Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat heeft Amerika voor jou betekend?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

nieuwenoord schreef:Amerika heeft me geleerd te zijn wie ik ben en er steeds minder om te geven wat anderen daar van denken.
Dat heb je heel mooi gezegd Monique. Ik kan me hierin vinden hoewel ik deze levenles zeker niet geheel en al aan Amerika heb te danken moet ik eerlijkheidshalve zeggen. Maar de kennismaking met dit land heeft daar zeker toe bijgedragen.

Ik ga graag naar Amerika, ik vind het daar mooi en voel me er prettig en op mijn gemak, no mather wat anderen er ook van zeggen. Mij telkens hiervoor te moeten verdedigen, ook ten opzichte van mijn allernaasten, heb ik inmiddels afgeleerd en dit vertaald zich ook door naar andere zaken in mijn persoonlijk leven.

Aan jouw uitspraak zou ik dan ook een kleine toevoeing willen plaaten:

"O.a." Amerika heeft me geleerd te zijn wie ik ben en er steeds minder om te geven wat anderen daar van denken........

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ik volg dit topic nu al sinds de start,en denk er eigenlijk al een poosje over na,en moet eigenlijk de conclusie trekken dat voor mij niks is veranderd door mijn bezoeken aan Amerika,hooguit heb ik de bevestiging gekregen dat mijn mentaliteit,en hoe ik door het leven ga meer Amerikaans dan Europees is.

Maar veranderd,nee.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Amerika heeft mijn leven ook niet veranderd. Ik beschouw Amerika als een fantastisch vakantieland waar we vast nog wel een aantal keren terugkomen.
O.a." Amerika heeft me geleerd te zijn wie ik ben en er steeds minder om te geven wat anderen daar van denken........
Ik trek me ook al een tijdje niet zo veel aan wat anderen van me denken, maar dat heb ik gewoon, door ervaringen, hier in Nederland geleerd. Ik vind het alleen belangrijk hoe de mensen waar ik om geef over me denken.

Ik heb trouwens eens iemand op t.v. horen zeggen: "Je zou je niet zoveel aantrekken van wat anderen van je vinden als je je realiseerde hoe weinig de mensen zich eigenlijk met jou bezighouden. "

Marjon
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Pete.Z schreef:...... en moet eigenlijk de conclusie trekken dat voor mij niks is veranderd door mijn bezoeken aan Amerika,hooguit heb ik de bevestiging gekregen dat mijn mentaliteit,en hoe ik door het leven ga meer Amerikaans dan Europees is.
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen ...
Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer