Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
De mail die je informeert dat je status vervalt zegt bij mij: Jouw nieuwe niveaustatus wordt vóór 31 januari 2024 weergegeven in jouw ledenaccount. Dat is een breed begrip.
Die van mij heeft ook vandaag nog de PC status, maar dat kan dus ook ieder moment verdwijnen.
Die van mij heeft ook vandaag nog de PC status, maar dat kan dus ook ieder moment verdwijnen.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bij mij was Hertz PC matchen naar nationalcar binnen 1 uur geregeld. Dus ook makkelijk. (met screenshot van account hertz status PC)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Wilde gisteravond de auto hertz boeken. Alleen zag nu dat de prijs van 2800 naar 4300 was gegaan
. Hopelijk gaan de prijzen weer naar beneden. Iemand nog een site of een idee waar je voor het oorspronkelijke bedraagt een full size suv kan huren? Had bij hertz al wel mijn gold nummer ( nieuw lid) en anwb ingevuld.
Zou wel binnenkort de auto vast willen zetten zekerheid voor alles.

Zou wel binnenkort de auto vast willen zetten zekerheid voor alles.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Locatie, data? Welke code heb je gebruikt? Als je nieuw lid bent: Standaard wordt je profiel contract gebruikt ipv bv 510k, tenzij je die zelf ingeeft, dat zou de hoge prijs kunnen verklaren.
-
- Amerika-ontdekker
Ophaal SFO 19/07/2024
Inlever LAX 11/08/2024
Als code heb ik me gold nummer ingevoerd en de anwb korting. En daarmee kom je op ruim 4500 uit voor een tahoe.
Wat bedoel je met 510k?
Inlever LAX 11/08/2024
Als code heb ik me gold nummer ingevoerd en de anwb korting. En daarmee kom je op ruim 4500 uit voor een tahoe.
Wat bedoel je met 510k?
Laatst gewijzigd door Mark1979 op 19 jan 2024, 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
@Mark1979 Ga je -8 dagen huren?
510k is de kortingcode 510000 die je bij Hertz kan gebruiken.
De truc bij Hertz is dat je PC (President's Cirle) member moet zijn en dan een auto uit Categorie C huurt. Dan mag je uit de PC rij kiezen (en hopen dat daar wat groters staat). Maar op een Tahoe zou ik niet rekenen. Die kost bij Hertz overigens ook 4500e.
510k is de kortingcode 510000 die je bij Hertz kan gebruiken.
De truc bij Hertz is dat je PC (President's Cirle) member moet zijn en dan een auto uit Categorie C huurt. Dan mag je uit de PC rij kiezen (en hopen dat daar wat groters staat). Maar op een Tahoe zou ik niet rekenen. Die kost bij Hertz overigens ook 4500e.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-ontdekker
Sorry tikfout huren tot 11 aug. Feit is dat we 3 koffers en 3 stuks handbagage hebben.
Laatst gewijzigd door Mark1979 op 19 jan 2024, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-expert
Ik denk dat je je beter even in het Hertz Ultimate topic inleest @Mark1979, voor een uitleg, die staat in het openingstopic: viewtopic.php?p=1227776#p1227776. 510000 is een CDP die op dit moment te gebruiken is.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
En probeer ook zonder inloggen, was voor mij goedkoper bij Hertz.
-
- Amerika-ontdekker
Even zonder inloggen gedaan en ervoor browser gewist en cookies, maar prijs blijft hetzelfde helaas
-
- Amerika-ontdekker
Heb nu via booking gekeken en dan kom.je wel.weer op de oude prijzen van 2800 voor een superband en tahoe. Deze prijs is incl cdw,tpl en diefstal bescherming.
Deze auto kan je gratis annuleren. Uiteraard krijg je dan de keuze om je extra te verzekeren voor banden en glas en bodem
Deze auto kan je gratis annuleren. Uiteraard krijg je dan de keuze om je extra te verzekeren voor banden en glas en bodem
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
@Mark1979 Heb je al eens gekeken bij Avis.de met AWD D486602, N744100 of F982700? AWD D486602 geeft beste prijs. Probeer ook eens andere Avis-sites, zoals .dk, .is etc.
Klasse Z (Tahoe of vergelijkbaar) is nog aan de stevige kant maar een maatje kleiner, Klasse S (Chevrolet Traverse of vergelijkbaar) vind je onder de EUR 2.000,00. Dat vind ik nog steeds veel geld maar in ieder geval goedkoper dan wat je nu wilt (Tahoe).
Roland
Klasse Z (Tahoe of vergelijkbaar) is nog aan de stevige kant maar een maatje kleiner, Klasse S (Chevrolet Traverse of vergelijkbaar) vind je onder de EUR 2.000,00. Dat vind ik nog steeds veel geld maar in ieder geval goedkoper dan wat je nu wilt (Tahoe).
Roland
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tip en ga ze straks eens proberen. Klopt de tahoe is geen kleine auto dat klopt. Alleen we zitten met 3 normale koffers en 3x handbagage. We hebben zelf hier een x trial wat in Amerika een roque is. In onze auto passen de 3 koffers echt niet.
We willen de achterbank wel grotendeels vrij houden zodat onze zoon lekker makkelijk kan zitten en niet tussen de koffers hoeft te zitten. Klopt de prijzen zijn aan de hoge kant idd maar daar heb ik al meer mensen hier over gehoord dat het de laatste jaren alleen maar duurder is geworden. De prijs die ik gaf de €2700 dat is met €450 !@, one way fee erin
We willen de achterbank wel grotendeels vrij houden zodat onze zoon lekker makkelijk kan zitten en niet tussen de koffers hoeft te zitten. Klopt de prijzen zijn aan de hoge kant idd maar daar heb ik al meer mensen hier over gehoord dat het de laatste jaren alleen maar duurder is geworden. De prijs die ik gaf de €2700 dat is met €450 !@, one way fee erin
-
- Amerika-expert
Ik begrijp het dan niet helemaal @Mark1979. In een van je andere posts zeg je ook al dat jullie gezelschap bestaat uit "2 volwassenen en een kind van nu nog 11.". Met 3 koffers en handbagage heb je nog een zee van ruimte achter de 2e rij in bv een Ford Explorer (standard suv) of een minivan. Daar kan alles met heel veel gemak in, wij reizen daar met 4 in. Die kun je meestal vinden in de PC rij, dus voor de prijs van een klasse C. Waarom een Tahoe (als die zo duur is)? Of maak 2 boekingen, een voor uitzoeken uit de rij, een voor die Tahoe?
-
- Amerika-ontdekker
De rede dat we voor een tahoe kijken is omdat hertz sowieso al geen traverse of explorer heeft als wij onze datums invoeren.
Heb zojuist de stappenplan gebruikt die aan het begin van de topic worden uitgelegd. Ik had op de site van .co.uk de goedkoopste prijs maar na gebruik van de codes werd de prijs hoger..
Klopt ik had eerder al aangegeven wat ons reisgezelschap was. Het is alleen lastig om op een plaatje te zien hoeveel ruimte je nou werkelijk heb in bv een explorer of traverse. Zoals ik aangaf het zij n toch 3 koffers en 3 hand bage koffers wat je mee neemt. En dan willen we zoals de meeste hier aanraden nog een koelbox aanschaffen voor onder weg, dan gaat het snel met je ruimte.
Zagen net wel een Gmc Acadia bij sixt voor €2670
Heb zojuist de stappenplan gebruikt die aan het begin van de topic worden uitgelegd. Ik had op de site van .co.uk de goedkoopste prijs maar na gebruik van de codes werd de prijs hoger..
Klopt ik had eerder al aangegeven wat ons reisgezelschap was. Het is alleen lastig om op een plaatje te zien hoeveel ruimte je nou werkelijk heb in bv een explorer of traverse. Zoals ik aangaf het zij n toch 3 koffers en 3 hand bage koffers wat je mee neemt. En dan willen we zoals de meeste hier aanraden nog een koelbox aanschaffen voor onder weg, dan gaat het snel met je ruimte.
Zagen net wel een Gmc Acadia bij sixt voor €2670
-
- Amerika-expert
Ik probeer het nog een keer: Een Ford Explorer, GMC Acadia etc (zelfde categorie Standard SUV), een Traverse of een Minivan zijn echt meer dan groot genoeg voor 2 personen, 1 kind, 3 grote koffers, handbagage en koelbox. Met de 3e rij plat, passen de grootste koffers er rechtop staand in, met 3 naast elkaar ook de handbagage en koelbox, ik spreek uit ervaring 
En die staan meestal in de PC rijen, zo niet dan vraag je er naar. Mij altijd gelukt!
Het is uiteraard je eigen keuze, als jij graag een Tahoe wilt, vooral doen.

En die staan meestal in de PC rijen, zo niet dan vraag je er naar. Mij altijd gelukt!
Het is uiteraard je eigen keuze, als jij graag een Tahoe wilt, vooral doen.
Ook groot genoeg voor 4 volwassenen, 4 x bagage en handbagage en koelbox ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat valt heel erg mee; wij hebben jaren met 4 personen gereisd en ook nog met een kampeeruitrusting; een minivan was altijd ruim voldoende, een kleinere auto was ook voldoende geweest. Wij nemen echter geen handbagagekoffers mee maar een rugzak; die gebruik je ook als je gaat wandelen. Ik denk dat je je sowieso moet afvragen of je 3 hangbagagekoffers nodig hebt.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Ben nog even aan het speuren geweest en heb bij avis een offerte aangevraagd. Daar kom ik op een bedrag uit van €2450 incl pech onderweg en €60 voor 2de bestuurder en dit is voor een Traverse. Heb nog nagevraagd als de 2de bestuurder je partner is of je dan nog steeds de toeslag moet betalen het antwoord is ja ( Nederlandse avis). Heb me ook aangemeld voor preffered
De handbagage daar kunnen we idd wel wat aan doen. Ik zelf heb sowieso 1 rugtas alleen die zit vol met gopro en spiegelreflex camera en aanverwante. Dan zouden we 1 handbagage overhouden.
De handbagage daar kunnen we idd wel wat aan doen. Ik zelf heb sowieso 1 rugtas alleen die zit vol met gopro en spiegelreflex camera en aanverwante. Dan zouden we 1 handbagage overhouden.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Via welke Avis site heb je dat gedaan? En waarom een offerte?
Als ik nu kijk op Avis.de kan ik met AWD D486602 jouw type auto (Traverse) incl. 2e bestuurder huren voor EUR 2.045,80. Dan betaal je ter plekke en kun je kosteloos tot aanvang huur annuleren. Helemaal geen offerte nodig. Pech onderweg heb ik er tijdens al mijn reizen naar Amerika nog nooit bijgenomen. Ik zie die optie ook niet op Avis.de overigens. Maar als dat het verschil is, vind ik EUR 400 extra voor pech onderweg aan de stevige kant.
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15884 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-