Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Helikoptervlucht Grand Canyon.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Helikoptervlucht Grand Canyon.

Bericht door covri »

Aangezien het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is dat we in april/mei naar het zuidwesten gaan (iets met leeftijd 😉), willen we nu een helikoptervlucht doen bij Grand Canyon.
Mijn vraag, waar kun je die het beste boeken? Via een Nederlandse site of bij een firma ter plaatse?
Hebben jullie reviews? Advies?
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Helikoptervlucht GC

Bericht door IngridUSA »

Wij hebben een aantal jaar geleden via Papillon geboekt. Daarnaast ook een vlucht over de Strip in LV gemaakt met ze en beiden zijn prima bevallen. Die van de GC hadden we destijds meegeboekt bij Jan Doets en de andere had ik later rechtstreeks geboekt. Ik zou altijd rechtstreeks boeken. Wij hadden de North Canyon Tour. Ik vind het echt een prachtige belevenis!

https://www.papillon.com/grand-canyon-n ... ter-tours/

:offtopic: En ja ik weet het: een pakketreis via Jan Doets is hier een no go, maar voor nog geen 6000 euro hadden we toen een vakantie van 17 dagen voor 4 personen met vluchten, accommodaties, huurauto en de betreffende helicoptervlucht :o. We konden alleen niets wijzigen in de opzet, maar dat namen we voor lief. Ik denk nog steeds dat ze daar een foutje mee gemaakt hebben...
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Ter plekke boeken, of in ieder geval bij de maatschappij zelf.
Wil je zekerheid kan je van te voren al reserveren, heb je een wat lossere planning kan het ook op het vliegveld, zeker buiten het seizoen is er altijd wel plek.
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij zouden online rechtstreeks bij het bedrijf boeken, maar waarschijnlijk wel vanuit huis al. We willen altijd alles graag van tevoren geregeld hebben :wink:
covri
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Helikoptervlucht Grand Canyon.

Bericht door covri »

Bedankt voor de reacties.
Ik ga van te voren boeken @jojostravelusa , ik wil ook alles geregeld hebben.🙈
Zal es kijken bij Papillon.
KatyHG
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door KatyHG »

Wij hebben vorig jaar een helikoptervlucht gedaan over Grand Canyon en rechtstreeks bij Papillon geboekt. Dat werkte prima!
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Kijk ook eens bij social deals of Groupon komen ze ook regelmatig voor leuke prijzen voorbij. En daarvoor de aanbieder ook ff googelen voor reviews 🙂
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Eskm
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Eskm »

KatyHG schreef:
28 feb 2024, 18:52
Wij hebben vorig jaar een helikoptervlucht gedaan over Grand Canyon en rechtstreeks bij Papillon geboekt. Dat werkte prima!
Idem hier en in 2019 een Private Flight geboekt voor 3 personen (er was ééntje jarig).
Groeten,
Martin
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik heb vorig jaar via Viator geboekt; 10% korting t.o.v. prijs rechtstreeks bij Maverick
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Somarits
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Somarits »

Wij hebben voor 28 augustus 2024 ook al geboekt bij Maverick die van +/- 45 minuten. Maverick is bij boeken wat goedkoper dan pappilon.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer