We hebben deze reizen al gemaakt:
Los Angeles - Palm Springs - Laughlin - Grand Canyon - Lake Powell - Bryce Canyon - Las Vegas - Death Valley - Yosemite - San Francisco - Monterey - Santa Barbara - Santa Monica en daarna zijn we doorgevolgen naar Maui, Hawaii.
New York - Washington - Pittsburgh - Cedar Point, Ohio - Niagra Falls - Orlando - Ocala - Sarasota - Naples - Everlgades - Key Largo - Key West - Miami.
We hebben nog geen idee over de regio. Wat wij leuk vinden is de afwisseling tussen steden, natuurparken, strand en pretparken. Wij dachten eerst om gewoon terug te gaan naar Florida omdat dit leuk is voor de kinderen. Maar eigenlijk vinden wij het leuk om zelf ook nieuwe plekken te ontdekken. Yellowstone staat bijvoorbeeld ook nog op ons wensenlijstje, walvissen/orka’s spotten lijkt mij ook héél gaaf en zo kan ik nog wel meer plekken bedenken die prachtig zijn. Een droom van mij is om een keer een mooie rit te paard te maken (ik kan goed rijden) dus als dat nog ergens kan zou het helemaal gaaf zijn

We willen volgend jaar in de zomervakantie gaan. Onze kinderen zijn dan bijna 12 en 9,5 jaar. We kunnen ongeveer 3 weken van huis. Ik kijk uit naar jullie ideeën!