Zelfde als wat Harry al aangeeft. als je op de site van de commerciele bedrijven kijkt kun je het hele jaar door snorkelen met manatees, maar de waarheid ligt meer in dat je er maar weinig ziet.
Je zult echt in de de wqat koudere maanden moeten gaan (oktober tot maart), kan de site zo niet vinden maar wil je een eerlijk antwoord kijk op de sites van de wildlife reserves, die geven een echt beeld.
Zo hebben wij een keer 1 1/2 uur gereden naar een manatee park bij een energiecentrale in de buurt, daar zouden er heeeeel veel zitten. Kom je daar aan, is het een park met beelden en een boord wat aangeeft dat ze in het voorjaar/zomer dus naar de golf zwemmen. Doe je research want je betaalt best veel!
Voor die 100 tot 150 euro zal het veel lukken behalve keywest. Gebruik idd Trivago, of wat ik nu eigenlijk altijd boek:
- Check eerst de prijzen bij Trivago, als Hotels.com of expedia relatief goedkoop uitkomt dan :
-CashbackXL : account aanmaken, krijg je gegarandeerd 4% extra korting bij hotels.com/Expedia. lees hoe ze redirecten naar de site van hotels.com
- Hotels.com (boekingen altijd een voucher na 10 nachten ter waarde van 10% van het gemiddelde), na verblijf!, altijd handig voor een volgende vakantie.
Verder scheelt het soms veel om op de amerikaanse site te boeken van het hotel zelf!
En zoals misschien bekend ben ik wel een pretpark junkie, 1 dag met pubers is aan de krappe kant, neem ook de tijd om naar de waterparken (volcano bay rocks!!) te kijken, of als je die kant op gaat, stop in Tampa bij Busch gardens als je dierentuinen en rollercoasters leuk vindt.
Als je Cocoa beach aan wilt doen, lijkt me 2 dagen veel. de golf van Mexico vindt ik persoonlijk mooier.
Neem ook de tijd om het topic over rocketlaunches te kijken, ze gaan tegenwoordig vaak de lucht in en is echt de moeite waard als je er toch bent.
Het kan alleen wel voorkomen dat ze een launch tijdens de lancering toch uitstellen dus laat je vakantie er niet van af hangen.
Huurwagen: Lees het topic over Reizen in Amerika nog eens goed door en als je nog kunt annuleren staan daar heel veel codes vermeld die je kunt gebruiken maar ook voor welke sites!
Je kunt nog veel geld besparen! zo hadden wij de laatste keer deze auto voor heel weinig!!! :
viewtopic.php?p=1309561#p1309561
geboekt via de Deense site van Hertz met een code en dus opgehaald in Orlando, geen probleem.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida