Volgend jaar september willen wij (ik, mijn man en onze zoon die dan 3 jaar is) met de camper een rondreis maken. Hieronder onze route die we in gedachte hebben.
Dag 1 Las Vegas
Dag 2 Las Vegas
Dag 3 Las Vegas
Dag 4 Las Vegas - camping onderweg richting Valley of Fire (we denken niet dat we op tijd zullen zijn voor de campground in VoF)
Dag 5 Valley of Fire - Zion
Dag 6 Zion
Dag 7 Zion - Bryce
Dag 8 Bryce
Dag 9 Bryce - Capitol Reef
Dag 10 Captitol Reef - Moab
Dag 11 Moab
Dag 12 Moab
Dag 13 Moab - tussenstop
Dag 14 tussenstop - tussenstop
Dag 15 tussenstop - Grand Teton
Dag 16 Grand Teton
Dag 17 Grand Teton - Yellowstone (madison)
Dag 18 Yellowstone (madison)
Dag 19 Yellowstone (madison)
Dag 20 Yellowstone (fishing bridge RV)
Dag 21 Yellowstone - Grand Teton
Dag 22 Grand Teton - tussenstop
Dag 23 tussenstop - Rocky Mountain NP
Dag 24 Rocky Mountain NP
Dag 25 Rocky Mountain NP
Dag 26 Rocky Mountain NP
Dag 27 Rocky Mountain NP - Denver camper inleveren voor 11 uur
Dag 28 Denver/terugvlucht
Dag 1 is 10 september, dag 28 is 7 oktober
Ik hoor heel graag tips over deze route en is het qua afstanden zo haalbaar? In eerste instantie hadden we ook Mount Rushmore, Custer State park, Badlands etc op de planning maar we merkten dat het dan wel veel gehaast zou zijn en dat willen we juist niet. Dan maar 2 wat saaiere dagen, dag 22 en 23, al kunnen we op dag 22 's ochtends nog niets kleins ondernemen voor we vertrekken.
- We weten dat deze route in september beter andersom zou kunnen ivm het weer, maar dit scheelde echt heel veel geld voor de camper en anders werd het voor ons toch echt te prijzig

- Wij zijn echt geen stadsmensen, maar vonden Las Vegas wel heel leuk. Ik dacht daar 3 dagen, zodat we ook naar het zwembad kunnen bijvoorbeeld met onze peuter
- Dit is onze 3e keer Amerika (één keer ZW & één keer NW & Canada). Wij hebben Bryce & Zion al bezocht, maar toen we in Zion waren voelde mijn man zich niet lekker en hebben we niet echt alles eruit gehaald (geen leuke wandeling) en Bryce willen we ook weer naar toe, dat was ons favoriete park. Na Bryce is alles nieuw.
Er is nog niks geboekt! Al wil ik wel Yellowstone de campings gaan boeken, want dat kan vanaf vandaag