin & Marianne Was geen onwil, maar omstandigerheden en onkunde haha
We moeten onze camper inleveren in Carson (los Angeles) 2233 E 223rd St, Carson, CA 90810, Verenigde Staten
Slapen in San Fransisco de 18e augustus, en moeten de 21e augustus voor 11 uur de camper inleveren, dus twee nachten om af te zakken.
Tussen Las Vegas & Lodi (waar we een nacht aquapark hebben) heb ik 3 nachten. Yosemite zeker geprobeerd vooraf maar helaas op moment suprême niet gelukt. Vraag me nu dus af of ik voor de kids niet beter via het zuiden onder deathvalley moet gaan. 2 nachten naar bijvoorbeeld Visalia (en vandaaruit Sequoia bezoeken) , 1 nacht Mariposa moeten boeken. Hierdoor geen Tiogapass en niet veel van Yosemite, denk dat ik dit park beter in een volgende reis (zonder kids) uitgebreider mee kan nemen. Krijg in Sequoia de volgende melding:
Many Campgrounds Not Currently Accepting New Reservations for Summer 2023
Impacts from winter storms are causing opening delays to some campgrounds at Sequoia and Kings Canyon National Parks. As a result, we are not currently accepting new reservations for the 2023 summer season until campground opening dates are established. This is impacting the following campgrounds: Atwell Mill, Cold Springs, Sentinel, Canyon View, Sheep Creek, and Moraine.
Ik ga de tips van Frans en Marianne eens goed lezen, kijken wat dan te doen.
2 aug Los Angeles
3 aug camper ophalen ->Joshua Tree 204 km, 3 uur
4 aug Kingman -> 400 km , 4½ uur
5 aug Mather Campground Grand Canyon -> 275 km , 3½ uur
6 aug Page -> 215 km, 2½ uur
7 aug Page
8 aug Bryce -> 235 km, 2½ uur
9 aug Zion' -> 135 km, 2 uur
10 aug Zion'
11 aug Las Vegas -> 270 km, 3 uur
12 aug Las Vegas
13 aug
14 aug
15 aug
16 aug Yogi Bear Lodi
17 aug San Fransisco -> 125 km, 1½ uur
18 aug San Fransisco
19 aug (Monterey??)
20 aug (Pismo??) - ver rijden naar Carson volgende dag??
21 aug 11 uur camper inleveren, Los Angeles
22 aug Los Angeles
23 aug Los Angeles
dit is wat ik nu gereserveerd heb staan, en waar ik nog 2 open stukken heb... 13,14 en 15 augustus en 19 en 20 augustus, zoek dus iets waar we naast de natuur die we al veel zien ook wat overige activiteiten voor de meiden kunnen doen (keer winkelen), leuk dorpje.
3 aug camper ophalen ->Joshua Tree 204 km, 3 uur
7 aug Page
8 aug Bryce -> 235 km, 2½ uur
9 aug Zion' -> 135 km, 2 uur
10 aug Zion'
11 aug Las Vegas -> 270 km, 3 uur
12 aug Las Vegas
13 aug
14 aug
15 aug
16 aug Yogi Bear Lodi
17 aug San Fransisco -> 125 km, 1½ uur
18 aug San Fransisco
19 aug (Monterey??)
20 aug (Pismo??) - ver rijden naar Carson volgende dag??
21 aug 11 uur camper inleveren, Los Angeles
22 aug Los Angeles
23 aug Los Angeles
dit is wat ik nu gereserveerd heb staan, en waar ik nog 2 open stukken heb... 13,14 en 15 augustus en 19 en 20 augustus, zoek dus iets waar we naast de natuur die we al veel zien ook wat overige activiteiten voor de meiden kunnen doen (keer winkelen), leuk dorpje.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Re: Reis Devoskens: 3 nachten tussen Las Vegas en San Francisco met camper in augustus.
Als je maar 3 nachten hebt te besteden tussen LV en Lodi is het niet gek om die in te zetten bij Sequoia en Kings Canyon i.p.v. Yosemte. Je hebt dan in totaal 2 volle dagen voor dit gebied en dat is wel mooi. Bijv. 1 overnachting in Visalia zodat je de volgende dag eerst Sequoia kunt bezoeken en dan doorrijden naar Kings Canyon (dit park lijkt op Yosemite) voor 2 overnachtingen zodat je ook daar een volle dag hebt.
2011: Zuidwesten
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
2015: Rondje Denver
2017: Zuidwesten
2018: Zuidelijke staten en Florida
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mijn tips voor de oostkant van Yosemite en dan ergens aan de westkant buiten het park spraken je niet aan?
Sequoia en Kings Canyon zijn natuurlijk een prima alternatief maar dan niet vanuit Visalia. Zoals ik al aangaf is de ca198 niet geschikt voor campers dus zoek íets in Grant Grove of iets daar in de buurt. En wacht nu niet te lang met reserveren.
Kijk voor Sequoia en Kings Canyon eens in onze reisverslagen. Wij hebben in 2006 en 2013 in Grant Grove Village overnacht en in 2013 ook in Cedar Grove. Als dat deel open is in augustus zou ik zeker daar een nacht proberen te staan. In 2017 hebben we op Lodgepole gestaan, in Seqouia.
Als je nu nog steeds niets hebt vastgelegd aan de kust zal het wel lastig worden om nog iets te vinden. De tweede nacht zou ik dicht bij LA gaan zitten. Voor de eerste nacht is Monterey leuk.
Marianne
Sequoia en Kings Canyon zijn natuurlijk een prima alternatief maar dan niet vanuit Visalia. Zoals ik al aangaf is de ca198 niet geschikt voor campers dus zoek íets in Grant Grove of iets daar in de buurt. En wacht nu niet te lang met reserveren.
Kijk voor Sequoia en Kings Canyon eens in onze reisverslagen. Wij hebben in 2006 en 2013 in Grant Grove Village overnacht en in 2013 ook in Cedar Grove. Als dat deel open is in augustus zou ik zeker daar een nacht proberen te staan. In 2017 hebben we op Lodgepole gestaan, in Seqouia.
Als je nu nog steeds niets hebt vastgelegd aan de kust zal het wel lastig worden om nog iets te vinden. De tweede nacht zou ik dicht bij LA gaan zitten. Voor de eerste nacht is Monterey leuk.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals je het nu noteert is het nog steeds niet duidelijk. Zet bij elke dag je vertrek en eindpunt neer.
Dus in plaats van:
7 aug Page
Zo:
4 aug Joshua Tree - Kingman
5 aug Kingman- Mather Campground Grand Canyon
6 aug Grand Canyon ' Page
7 aug Page
En richt je niet te veel op leuke dorpjes, die zijn er niet. Winkelen kan in de steden.
Het belangrijkste is om nog campings te vinden.
Kijk voor de mogelijkheden op recreation.gov of bijvoorbeeld rvparky.com.
Marianne
Dus in plaats van:
7 aug Page
Zo:
4 aug Joshua Tree - Kingman
5 aug Kingman- Mather Campground Grand Canyon
6 aug Grand Canyon ' Page
7 aug Page
En richt je niet te veel op leuke dorpjes, die zijn er niet. Winkelen kan in de steden.
Het belangrijkste is om nog campings te vinden.
Kijk voor de mogelijkheden op recreation.gov of bijvoorbeeld rvparky.com.
Marianne
Ik zie nu inderdaad dat Visalia niet handig is met onze camper om vanuit daar Seqouia te bezoeken. De andere plaatsen die je noemde zijn ook of vol of niet geopend. Ik ben nu toch aan het kijken naar rijden via de oostkant van deathvalley. Heb https://highsierrarv.com/ in Oakburst gevonden, is jouw advies om na Las Vegas, 2 nachten aan oostkant te verblijven en een nacht in Oakburst? Ik ga jouw reisverslag eens zoeken (nieuwe uitdaging op de site haha) moet deze week alles geboekt hebben zodat ik de rest uit kan werken.Martin & Marianne schreef: ↑25 apr 2023, 06:22Mijn tips voor de oostkant van Yosemite en dan ergens aan de westkant buiten het park spraken je niet aan?
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
1 nacht oostkant en 2 nachten westkant is een mooie indeling. Met meer tijd zouden 2 nachten aan de oostkant mooi zijn maar niet ten koste van de westkant..
Onze reisverslagen vind je via de link onderaan mijn berichten.
Marianne
Onze reisverslagen vind je via de link onderaan mijn berichten.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1939 Weergaves
-
Laatste bericht door susanmulders
-