We zijn met zijn tweeën en willen met een huurauto en hotels, motels, enz. reizen.
Ik dacht aan april omdat het dan nog niet zo warm is, de dagen wat langer zijn en de voorjaarsbloemen uitkomen. We zouden ongeveer 4 weken kunnen gaan (moeten nog toestemming vragen bij onze werkgevers). Ik begin vanaf Houston te plannen, daar zou ik graag naar het Space Centre gaan en naar Brazos Bend SP.
Ik zag dat het Space Centre dan om 10:00 uur open is en Brazos Bend SP tot 22:00 uur open is. Als we op Houston zouden vliegen dan zouden we een overnachting bij het Space Centre kunnen boeken om daar bij openingstijd te kunnen zijn en later Brazos Bend bezoeken. Is het handig om deze 2 op één dag te doen?
Is het het handigst om in Houston te starten? En wat zou dan de meest logische volgende plaats zijn om te plannen? Ik wil ook de Chisos Mountain Lodge boeken, maar dan moet alles wel zover klaar zijn en de tickets geboekt zijn.
We gaan niet voor de Eclips, hebben we dan aan de oostkant toch last van een dure overnachting als we dan in bv Houston zitten?
Ik wil de volgende “dingen” ook zeker erin verwerken, o.a:
Dallas Sixt Floor museum, Forth Worth, Austin, San Antonio, Hill Country, Big Bend, Davis Mountains met Mac. Donalds Observatory, White Sands NM, Carlsbad Caverns, Enchanted Rock, Palo Duro.
Maar eerst maar eens bij het begin beginnen om te kijken hoelang we overal voor nodig hebben. Ik heb al verschillende reisverslagen gelezen, daar heb ik veel tips uitgehaald, bedankt daarvoor