Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Knoppie79: rondje Denver-Rocky Mountain-Yellowstone-Teton.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: advies verblijf in Yellowstone
Dank je Roland voor je tips alleen kunnen wij nu geen 3 nachten meer op 1 locatie boeken helaas vandaar mijn opties hierboven en wat van die opties dan het meest gunstig zou zijn.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het hangt er een beetje van af wat je allemaal wilt doen in het park. Ik vind zelf twee nachten Old Faithful wel mooi, dan heb je de kans om de drukke geisergebieden op de rustige momenten te zien. Dat vind ik ook het voordeel van op meerdere plaatsen in het park overnachten; je nu t dan op meerdere plaatsen de drukte voor zijn. Heen en weer rijden doe je sowieso wel.
Als je 1 geiser wel voldoende vindt kun je bij Canyon overnachten maar het is wel heel fijn om ook de tijd te hebben om een of meer geisers uit te zien barsten.
In 2015 hadden wij meerdere locaties, kijk eens naar onze indeling en onze planning voor dat jaar.
Marianne
Als je 1 geiser wel voldoende vindt kun je bij Canyon overnachten maar het is wel heel fijn om ook de tijd te hebben om een of meer geisers uit te zien barsten.
In 2015 hadden wij meerdere locaties, kijk eens naar onze indeling en onze planning voor dat jaar.
Marianne
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat kan ook, zelfs als je niet bij Old Faithful overnacht. Kwestie van vroeg op pad gaan 's ochtends in Yellowstone NP. Iets dat ik sowieso doe om de eerste drukte voor te zijn. Voordeel van 1 locatie in Yellowstone NP is dat je een mooi dag vullend programma kunt maken door een dag uit te trekken voor het onderste rondje en een dag voor het bovenste rondje.Martin & Marianne schreef: ↑07 mei 2023, 12:53Ik vind zelf twee nachten Old Faithful wel mooi, dan heb je de kans om de drukke geisergebieden op de rustige momenten te zien. Dat vind ik ook het voordeel van op meerdere plaatsen in het park overnachten; je nu t dan op meerdere plaatsen de drukte voor zijn. Heen en weer rijden doe je sowieso wel.
Maar goed, een ieder moet vooral doen waar hij/zij zich prettig bij voelt en voor mij is dat door 1 overnachtingslocatie te hebben.

Roland
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Dank je weer voor de tips. Ik ben je reisverslag aan het lezen. Denk als ik het zo lees dat we de nachten in de eerste optie dan maar zo moeten laten staan. Zo hebben we ruimte voor Lamar Valley en voor de geisers. Zie dat jullie ook in Craters of The Moon zijn geweest. Wij zaten te denken om vanuit Jackson via dat park te gaan met een overnachting en daarna naar Salt Lake City maar kan uit jullie reisverslag niet echt opmaken of het de moeite waard is om hiervoor om te rijden en dit in te plannen of dat we het beter kunnen laten vervallen en vanuit Jackson gelijk naar Salt Lake City moeten gaan.Martin & Marianne schreef: ↑07 mei 2023, 12:53Het hangt er een beetje van af wat je allemaal wilt doen in het park. Ik vind zelf twee nachten Old Faithful wel mooi, dan heb je de kans om de drukke geisergebieden op de rustige momenten te zien. Dat vind ik ook het voordeel van op meerdere plaatsen in het park overnachten; je nu t dan op meerdere plaatsen de drukte voor zijn. Heen en weer rijden doe je sowieso wel.
Marianne
Re: Reis Knoppie79: rondje Denver-Rocky Mountain-Yellowstone-Teton.
We zijn er gestopt op weg van Jackson Hole naar Boise en ik vond persoonlijk Craters of the Moon wel heel erg de moeite waard. Als je van het drukke en übertoeristische Yellowstone komt is het zelfs een verademing. Het uitzichtspunt aan Inferno Cone dat we gedaan hebben en de Indian Tunnels waren echt iets unieks.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 1659 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 33 Reacties