dit topic (viewtopic.php?f=7&t=77987) al gelezen, maar ontvang toch graag nog wat tips van de experts hier

Zelf lopen of gids boeken
optie 1: Gids lijkt mij duidelijk, helaas voor ons blijken er niet veel op een zondag te werken en kosten ca 200 USD p.p
optie 2: Toch maar zelf lopen. We hebben een kaart, via een volgeboekte gids kreeg ik de All Trails app (op smartphone) aangeraden met een GPX bestand van The Wave
Is deze route goed zelf te lopen kaart + GPS (telefoon of garmin) of kan je beter een gids boeken?
Vervoer naar The Wave
Wij hebben een SUV gehuurd maatje Ford Explorer, is daarmee met redelijk weer gewoon naar The Wave te rijden. Of moet ik een transfer regelen?
Onze planning is wat krap, 5 augustus rijden wij vanuit Monument Valley richting Page. We kunnen dus niet 1 dag vooraf naar de security brief, op de dag zelf liever ook niet, aangezien we dan tot 8.30 moeten wachten. Dan hopen wij allang bij The Wave te zijn om de hitte voor te zijn. Weet iemand of die security brief ' verplicht is'? Dat is mij niet helemaal duidelijk als ik dat opzoek op de officiële site.