Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Als je bij Alamo huurt dan krijg je een auto van Alamo. Dus niet zoals b.v. Sunnycars die je naar elke verhuurder kan sturen..
De noodzakelijke verzekeringen zijn inbegrepen. Als je extra's wilt zoals pechhulp dan kun je die bij verzekeren.
De noodzakelijke verzekeringen zijn inbegrepen. Als je extra's wilt zoals pechhulp dan kun je die bij verzekeren.
- katrienenluc
- Amerikakenner
- Partner van: Luke21
- Aantal x V.S. bezocht: 11
idd, hoe dom van mij
Zat op teveel sites tegelijk te zoeken

Zat op teveel sites tegelijk te zoeken

Groeten, Katrien
https://lukareizen.blogspot.com/
https://lukareizen.blogspot.com/
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Hertz heeft ook een Black Friday aanbieding tot 25% korting voor leden. Nog te boeken tot en met a.s. dinsdag en geldig voor ophaaldata tot 21 maart 2024. CDP-code 907029. Er zijn wel black-outdata zijn van toepassing voor de kerstperiode.
https://www.hertz.nl/rentacar/speciale- ... -sale-2023
Nou zijn volgens mij de meeste codes al gauw 20%, maar toch. Net zelf geboekt voor een stedentripje binnenkort.
https://www.hertz.nl/rentacar/speciale- ... -sale-2023
Nou zijn volgens mij de meeste codes al gauw 20%, maar toch. Net zelf geboekt voor een stedentripje binnenkort.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij zaten daar ook net naar te kijken. Let op; het is tót a.s. dinsdag, niet tot en met.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Oeps, dat klopt! Ik had het extra nagekeken en zelfs nog gecorrigeerd, maar dat is niet goed gelukt blijkbaar 

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo,
Nieuw op het forum hier, na flink wat rondlezen heb ik me toch aangemeld omdat ik er niet uitkom wat betreft verzekeren van een huurauto in de VS. Ik zie zo veel tegenstrijdige informatie dat ik het hier toch maar even vraag.
Ik wil graag een auto huren voor een week of 2 in Amerika, maar zit dus met de grote "hoe zit het met de verzekering" vraag, en zie op de sites de forse extra kosten voor allerlei waivers. Zoals ik zei: veel tegenstrijdige info hierover.
Neem de openingsinformatie van dit topic. Daar staat over de 2 meest belangrijke verzekeringen:
Deze twee verzekeringen zitten er standaard bij als je boekt bij een Europese broker, of bij de verhuurder zelf mits je aangeeft dat je uit een Europees land komt. Controleer het voor de zekerheid in de details voor je de reservering bevestigt.
In de zelfde openingspost staat: kijk op http://www.allesamerika.com/autohuur-amerika.html voor meer gedetailleerde informatie. En je voelt hem al aankomen, op die pagina staat:
Sluit in elk geval een schadeverzekering, de CDW (Collision Damage Waiver), af als u een auto huurt. Deze verzekering dekt schade aan of verlies van de auto. Daarnaast is het sterk aan te raden ook een verzekering af te sluiten die schade aan auto's van anderen dekt.
Hellup!
Nieuw op het forum hier, na flink wat rondlezen heb ik me toch aangemeld omdat ik er niet uitkom wat betreft verzekeren van een huurauto in de VS. Ik zie zo veel tegenstrijdige informatie dat ik het hier toch maar even vraag.
Ik wil graag een auto huren voor een week of 2 in Amerika, maar zit dus met de grote "hoe zit het met de verzekering" vraag, en zie op de sites de forse extra kosten voor allerlei waivers. Zoals ik zei: veel tegenstrijdige info hierover.
Neem de openingsinformatie van dit topic. Daar staat over de 2 meest belangrijke verzekeringen:
Deze twee verzekeringen zitten er standaard bij als je boekt bij een Europese broker, of bij de verhuurder zelf mits je aangeeft dat je uit een Europees land komt. Controleer het voor de zekerheid in de details voor je de reservering bevestigt.
In de zelfde openingspost staat: kijk op http://www.allesamerika.com/autohuur-amerika.html voor meer gedetailleerde informatie. En je voelt hem al aankomen, op die pagina staat:
Sluit in elk geval een schadeverzekering, de CDW (Collision Damage Waiver), af als u een auto huurt. Deze verzekering dekt schade aan of verlies van de auto. Daarnaast is het sterk aan te raden ook een verzekering af te sluiten die schade aan auto's van anderen dekt.
Hellup!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Klopt precies. Als je niet bij die Europese broker of de verhuurder zelf boekt (waarbij je altijd je land van residentie aan moet geven), dan moet je even checken of alle verzekeringen er bij in zitten. Het kan dan zijn dat het niet zo is. Als je wél bij 1 van deze 2 hebt geboekt, dan zit over het algemeen alles er bij in. Maar ook dan geldt - zoals altijd - wel even controleren. Als je iets concreets op het oog hebt of hebt geboekt kun je altijd hier op het forum even vragen als je twijfels hebt.
-
- Amerika-newbie
Thanks voor de reactie.
Ik probeer te boeken bij Budget. Indianapolis. Vliegveld. En geef netjes aan dat ik uit europa kom, maar krijg toch de hele rits aan waivers als keuze voorgelegd en voor zover ik zie zitten de verzekeringen er niet bij.
Ik probeer te boeken bij Budget. Indianapolis. Vliegveld. En geef netjes aan dat ik uit europa kom, maar krijg toch de hele rits aan waivers als keuze voorgelegd en voor zover ik zie zitten de verzekeringen er niet bij.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
En waarom Budget?
Zijn Hertz/National/Alamo niet goedkoper met de genoemde codes?
Zijn Hertz/National/Alamo niet goedkoper met de genoemde codes?
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-newbie
Omdat ik een F150 wil.
Maar kan die andere ook checken. Hertz had em niet geloof ik.
Maar kan die andere ook checken. Hertz had em niet geloof ik.
-
- Amerikafan
Als ik Budget.com gebruik krijg ik wanneer ik invul dat ik uit Nederland kom TPW en LDW included (ik kan het niet eens uitzetten). Als ik aangeeft uit USA te komen, dan kan ik alles aanvinken (staat standaard uit).Meneer Wombat schreef: ↑28 nov 2023, 12:08Thanks voor de reactie.
-
- Amerika-newbie
thanks voor het meehelpen / denken.
ik geloof dat ik gek word, maar dat heb ik dus niet. ik kan alles aanvinken en uitzetten. alleen bij de allereerste auto die ik aangeboden krijg, die dan ook meteen bijna het dubbele kost, zijn die 2 verzekeringen inclusief en kan ik ze idd niet uitvinken
ik ga contact zoeken met budget. wat een gedoe

ik geloof dat ik gek word, maar dat heb ik dus niet. ik kan alles aanvinken en uitzetten. alleen bij de allereerste auto die ik aangeboden krijg, die dan ook meteen bijna het dubbele kost, zijn die 2 verzekeringen inclusief en kan ik ze idd niet uitvinken
ik ga contact zoeken met budget. wat een gedoe

- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Welke dagen zoek je en welke Budget? .nl/.com? Zo kunnen we hier even meekijken.
En, hou er rekening mee dat je een categorie huurt, geen specifieke wagen. Ze kunnen je nooit iets garanderen. Er zijn aanbieders die dit wel kunnen maar daar betaal je dan ook voor

En, hou er rekening mee dat je een categorie huurt, geen specifieke wagen. Ze kunnen je nooit iets garanderen. Er zijn aanbieders die dit wel kunnen maar daar betaal je dan ook voor
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerika-newbie
Top!
.com Indianapolis van 2 juli tot 16 juli 2024.
prijzen rond de 1.000 euro; maar daarna dus waiver gezeik.
na verzekeringen: 1.800.
Eerste bedrag kan ik mee leven. 2e lijkt me pittig.
Ik ben nu met die codes wat aan het kijken op andere aanbieders.
.com Indianapolis van 2 juli tot 16 juli 2024.
prijzen rond de 1.000 euro; maar daarna dus waiver gezeik.
na verzekeringen: 1.800.
Eerste bedrag kan ik mee leven. 2e lijkt me pittig.
Ik ben nu met die codes wat aan het kijken op andere aanbieders.
-
- Amerikafan
Ik heb alleen nog maar op Alamo.de gekeken. Maar daar kom ik al een f150 tegen voor 836 euro inclusief alle verzekeringen.
Waar heb je zelf eigenlijk allemaal al gezocht en met welke codes?
Waar heb je zelf eigenlijk allemaal al gezocht en met welke codes?
-
- Amerika-newbie
Yes. Die vind ik ook met de code thpps30.
Thanks! Ik nog even wat verder speuren en anders boek ik die gewoon.
Dank, dank, dank.
Thanks! Ik nog even wat verder speuren en anders boek ik die gewoon.
Dank, dank, dank.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Ook wij zijn aan het kijken voor een auto via Alamo.de met de betreffende kortingscode. Dat geeft nog eens leuke prijzen
We gaan van 22 juli tot 16 aug en huren vanaf Chicago en leveren in Las Vegas weer in.
We gaan veel kamperen en hebben dus behoorlijk wat spullen. De vorige keer hebben we een Full Size SUV gehuurd en nu kijken we naar een premium SUV.
Nu heb ik een paar vragen over de verzekeringen bij Alamo.de en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Als ik huur dan zijn de Haftungsreduzierung en de Erweitere Schutz inclusief. Ik heb de voorwaarden doorgeakkerd maar ik kom er niet helemaal uit vandaar mijn vragen.
1. Klopt het dat de Erweitere Schutz hetzelfde is als de Third Party Liability = aansprakelijkheidsverzekering
2. Klopt het dat de dekking € 1.000.000 per ongeval is?
3. Er wordt gesproken bij deze verzekering over UM/UMI dekking. Wie weet wat dit inhoudt?
4. Waarmee kan ik de Haftungsreduzierung vergelijken? Is dat de Collision Damage Waiver?
5. Hoe hoog is de dekking hiervan? Ik zie in de voorwaarden vooral wat ze niet dekken maar niet wat ze wel dekken
6. Hoe zit het met de LDW of wel Theft Waiver?
Dank voor het meedenken!

We gaan van 22 juli tot 16 aug en huren vanaf Chicago en leveren in Las Vegas weer in.
We gaan veel kamperen en hebben dus behoorlijk wat spullen. De vorige keer hebben we een Full Size SUV gehuurd en nu kijken we naar een premium SUV.
Nu heb ik een paar vragen over de verzekeringen bij Alamo.de en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Als ik huur dan zijn de Haftungsreduzierung en de Erweitere Schutz inclusief. Ik heb de voorwaarden doorgeakkerd maar ik kom er niet helemaal uit vandaar mijn vragen.
1. Klopt het dat de Erweitere Schutz hetzelfde is als de Third Party Liability = aansprakelijkheidsverzekering
2. Klopt het dat de dekking € 1.000.000 per ongeval is?
3. Er wordt gesproken bij deze verzekering over UM/UMI dekking. Wie weet wat dit inhoudt?
4. Waarmee kan ik de Haftungsreduzierung vergelijken? Is dat de Collision Damage Waiver?
5. Hoe hoog is de dekking hiervan? Ik zie in de voorwaarden vooral wat ze niet dekken maar niet wat ze wel dekken

6. Hoe zit het met de LDW of wel Theft Waiver?
Dank voor het meedenken!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Is het bij Alamo.de met de thpps30 code ook mogelijk om het gold tarief te boeken waar een extra bestuurder is inbegrepen? Een extra bestuurder toevoegen is namelijk erg duur.
Is het niet zo dat de extra bestuurder er bij zit als je getrouwd bent of zoiets?
Als je boekt, geef je in de procedure aan dat je een bestuurder wilt toevoegen. Daarna kun je aanvinken dat het om je spouse gaat. Er wordt dan aangegeven dat dat gratis is.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 19904 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties