Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Presidential Inauguration 2025 in Washington DC.
- wouterjanS
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Presidential Inauguration 2025 in Washington DC.
Een maat en ik willen graag bij de inauguration in 2025 zijn in Washington DC. Zijn er mensen die hier eerder bij geweest zijn? Is het de moeite waard qua ervaring? Hebben jullie nog tips qua wat er geregeld moet worden. Ik heb alvast iets geboekt op booking, maar beetje bang dat dit geannuleerd gaat worden als ze realiseren dat ze mogelijk woekerprijzen kunnen rekenen natuurlijk.
Het plan zou zijn om een week naar de VS te gaan:
dag 1 Aankomst NYC
dag 2 NYC
dag 3 NYC
dag 4 Naar DC
dag 5 DC
dag 6 DC (inauguratiedag)
dag 7 DC
dag 8 Vertrek naar NL
Het plan zou zijn om een week naar de VS te gaan:
dag 1 Aankomst NYC
dag 2 NYC
dag 3 NYC
dag 4 Naar DC
dag 5 DC
dag 6 DC (inauguratiedag)
dag 7 DC
dag 8 Vertrek naar NL
2014: New York en DC
2023: Rondtrip door de zuidelijke staten.
2024: Rondtrip Zuidwest National parks
Re: inauguration 2025
Die datum voor de inauguratie staat toch vast? Dus ik zie niet in waarom hotels later plotseling de prijzen verhogen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Ja, die staat vast: "The next presidential inauguration is scheduled to be on January 20, 2025." (Bron: https://www.usa.gov/inauguration)
Ik zou nu al boeken als ik jou was. Vaak erg druk bij zo'n plechtigheid, behalve bij Trumps inwijding.
Ik zou nu al boeken als ik jou was. Vaak erg druk bij zo'n plechtigheid, behalve bij Trumps inwijding.
- wouterjanS
- Amerikafan
Ja ik weet dat die datum vast staat natuurlijk. Maar zoals bij de zonsverduistering volgend jaar hoor je verhalen van hotels die annuleren om redenen en daarna de kamers opnieuw voor veel meer geld verhuren.
Nu kun je bij eigenlijk alle hotels in DC nog niet boeken voor jan 2025. Ik heb nu iets vastgelegd op booking maar dat lijkt een soort Airbnb achtig appartement te zijn van een particulier. Maar ben benieuwd of mensen ervaring hebben met het boeken voor de inauguratie.
Nu kun je bij eigenlijk alle hotels in DC nog niet boeken voor jan 2025. Ik heb nu iets vastgelegd op booking maar dat lijkt een soort Airbnb achtig appartement te zijn van een particulier. Maar ben benieuwd of mensen ervaring hebben met het boeken voor de inauguratie.
In hoeverre kan je aanwezig zijn bij die inauguratie? Worden daar bezoekers toegelaten?
- wouterjanS
- Amerikafan
Je kan op de Mall staan. Deze is afgezet, je moet door een check. Er staan ook videoschermen langs de kant. Geen idee of er nog wat te regelen valt via de ambassade voor eventuele genodigden plekken maar het lijkt mij leuker om tussen het 'gewone' volk te staan.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1061 Weergaves
-
Laatste bericht door habbekuk
-