Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis romy09: tips gevraagd Denver richting Las Vegas 2024.
Reis romy09: tips gevraagd Denver richting Las Vegas 2024.
Goedenavond,
Komende zomer gaan wij Man, Vrouw, 3 kids van 16, 14 en 12 en oma en opa van 67 (nog goed fit) naar Amerika. We gaan een maand op weg, en ben nu bezig mijn route te maken. Dit doe ik in gedeeltes voorbereiden. Ik ben nu bezig met Denver richting Las Vegas.
Wat voor tips kunnen jullie mij geven voor onze kids in Denver? we komen dan van Yellowstone vandaan en hebben dan net Rocky mountains erop zitten. We zoeken na al die natuurparken wat meer stad en ontspanning.
Na Denver vertrekken we richting Las Vegas en ben even zoekende wat te doen tussen Denver en Moab. Er is gewoon zoveel te zien en te doen. Raften niet door traumatische ervaring kanoën in het verleden.
Dit is wat ik heb staan tot nu toe. Probeer elke dag vroeg weg te gaan en eind van de middag met de kids te ontspannen door te zwemmen. Anders trekken die 3 pubers het niet een maand zo reizen. Dit is onze 3e trip naar Amerika. Zion, Bryce, Monument Valley al gedaan. Ben nog heel flexibel in dagen. Dus ergens iets meer/minder kan.
Dag x Denver – tussenstop Vail - ???
Dag x iets tussen Denver en Moab ????
Dag x Moab – Arches en Canyonsland, Slapen in Moab. Kan dit in 1 dag?
Dag x Moab via (Evt Globin Valley ) Little Wild Horse Canyon , slapen Torrey (270 km)
Dag x Capitol reef park in, zwemmen hotel -Slapen Torrey
Dag x Capitol reef wandeling Lower Calf Creek Falls- zwemmen hotel-Slapen Escalante (UT12)
Dag x Dixie Forest - Cascade falls, Alpine Point Nature Trail, Navajo lake en evt duik nemen. Cedar Breaks national monument. Slapen Cedar City
Dag x Kolob canyons - zwemmen hotel- Slapen Cedar City (2x37KM)
Dag x Cedar City – Valley of fire – Las Vegas (274KM)
Alvast bedankt!
Groetjes Romy.
Komende zomer gaan wij Man, Vrouw, 3 kids van 16, 14 en 12 en oma en opa van 67 (nog goed fit) naar Amerika. We gaan een maand op weg, en ben nu bezig mijn route te maken. Dit doe ik in gedeeltes voorbereiden. Ik ben nu bezig met Denver richting Las Vegas.
Wat voor tips kunnen jullie mij geven voor onze kids in Denver? we komen dan van Yellowstone vandaan en hebben dan net Rocky mountains erop zitten. We zoeken na al die natuurparken wat meer stad en ontspanning.
Na Denver vertrekken we richting Las Vegas en ben even zoekende wat te doen tussen Denver en Moab. Er is gewoon zoveel te zien en te doen. Raften niet door traumatische ervaring kanoën in het verleden.
Dit is wat ik heb staan tot nu toe. Probeer elke dag vroeg weg te gaan en eind van de middag met de kids te ontspannen door te zwemmen. Anders trekken die 3 pubers het niet een maand zo reizen. Dit is onze 3e trip naar Amerika. Zion, Bryce, Monument Valley al gedaan. Ben nog heel flexibel in dagen. Dus ergens iets meer/minder kan.
Dag x Denver – tussenstop Vail - ???
Dag x iets tussen Denver en Moab ????
Dag x Moab – Arches en Canyonsland, Slapen in Moab. Kan dit in 1 dag?
Dag x Moab via (Evt Globin Valley ) Little Wild Horse Canyon , slapen Torrey (270 km)
Dag x Capitol reef park in, zwemmen hotel -Slapen Torrey
Dag x Capitol reef wandeling Lower Calf Creek Falls- zwemmen hotel-Slapen Escalante (UT12)
Dag x Dixie Forest - Cascade falls, Alpine Point Nature Trail, Navajo lake en evt duik nemen. Cedar Breaks national monument. Slapen Cedar City
Dag x Kolob canyons - zwemmen hotel- Slapen Cedar City (2x37KM)
Dag x Cedar City – Valley of fire – Las Vegas (274KM)
Alvast bedankt!
Groetjes Romy.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Tips gevraagd Denver richting Las Vegas 2024
Misschien wel fijn om de totale route te plaatsen? Zeker als je nog kunt schuiven is het wel fijn als we kunnen zien of er nog ergens ruimte zit.
Voor Moab worden meestal 3 nachten aangeraden; dan heb je een volle dag voor Arches, en een dag voor Canyonlands en Dead Horse Point SP. Of ga naar de Corona Arch.
Beginnen en eindigen jullie in Las Vegas? En gaan jullie ook naar Grand Teton? Jackson is een leuke plaats. Denver ken ik niet, maar is natuurlijk ook als afwisseling een optie.
In 2019 deden wij ongeveer dezelfde route (Cedar Breaks, Escalante, Capitol Reef, Moab, Rocky Mountain NP), misschien heb je iets aan ons reisverslag.
Marianne
Voor Moab worden meestal 3 nachten aangeraden; dan heb je een volle dag voor Arches, en een dag voor Canyonlands en Dead Horse Point SP. Of ga naar de Corona Arch.
Beginnen en eindigen jullie in Las Vegas? En gaan jullie ook naar Grand Teton? Jackson is een leuke plaats. Denver ken ik niet, maar is natuurlijk ook als afwisseling een optie.
In 2019 deden wij ongeveer dezelfde route (Cedar Breaks, Escalante, Capitol Reef, Moab, Rocky Mountain NP), misschien heb je iets aan ons reisverslag.
Marianne
Re: Tips gevraagd Denver richting Las Vegas 2024
Hoi Marianne, bedankt voor je reactie.
De hele route staat nog niet. Echt alleen in grote lijnen. Ben ze nu van Stad naar stad aan het plannen.
We starten in SF gaan dan via Lake tahoe richting Salt lake city. Dan Grand Teton, Yellowstone, Cody, Bighorn mountains, Estes park, Rocky mountains, dan de route hieronder. En dan Las Vegas, Yosemite en SF. Laatste stuk wel al gedaan. Maar mijn ouders wilde hier nog wat van zien.
Jackson staat er inderdaad op
Ik ga je reisverslag lezen. Dankjewel.
De hele route staat nog niet. Echt alleen in grote lijnen. Ben ze nu van Stad naar stad aan het plannen.
We starten in SF gaan dan via Lake tahoe richting Salt lake city. Dan Grand Teton, Yellowstone, Cody, Bighorn mountains, Estes park, Rocky mountains, dan de route hieronder. En dan Las Vegas, Yosemite en SF. Laatste stuk wel al gedaan. Maar mijn ouders wilde hier nog wat van zien.
Jackson staat er inderdaad op

Ik ga je reisverslag lezen. Dankjewel.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis romy09: tips gevraagd Denver richting Las Vegas 2024.
Het lijkt me niet onverstandig om eerst eens een ruwe opzet te maken. Het lijkt mij nogal veel voor 4 weken. Als ik al je wensen uitschrijf en ik hou rekening met voldoende tijd voor de parken dan kom ik op zoiets:
Dag 1 naar San Francisco
Dag 2 San Francisco - Lake Tahoe
Dag 3 Lake Tahoe
Dag 4 Lake Tahoe - Idaho Falls
Dag 5 Idaho Falls - Salt Lake City
Dag 6 Salt Lake City - Grand teton
Dag 7 Grand teton
Dag 8 Grand teton - Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11 Yellowstone - Çody
Dag 12 Çody - ?
Dag 13 ? - Estes Park
Dag 14 Estes Park
Dag 15 Estes Park - Denver
Dag 16 Denver
Dag 17 Denver - Vail
Dag 18 Vail - Grand Junction
Dag 19 Grand Junction - Moab
Dag 20 Moab
Dag 21 Moab - Capitol Reef
Dag 22 Capitol Reef
Dag 23 Capitol Reef - Escalante
Dag 24 Escalante - Cedar City
Dag 25 Cedar City
Dag 26 Cedar City Las Vegas
Dag 27 Las Vegas
Dag 28 Las Vegas - Death Valley
Dag 29 Death Valley - Lee Vining
Dag 30 Lee Vining - Yosemite
Dag 31 Yosemite
Dag 32 Yosemite - San Francisco
Dag 33 San Francisco
Dag 34 San Francisco - vlucht
Dag 35 vlucht
Dit is dus meer dan een maand, maar misschien zijn jullie daarin flexibel? Ik heb nu voor het stuk tussen Denver en Moab twee tussenstops in Colorado genomen. maar je ziet dat dat eigenlijk te veel is als je niet langer dan een maand weg wilt.
Is het niet iets om in SLC te beginnen? Of doe een one way Denver-SF. Misschien heb je iets aan ons 2004- of 2013-verslag voor wat ideeën. En in 2008 deden we Yellowstone vanuit SF, via Lake tahoe en Nevada. In 2019 deden we onder andere Kolob Canyons, Cedar Breaks, Escalante, Capitol Reef en Moab.
Denk er ook aan dat je op tijd naar accommodatie kijkt. Willen jullie twee kamers? Of 3? In bijvoorbeeld Yellowstone zijn er geen kamers voor 5 personen, en de betaalbare opties zijn snel volgeboekt, dus kijk daar op tijd naar en check ook regelmatig of er iets vrij komt.
Marianne
Dag 1 naar San Francisco
Dag 2 San Francisco - Lake Tahoe
Dag 3 Lake Tahoe
Dag 4 Lake Tahoe - Idaho Falls
Dag 5 Idaho Falls - Salt Lake City
Dag 6 Salt Lake City - Grand teton
Dag 7 Grand teton
Dag 8 Grand teton - Yellowstone
Dag 9 Yellowstone
Dag 10 Yellowstone
Dag 11 Yellowstone - Çody
Dag 12 Çody - ?
Dag 13 ? - Estes Park
Dag 14 Estes Park
Dag 15 Estes Park - Denver
Dag 16 Denver
Dag 17 Denver - Vail
Dag 18 Vail - Grand Junction
Dag 19 Grand Junction - Moab
Dag 20 Moab
Dag 21 Moab - Capitol Reef
Dag 22 Capitol Reef
Dag 23 Capitol Reef - Escalante
Dag 24 Escalante - Cedar City
Dag 25 Cedar City
Dag 26 Cedar City Las Vegas
Dag 27 Las Vegas
Dag 28 Las Vegas - Death Valley
Dag 29 Death Valley - Lee Vining
Dag 30 Lee Vining - Yosemite
Dag 31 Yosemite
Dag 32 Yosemite - San Francisco
Dag 33 San Francisco
Dag 34 San Francisco - vlucht
Dag 35 vlucht
Dit is dus meer dan een maand, maar misschien zijn jullie daarin flexibel? Ik heb nu voor het stuk tussen Denver en Moab twee tussenstops in Colorado genomen. maar je ziet dat dat eigenlijk te veel is als je niet langer dan een maand weg wilt.
Is het niet iets om in SLC te beginnen? Of doe een one way Denver-SF. Misschien heb je iets aan ons 2004- of 2013-verslag voor wat ideeën. En in 2008 deden we Yellowstone vanuit SF, via Lake tahoe en Nevada. In 2019 deden we onder andere Kolob Canyons, Cedar Breaks, Escalante, Capitol Reef en Moab.
Denk er ook aan dat je op tijd naar accommodatie kijkt. Willen jullie twee kamers? Of 3? In bijvoorbeeld Yellowstone zijn er geen kamers voor 5 personen, en de betaalbare opties zijn snel volgeboekt, dus kijk daar op tijd naar en check ook regelmatig of er iets vrij komt.
Marianne
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
In 2012 zijn wij met onze 3 kinderen ook geland in Denver en zo richting Las Vegas gereden.
Misschien vind je tips bij het lezen van ons reisverslag op onze blog : http://luka2012midwest.blogspot.com/p/pagina-2.html
Misschien vind je tips bij het lezen van ons reisverslag op onze blog : http://luka2012midwest.blogspot.com/p/pagina-2.html
Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
Misschien een overnachting in Glenwood Springs en dan Hanging lake bezoeken, vorige week gedaan en was echt prachtig.
John
John
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben in 2006 min of meer hetzelfde rondje gedaan met de camper, maar wel zonder Capitol Reef en vanuit Denver. Wellicht heb je wat aan ons verslag?
https://jojostravelusa2006.blogspot.com/
https://jojostravelusa2006.blogspot.com/
Vail is vrij kostbaar om te overnachten. Wel een leuk plaatsje, doet Oostenrijks aan. Vanuit Denver tijdens ligt iets voor de Vail-pass Lake Dillon en je kan daar leuk fietsen naar bijvoorbeeld Breckenridge en Keystone. Of MTB-en. In Silverton is een outletcenter (veel outdoor). Altijd handig voor een stop…
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij kennen Dillon en omstreken alleen van de wintersport. We zaten toen in de Ptarmigan Lodge van Best Western. Niks mis mee, maar dat was al in 2012. Er vlak achter waren een aantal restaurants. Zie ook ons verslagje van toen.
https://www.bestwestern.com/en_US/book/ ... :gmb:06098
https://www.bestwestern.com/en_US/book/ ... :gmb:06098
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Leadville hebben we erg leuk paard gereden, maar het lijkt erop dat die stal niet meer bestaat.
https://jojostravelusa2006.blogspot.com ... lakes.html
https://jojostravelusa2006.blogspot.com ... lakes.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1234 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne