Iemand ervaring met boeken bij United?
Ben al een tijdje aan het zoeken voor een reis in augustus, ongeveer 20 dagen. BRU, AMS, DUS of CGN --> LAS, LAX of SFO
Nu had ik een mooie deal, zowel Google Flights als Kayak gaven aan van DUS naar LAS: €2350 voor 4 personen, inclusief bagage en stoelreservaties.
Wel met 2 keer overstappen, maar dat hebben we er voor over. En het is geen error-fare, want ze staan er al een tijdje, ook voor andere dagen.
Fantastisch dat United: geen gezeik met bagagetoeslag of extra kosten voor standaard-stoelen..
Nu eindelijk beslist. Het hele boeking-proces bij United door. Bagage idd gratis. Stoelen uitgekozen.
Creditcardgegevens ingevuld...billing address ingevuld..in België..
En op dat moment, boem, winkelmand bijgewerkt: €1400 bij de ticketprijs op. Dus niet geboekt..
Terwijl Google Flights ook gewoon de optie "boeken bij United (België)" met dezelfde prijs als optie geeft..
Zou een billing adress in NL wel werken? (met een NL-creditcard?)..daar zit geen Brussels airlines om te beschermen..
En zo nee, iemand nog gouden tips? Het wordt anders toch al snel minimaal €3500 incl bagage...
Ik kan nog wel even wachten, maar ik zie de prijzen vooral stijgen..en wachten tot juni oid is me te lang...