Wij gaan er (hopelijk) 31 mei over heen. Het openen van Glacier Point Road is in ieder geval al een goed begin.BaconPopper schreef:Volgense http://www.nps.gov/yose zou om 17u plaatselijke tijd de Glacier Point Road geopend worden.
De Tioga Road zou helemaal geruimd zijn, maar er zijn wel nog extra werken aan nodig dus daar zal het nog wel even duren.
Zolang het op 30 mei maar open is, dan is het goed![]()
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tioga Pass 2007
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou kunnen, 5 mei is vroeg voor de Glacier Road. Wellicht dat de Tioga Road dan ook wat vroeger open gaat dan normaal. Zie het ge-update lijstje met de openingsdata van de laatste zeven jaar van de Glacier Point Road (met tussen haakjes die van de Tioga Road (TR).)mirdj schreef:Wij gaan er (hopelijk) 31 mei over heen. Het openen van Glacier Point Road is in ieder geval al een goed begin.BaconPopper schreef:Volgense http://www.nps.gov/yose zou om 17u plaatselijke tijd de Glacier Point Road geopend worden.
De Tioga Road zou helemaal geruimd zijn, maar er zijn wel nog extra werken aan nodig dus daar zal het nog wel even duren.
Zolang het op 30 mei maar open is, dan is het goed![]()
2001: 15 mei (TR: 12 mei)
2002: 17 mei (TR: 24 mei)
2003: 31 mei (TR: 31 mei)
2004: 14 mei (TR: 14 mei)
2005: 25 mei (TR: 21 juni)
2006: 24 mei (TR: 17 juni)
2007: 5 mei (TR ?)
Echter, de laatste twee jaar zat er 27 dagen respectievelijk 24 dagen tussen de openingstijden van de Glacier Road en de TR. :hm:
Martin
- BaconPopper
- Amerikafan
Inderdaad en dat vind ik minder interessant...
Maar het gemiddelde van 24 en 27 is iets meer dan 25.
5 mei + 25 dagen is 30 mei.
Dat zou net moeten lukken dan
Ik zal toch pas gerust zijn als er hier ook Open staat bij de Tioga Road

Maar het gemiddelde van 24 en 27 is iets meer dan 25.
5 mei + 25 dagen is 30 mei.
Dat zou net moeten lukken dan

Ik zal toch pas gerust zijn als er hier ook Open staat bij de Tioga Road

- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Voor mij zou 26 dagen volstaan, maar ik hoop dat hij zo snel mogelijk open gaat zodat ook andere mensen er van kunnen genieten.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 5596 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 25 Reacties