Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)
Ik ben naar aanleiding van de tip over Hertz.at met de code 510000 op een redelijke prijs voor een premium SUV gekomen. Dat is, zo lijkt het. In de voorwaarden van Hertz staat nl. niets over de spouse of partner als medebestuurder, behalve voor Californië. Moet ik er vanuit gaan dat dit betekent dat overal bijbetaald moet worden denk ik, anders had t toch wel in de huurvoorwaarden gestaan. Wij willen met 3 bestuurders kunnen rijden. Dat betekent het contract opplussen met 2. En dat is voor 9 dagen huur dan toch weer best veel. Helaas nog maar even blijven doorzoeken. De prijzen liggen verder flink hoog nog vind ik. We huren in Wyoming. Het is overigens bij Hertz dezelfde prijs voor .nl.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Als je Hertz Ultimate Choice lid wordt, zie het topic daarover, is een spouse of partner als 2e bestuurder gratis.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Volgens mij ook al bij gewoon Gold (dat je al bent/krijgt zodra je een account aanmaakt).
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Inderdaad, zie ik nu ook, goeie toevoeging
Zojuist een auto gereserveerd bij national.de als gast met de kortingscode. Dit is by far de goedkoopste optie die ik nu kon vinden.
Prijsverschil was groot met Standard SUV, te duur voor wat extra ruimte.
Heb ik het zo goed gedaan
?
Heb ik het zo goed gedaan

Zuid-West Amerika (2019)
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Heb je al eens een search gedaan via Booking? Ik kom dan op 2200EUR uit incl. extra bestuurder en 2 kinderzitjes. Geen verzekeringenRobv85 schreef: ↑25 jan 2024, 10:45Zojuist een auto gereserveerd bij national.de als gast met de kortingscode. Dit is by far de goedkoopste optie die ik nu kon vinden.
Heb ik het zo goed gedaan?
Schermafbeelding 2024-01-25 om 10.41.41.png
Dan heb je denk ik niet de juiste periode ingevuldWilMari schreef: ↑25 jan 2024, 11:39Heb je al eens een search gedaan via Booking? Ik kom dan op 2200EUR uit incl. extra bestuurder en 2 kinderzitjes. Geen verzekeringenRobv85 schreef: ↑25 jan 2024, 10:45Zojuist een auto gereserveerd bij national.de als gast met de kortingscode. Dit is by far de goedkoopste optie die ik nu kon vinden.
Heb ik het zo goed gedaan?
Schermafbeelding 2024-01-25 om 10.41.41.png

Lijkt ook hetzelfde als rentalcars overigens. Die heb ik regelmatig bekeken, maar blijft erg duur.
Zuid-West Amerika (2019)
-
- Amerika-ontdekker
Nog een poging gedaan op Hertz.nl met de code: 510000.
Als ik de code invoeg krijg ik onderstaande opties, daar moet ik prive aanklikken neem ik aan?
Maak ik dan "legaal" gebruik van de code? Of moet ik aantonen ergens lid van te zijn?
Edit: ik ben veel aan het zoeken op dit forum hierover, maar kan geen sluitend antwoord vinden
Ik kom dan voor een Small SUV uit op een zeer gunstige prijs, deze is o.e.o.a. reden nog veel lager dan een Compact SUV?!
Ik snap het niet helemaal, maar er wordt als voorbeeld een Nissan Rogue geplaatst en dat is altijd een Midsize SUV.
Denken jullie dat dit allemaal klopt?
Deze prijzen krijg ik met de code 510000, opvallend lage prijs dus voor de Small SUV
Als ik de code invoeg krijg ik onderstaande opties, daar moet ik prive aanklikken neem ik aan?
Maak ik dan "legaal" gebruik van de code? Of moet ik aantonen ergens lid van te zijn?
Edit: ik ben veel aan het zoeken op dit forum hierover, maar kan geen sluitend antwoord vinden

Ik kom dan voor een Small SUV uit op een zeer gunstige prijs, deze is o.e.o.a. reden nog veel lager dan een Compact SUV?!
Ik snap het niet helemaal, maar er wordt als voorbeeld een Nissan Rogue geplaatst en dat is altijd een Midsize SUV.
Denken jullie dat dit allemaal klopt?
Deze prijzen krijg ik met de code 510000, opvallend lage prijs dus voor de Small SUV
Zuid-West Amerika (2019)
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ja, dat kan allemaal kloppen. Prijzen zijn soms niet te verklaren. Doe er je voordeel mee.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@Robv85 Ik weet niet hoe oud jouw kinderen zijn, maar wij namen de autozitjes vaak mee van huis. Scheelde veel geld. Ook hebben we in Spanje wel eens zitverhogers ter plaatse gekocht bij de Lidl, waren toevallig in de folder die week dat we aankwamen
In onze huurperiode (augustus, LAS) is de Roque ook aanzienlijk goedkoper dan alle andere SUV's. Snel boeken dus!

In onze huurperiode (augustus, LAS) is de Roque ook aanzienlijk goedkoper dan alle andere SUV's. Snel boeken dus!

Reisverslagen USA:
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
Ik heb de auto iig gereserveerd, maar zou nog graag willen weten hoe het zit met de code.
Moest ik sowieso Privé selecteren? Dat heb ik in ieder geval gedaan.
@1N9R1D Daar hebben we ook even over nagedacht, maar we moeten al veel meenemen. Het scheelt een hoop sjouwen als we ze er bij huren.
Moest ik sowieso Privé selecteren? Dat heb ik in ieder geval gedaan.
@1N9R1D Daar hebben we ook even over nagedacht, maar we moeten al veel meenemen. Het scheelt een hoop sjouwen als we ze er bij huren.
Zuid-West Amerika (2019)
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
De code geeft veel leden al enige tijd een fijne korting en is vrij te gebruiken.
Privé selecteren. Tenzij je zakelijk reist.
Eventuele zitjes zou je ook bij de Walmart kunnen halen.
Privé selecteren. Tenzij je zakelijk reist.
Eventuele zitjes zou je ook bij de Walmart kunnen halen.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
@dejong89 Ok wow, zou fantastisch zijn als we voor deze prijs de auto hebben.
Ik ben nu ook bezig met status matchen bij Hertz.
Edit: Door lid te zijn geworden van Hertz zijn de zitjes ineens voor de helft van de prijs

Ik ben nu ook bezig met status matchen bij Hertz.
Edit: Door lid te zijn geworden van Hertz zijn de zitjes ineens voor de helft van de prijs

Zuid-West Amerika (2019)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Voor 196 dollar kun je anders heel wat kinderzitjes kopen bij de Walmart 

Haha das ook weer zo!
Laatst gewijzigd door markro op 26 jan 2024, 05:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Zuid-West Amerika (2019)
Wij hadden in 2019 een Bubblebum opblaaszitje gekocht voor onze jongste. Neemt weinig ruimte in in de bagage
-
- Amerika-ontdekker
Verkeerde topic
Laatst gewijzigd door KrekelJapie op 26 jan 2024, 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Wij zijn met 3 volwassen en 2 kinderen 18 en 2 kinderen 15 jaar. We hebben een Chervolet Suburban gehuurd bij Avis Jersey City Gotham garage. We hebben bij deze verhuurlocatie gehuurd omdat we hier voor 900 euro voor 12 dagen deze auto kunnen huren. De locatie lijkt vanaf Manhattan goed met openbaar verhuur bereikbaar en kan voor dit tarief nergens anders deze auto huren.
Nu is mijn vraag wanneer je deze auto huurt hoe groot is de kans dat ze deze auto (of een alternatief van dit formaat) eventueel niet hebben staan. Wij zijn met 7 personen, dus moeten een auto hebben waar 7 personen in kunnen?
Heeft iemand anders wel eens bij Avis Gotham Garage Jersey city gehuurd.
Alvast bedankt voor jullie info.
Nu is mijn vraag wanneer je deze auto huurt hoe groot is de kans dat ze deze auto (of een alternatief van dit formaat) eventueel niet hebben staan. Wij zijn met 7 personen, dus moeten een auto hebben waar 7 personen in kunnen?
Heeft iemand anders wel eens bij Avis Gotham Garage Jersey city gehuurd.
Alvast bedankt voor jullie info.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hi! Ook ik heb wat vraagjes.
Wij landen 11 juli op Vancouver, om 20:36 zeggen ze nu. (Het was eerst 20:45)
Welke tijd is het beste om erin te zetten dat we de auto willen ophalen? Wijzelf dachten aan 22:00 uur, een uur na de landing, ook ivm eventuele vertragingen. Is dit een oké tijd? Of zouden jullie hem eerder/later zetten? De auto wordt 1u voor ons vastgehouden.
En kunnen we de auto voor die tijd al ophalen? Stel dat alles wel soepel en snel gaat?
Wij landen 11 juli op Vancouver, om 20:36 zeggen ze nu. (Het was eerst 20:45)
Welke tijd is het beste om erin te zetten dat we de auto willen ophalen? Wijzelf dachten aan 22:00 uur, een uur na de landing, ook ivm eventuele vertragingen. Is dit een oké tijd? Of zouden jullie hem eerder/later zetten? De auto wordt 1u voor ons vastgehouden.
En kunnen we de auto voor die tijd al ophalen? Stel dat alles wel soepel en snel gaat?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 13197 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties