Ik ga met mijn dochter die dan net 21 zal zijn en dus niet mag rijden….
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Bij UStravel.nl krijg ik op zich geen slechte prijs voor een standard SUV op dit moment. Het is mij alleen niet geheel duidelijk of dit nu een definitieve boeking is of dat dit een post-paid boeking wordt. Iemand ervaring mee?
Is het verschil tussen een standard SUV en een midsize SUV groot? Of is het vooral luxe / bagage ruimte? Want het verschil qua prijs is er wel
En fullsize vs. standard?
Is het verschil tussen een standard SUV en een midsize SUV groot? Of is het vooral luxe / bagage ruimte? Want het verschil qua prijs is er wel
En fullsize vs. standard?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Auto, maar ook camperhuur zijn door de Corona een stuk duurder geworden helaas. Ik heb zo geen tips, ik ben zelf ook aan het zoeken voor aankomende zomer 2.5 week in Florida. Ik heb me er bij neergelegd dat je gewoon een stuk meer betaald helaas.Jebus4life schreef: ↑04 jan 2024, 16:06Na onze trip in 2019 zijn we aan het bekijken om opnieuw naar de VS te trekken over enkele maanden.
Prijs van de huurwagens is wel stevig te noemen. Ik had gehoopt rond de €1000 te landen, maar ik blijf zitten op €1400-1500 voor een kleine/mid SUV (Hertz 510000 & Alamo THPPS30)
Ik ben aan het kijken om te vliegen op Denver op 9 mei en daar de auto s'avonds op te pikken (ergens tussen 20h00 & 22h00) en hem in te leveren in Las Vegas op 31 mei ergens in de namiddag. Misschien is de one-way fee tussen beide steden gewoon het probleem en ga ik écht niet lager raken? Of is er iemand van jullie die nog een idee heeft?
2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
@Coren
Heb je al bij alamo.de gekeken? De prijzen zijn daar met Vertragscode THPPS30 vaak gunstiger.
Voor verschillen tussen diverse SUV's kun je b.v. bij avis kijken . Mooi overzicht van de standard suv en modellen die in die klasse horen. Onderaan die site staat ook verwijzing naar o.a. midsize.
Heb je al bij alamo.de gekeken? De prijzen zijn daar met Vertragscode THPPS30 vaak gunstiger.
Voor verschillen tussen diverse SUV's kun je b.v. bij avis kijken . Mooi overzicht van de standard suv en modellen die in die klasse horen. Onderaan die site staat ook verwijzing naar o.a. midsize.
Laatst gewijzigd door Trom op 07 jan 2024, 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
@Trom
Alamo.de met code 510000 gaat weinig doen.
Alamo.de met code THPPS30 en Hertz.com/nl/de/fr/es of welk land dan ook met CDP 510000 wel
Alamo.de met code 510000 gaat weinig doen.

Alamo.de met code THPPS30 en Hertz.com/nl/de/fr/es of welk land dan ook met CDP 510000 wel
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@dejong89
Geen dubbele korting?
Thx. Ik pas ff aan.
Geen dubbele korting?

- dejong89
- Amerika-expert
Helaas niet, zou mooi zijn
Net weer 51$ bespaard via Hertz.JP. ( ja mensen, Japan )
Zonder inloggen kreeg ik een prijs van 148 usd maar niet met de juiste verzekeringen. Deze kon ik wel selecteren en zou dan 250 usd kwijt zijn.
Met inloggen was de prijs ineens 168 usd en alle verzekeringen inclusief. Schiet mij maar lek.

Net weer 51$ bespaard via Hertz.JP. ( ja mensen, Japan )
Zonder inloggen kreeg ik een prijs van 148 usd maar niet met de juiste verzekeringen. Deze kon ik wel selecteren en zou dan 250 usd kwijt zijn.
Met inloggen was de prijs ineens 168 usd en alle verzekeringen inclusief. Schiet mij maar lek.
Ik heb al een reservering staan bij Alamo.de maar ik ben erg bang voor gedoe met verzekeringen als blijkt dat ik die code niet kon gebruiken… blijkbaar is dat eens gebeurd. Dan betaal ik liever iets meer en ben goed verzekerd.Trom schreef: ↑07 jan 2024, 19:01@Coren
Dank voor de link, ik ga eens kijken en lezen of ik het aan mezelf kan verkopen gewoon een full size te huren
@Coren Waar heb jij gevonden dat er ooit iemand geweigerd is met deze code? Alamo heeft zelf aangegeven dat deze code ok is. Hij kan echter alleen bij alamo.de worden gebruikt en is bedoeld om verkoop via Duitse site te stimuleren.
- bedeve
- Amerika-expert
Wellicht is Sunnycars een goed adres voor jou .
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb al veel zitten lezen, fijn dat er zoveel tips voorbij komen. We zijn aan het kijken voor een rondreis in het zuid westen voor deze zomer. We hebben 2 keer eerder alles via een touroperator geboekt en 1 keer de vluchten en auto via een touroperator en de hotels zelf.
Graag zou ik deze keer ook de auto zelf boeken omdat dat behoorlijk scheelt. Via Tioga is het 1800 euro voor een fullsize (Alamo) voor 24 dagen.
Met de kortingscode op alamo.de vonden we deze prijzen:
LA-SF 25d middeklasse SUV 1358 of oberklasse(is dat fullsize?) 1346
PHOE-SF 24d middeklasse SUV 1316 of oberklasse 1577
Ik heb geen verstand van auto's, is de suv een betere keuze dan de oberklasse? En hoe zou het kunnen dat Phoenix een groot prijsverschil heeft tussen deze klasses maar LA niet.
Moeten we op dingen letten als we via alamo.de boeken? Of is het eigenlijk net zo simpel als een hotel boeken? En als de prijs lager wordt, eerst annuleren en dan opnieuw boeken of andersom? Of kun je geen 2 boekingen tegelijk hebben lopen?
Komt het verder nog nauw met de ophaal en inlevertijden, als je te vroeg opgeeft ze denken dat je niet meer komt oid?
Alvast heel erg bedankt voor het meekijken.
Graag zou ik deze keer ook de auto zelf boeken omdat dat behoorlijk scheelt. Via Tioga is het 1800 euro voor een fullsize (Alamo) voor 24 dagen.
Met de kortingscode op alamo.de vonden we deze prijzen:
LA-SF 25d middeklasse SUV 1358 of oberklasse(is dat fullsize?) 1346
PHOE-SF 24d middeklasse SUV 1316 of oberklasse 1577
Ik heb geen verstand van auto's, is de suv een betere keuze dan de oberklasse? En hoe zou het kunnen dat Phoenix een groot prijsverschil heeft tussen deze klasses maar LA niet.
Moeten we op dingen letten als we via alamo.de boeken? Of is het eigenlijk net zo simpel als een hotel boeken? En als de prijs lager wordt, eerst annuleren en dan opnieuw boeken of andersom? Of kun je geen 2 boekingen tegelijk hebben lopen?
Komt het verder nog nauw met de ophaal en inlevertijden, als je te vroeg opgeeft ze denken dat je niet meer komt oid?
Alvast heel erg bedankt voor het meekijken.
- bedeve
- Amerika-expert
Ik maak me wat zorgen....
Je ligt toch opnieuw met Covid en 3 Corona op de bank ?
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Ik hoorde niet dat er iemand geweigerd is, maar ik las dat Alamo zich bij een ongeluk beriep op "onrechtmatig gebruik van code" en zo onder vergoeding uit kwam / wilde komen. Vandaar mijn vraag, ik houd niet zo van gedoe

https://gathering.tweakers.net/forum/li ... 1747707/53
Hier wordt zelfs verwezen naar het Amerika-forum (dit forum?). En tweakers is wel een betrouwbaar forum over het algemeen...
- dejong89
- Amerika-expert
@bedeve Haha nee hoor. Soms klik je random wat aan en daar behaal ik mijn voordeel mee.
Ik besteed wekelijks een paar minuten aan mijn vaste adresjes. Heeft mij een behoorlijke smak geld bespaard.
@Coren
Tweakers is net zo betrouwbaar als dit forum waarbij ik de ervaringen van tientallen op dit forum iets serieuzer neem.
Zelfs op Duitse Amerikaforums wordt de code benoemd en heeft iedereen er een positieve ervaring mee. Maar durf je het niet aan, dan doe je het niet.

@Coren
Tweakers is net zo betrouwbaar als dit forum waarbij ik de ervaringen van tientallen op dit forum iets serieuzer neem.
Zelfs op Duitse Amerikaforums wordt de code benoemd en heeft iedereen er een positieve ervaring mee. Maar durf je het niet aan, dan doe je het niet.

@dejong89 je hebt helemaal gelijk hoor... en ja, ik denk dat in het algemeen de ervaringen op dit forum wat ruimer zijn als het gaat over reizen naar de VS
. Dank voor je reactie. En misschien groei ik nog wel snel over mijn angst heen. Het is wel echt een mooie aanbieding.

- dejong89
- Amerika-expert
Lekker boeken en blijven zoeken. Wie weet kom je nog wat beters tegen. 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo,
Wij gaan deze zomer met de familie naar Florida
Als de autohuurprijs (met kortingscodes) tussen hertz en Alamo gelijk is, welke verhuurmaatschappij zouden jullie dan kiezen op basis van jullie ervaringen? Klantvriendelijkheid? gebruiksgemak?
Bij hertz zag ik ook de volgende melding bij gebruik van de kortingscode:
Ik boek deze reis:
Zakelijk - Indien u niet voor zakelijke doeleinden huurt, wordt uw zakelijke CDP aan de balie verwijderd en uw leisure CDP of, indien niet aanwezig, het beschikbare openbare tarief toegepast.
Gezien ik niet zakelijk deze wagen boek, loop ik het risico meer te moeten betalen aan de balie?
Bedankt voor jullie mening!
Wij gaan deze zomer met de familie naar Florida

Als de autohuurprijs (met kortingscodes) tussen hertz en Alamo gelijk is, welke verhuurmaatschappij zouden jullie dan kiezen op basis van jullie ervaringen? Klantvriendelijkheid? gebruiksgemak?
Bij hertz zag ik ook de volgende melding bij gebruik van de kortingscode:
Ik boek deze reis:
Zakelijk - Indien u niet voor zakelijke doeleinden huurt, wordt uw zakelijke CDP aan de balie verwijderd en uw leisure CDP of, indien niet aanwezig, het beschikbare openbare tarief toegepast.
Gezien ik niet zakelijk deze wagen boek, loop ik het risico meer te moeten betalen aan de balie?
Bedankt voor jullie mening!
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je moet gewoon Privé aanvinken. Of huur je zakelijk?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik vlieg prive 
ik ben een beetje ongerust over deze zin: Indien u niet voor zakelijke doeleinden huurt, wordt uw zakelijke CDP aan de balie verwijderd en het beschikbare openbare tarief toegepast.
Dus dat ik alsnog de kans loop dat de korting niet wordt toegepast- bij de ophaalbalie.

ik ben een beetje ongerust over deze zin: Indien u niet voor zakelijke doeleinden huurt, wordt uw zakelijke CDP aan de balie verwijderd en het beschikbare openbare tarief toegepast.
Dus dat ik alsnog de kans loop dat de korting niet wordt toegepast- bij de ophaalbalie.
- Big Al
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 999
- Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia
Het is ook nog mogelijk dat "het beschikbare openbare tarief" hoger is dan het tarief waarvoor je vooraf de wagen had kunnen huren onder de privé-voorwaarden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 20580 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties