Conclusie: kom nog altijd op elke website uit met de 510K op dezelfde prijs die vrijwel altijd het laagste is

Bij beide vraagtekens krijg ik dezelfde tekst over Authorized and Additional Authorized Operators. Dat een Authorized operator een partner boven de 25 is. En dat een additional authorized operator aanwezig moet zijn bij het ophalen van de auto en aan het contract toegevoegd moet worden. En dat daar kosten voor worden gerekend.
Ultmate Choice - buitencategorie dus altijd bijbetalen....Zedrox schreef: ↑05 jan 2024, 17:23Hallo allemaal,
Hoe zit dat eigenlijk met auto’s die bij ultimate choice staan? Moet je daar extra voor betalen ondanks dat je de president circle status hebt?
Heeft iemand al eens een large suv aangetroffen in de aisle van hertz? Wij zijn met zen zevenen dus hoop op een 7 zitter.
Niet helemaal. Want als ik een Q4 - Small SUV huur mag ik nog steeds uit de PC een auto kiezen en als daar niets bijzonders staat (lees: grotere SUV, Cabrio iod), kan ik nog steeds een Small SUV uitkiezen.