Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Zijn er dagtripmogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy Space Center vanuit Miami Beach?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Zijn er dagtripmogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy Space Center vanuit Miami Beach?
Beste leden,
Ik zoek naar mogelijkheden om vanuit miami beach naar Kennedy space center en universal studios te kunnen gaan.
Graag handige informatie en websites alsjeblieft.
Groeten,
Jeroen
Ik zoek naar mogelijkheden om vanuit miami beach naar Kennedy space center en universal studios te kunnen gaan.
Graag handige informatie en websites alsjeblieft.
Groeten,
Jeroen
Re: Zijn er dagtrip mogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy space center vanuit Miami Beach?
Google eens op Daytrip from Miami to Universal Studio of Kennedy Space. Dan zie je websites van aanbieders.
Re: Zijn er dagtrip mogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy space center vanuit Miami Beach?
Het is bijna 4u rijden van Miami Beach nasr Kennedy Space Center, dus een dagtocht waarbij je 8 u onderweg bent. Universal is nog wat verder.
In theorie zal het best wel kunnen, maar ik moet er persoonlijk niet aan denken.
In theorie zal het best wel kunnen, maar ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Terug in Texas!
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Ik ook niet, zeker gezien het feit dat je zowel bij Universal als Kennedy ook al een hele dag kwijt bent. Iets teveel van het goede lijkt mij.
Beetje hetzelfde als dat je vanuit Amsterdam een dagtocht naar Disney Parijs wilt doen.... doe je niemand een plezier mee...
-
- Amerika-ontdekker
ooh dat is wel erg lang idd. Ik wil namelijk een reis naar florida maken waarbij ik dus zowel kennedy center, universal en miami beach bezoek. En ik dacht dus dat het handig zou zijn om in miami te verblijven en vanuit daar te reizen.
Wat is een betere optie qua volgorde van de reis?
Een verblijf in Orlando bijboeken voor 2-3 dagen en dan vanuit daar Kennedy en Universal doen.
Let op als je beide Universal parken wil doen heb je toch minimaal wel 2 dagen nodig.
Let op als je beide Universal parken wil doen heb je toch minimaal wel 2 dagen nodig.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
In je vorige topic
viewtopic.php?t=79500 komt dit ook al ter sprake en heb je het over vliegen en verblijven in Orlando.
Waarom ga je niet gewoon in dat topic verder trouwens? Dan is er ook meer achtergrondinfo voor forumleden die willen reageren. Heb je al reisverslagen gelezen en voorbeelden van routes bekeken?
viewtopic.php?t=79500 komt dit ook al ter sprake en heb je het over vliegen en verblijven in Orlando.
Waarom ga je niet gewoon in dat topic verder trouwens? Dan is er ook meer achtergrondinfo voor forumleden die willen reageren. Heb je al reisverslagen gelezen en voorbeelden van routes bekeken?
-
- Amerika-ontdekker
Re: Zijn er dagtripmogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy Space Center vanuit Miami Beach?
Daar ben ik dus nu mee bezig. In de vorige topic dacht ik niet aan de optie om vanuit miami dagtripjes te doen. Maar blijkbaar is dit logistiek gezien tijdrovend.
Weet jij hoeveel dagen voldoende zijn om miami goed te verkennen?
Weet jij hoeveel dagen voldoende zijn om miami goed te verkennen?
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Re: Zijn er dagtripmogelijkheden naar Universal Studios en Kennedy Space Center vanuit Miami Beach?
1 uur is meer dan voldoende… Maar ik ben dan ook geen Miami fan!
Kidding aside, 2 dagen is voldoende…
Kidding aside, 2 dagen is voldoende…
-
- Amerika-ontdekker
Ooh oke, dan denk ik dat ik eerst miami 2 dagen ga doen en dan naar orlando.
En qua plekken romdom miami, kan je daar iets over aanbevelen?
En qua plekken romdom miami, kan je daar iets over aanbevelen?
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Universal is in 1 dag prima te doen als het niet te druk is (buiten hoofdseizoenen om) en wanneer je niet perse iedere attractie wilt doen of een Xpresspass wilt kopen. Het is wel jagen allemaal dus ik zou er voor mijn vakantie niet voor kiezen.
Kennedy Space vonden wij wel leuk maar ook omdat er een launch was. verder voelt het meer als een ruimtemuseum dan echt een "park".
Heel mooi en indrukwekkend, mijn zoontje is echt Spacefan. Als je niet wilt bijbetalen voor allemaal extra's heb je dit in een halve dag wel gezien, het is alleen een eindje reizen (1 1/2 uur vanaf Orlando) waardoor je verder niet veel aan je dag hebt.
Als je de space topic leest zie je wanneer de lanceringen zijn en dan is het wel leuk als je die mee kunt pikken.
Als je 3 dagen hebt en echt Universal wilt meemaken zou ik ervoor kiezen om 1 dag van die drie te pakken voor Kennedy + lancering.
1 1/2 dag voor de 2 parken en een halve dag voor Volcano Bay. Veel Nederlanders denken aan CenterParcs of een zwembad, maar dat is echt een pretpark met water wat het de moeite waard maakt.
Miami zou ik in het Art Deco district verblijven, mooi gebied dicht bij miami Beach, Miami doet mij verder ook weinig. Gewoon een grote stad....
Kennedy Space vonden wij wel leuk maar ook omdat er een launch was. verder voelt het meer als een ruimtemuseum dan echt een "park".
Heel mooi en indrukwekkend, mijn zoontje is echt Spacefan. Als je niet wilt bijbetalen voor allemaal extra's heb je dit in een halve dag wel gezien, het is alleen een eindje reizen (1 1/2 uur vanaf Orlando) waardoor je verder niet veel aan je dag hebt.
Als je de space topic leest zie je wanneer de lanceringen zijn en dan is het wel leuk als je die mee kunt pikken.
Als je 3 dagen hebt en echt Universal wilt meemaken zou ik ervoor kiezen om 1 dag van die drie te pakken voor Kennedy + lancering.
1 1/2 dag voor de 2 parken en een halve dag voor Volcano Bay. Veel Nederlanders denken aan CenterParcs of een zwembad, maar dat is echt een pretpark met water wat het de moeite waard maakt.
Miami zou ik in het Art Deco district verblijven, mooi gebied dicht bij miami Beach, Miami doet mij verder ook weinig. Gewoon een grote stad....
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2131 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 8 Reacties