Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorbeeldroutes?
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Voorbeeldroutes?
Ik heb alle kaartjes met routes in het "routetopic" doorgespit op zoek naar wat voorbeelden van routes door New England (incl. Maine) en ook Washington DC/Shennandoahpark erbij. Helaas :dunno: het lijkt wel of iedereen in het zuidwesten en de Rockies vakantie gaat vieren. Heeft iemand al eens in het beschreven gebied een tour gemaakt en wil je je route wil bekend maken? Alvast bedankt!
Wij starten in New York (blijven hier 4 nachten) en blijven in totaal 4 weken en willen niet meer elke dag de tent op een andere plek neerzetten.
Wij starten in New York (blijven hier 4 nachten) en blijven in totaal 4 weken en willen niet meer elke dag de tent op een andere plek neerzetten.
'98:Ca,Az,Ut,Nv
'05:Co,Nm,Az,Ut,Id,Mt,Wy
'06:Canada+Mt,Id,Wa; Fl
'07:Ny,Ct,Ri,Ma,Me,Nh,Vt,Pa,Va,WDc,Nj; Fl
'08:Az,Ut,Nv; Fl,NyC
'09:Ak,Wa; Fl
'12:NyC
'15: Fl
'17: Ca, Or
Ja, dat zelfde ondervonden wij ook.
Het lijkt er op dit forum op dat de VS niet groter is dan alleen het westen en zuiden......
Onze eerste plannen waren: New York en de staten NY, NJ en PA.
Omdat we, ook na 4 dagen New York, 10 dagen hebben gaan we alleen naar PA. Heb alles qua route ook zelf moeten uitzoeken en daarom veranderd het ook nog steeds........mede door tips over het (niet te) vele rijden (met als gevolg de gehele dag in de auto en dat willen we niet...) is het nog steeds schuiven met de route.
Met maps.google.com kan je ook kaarten maken (als je aangemeld bent) die je kunt bewaren, erg handig!
Succes met alle voorpret!!
Het lijkt er op dit forum op dat de VS niet groter is dan alleen het westen en zuiden......
Onze eerste plannen waren: New York en de staten NY, NJ en PA.
Omdat we, ook na 4 dagen New York, 10 dagen hebben gaan we alleen naar PA. Heb alles qua route ook zelf moeten uitzoeken en daarom veranderd het ook nog steeds........mede door tips over het (niet te) vele rijden (met als gevolg de gehele dag in de auto en dat willen we niet...) is het nog steeds schuiven met de route.
Met maps.google.com kan je ook kaarten maken (als je aangemeld bent) die je kunt bewaren, erg handig!
Succes met alle voorpret!!
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ceetje,
Heb je ook bij de [url=rhttp://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=4170]routekaartjes[/url] van 2006 gekeken? Daar zitten in ieder geval enkele van het noordoosten tussen als ik het mij goed herinner.
Zelf ben ik al enkele malen in het noordoosten geweest. Zie mijn reisverslag 2003 met routekaartjes per dag. Hoewel ik niet de hele vakantie in het noordoosten ben geweest, kun je er misschien toch je voordeel mee doen.
In de herfst van 2005 heb ik een reis gemaakt door New England, zie hier. Hier geen routekaartjes per dag maar misschien kun je hier ook wat mee.
Succes!
Roland
Heb je ook bij de [url=rhttp://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=4170]routekaartjes[/url] van 2006 gekeken? Daar zitten in ieder geval enkele van het noordoosten tussen als ik het mij goed herinner.
Zelf ben ik al enkele malen in het noordoosten geweest. Zie mijn reisverslag 2003 met routekaartjes per dag. Hoewel ik niet de hele vakantie in het noordoosten ben geweest, kun je er misschien toch je voordeel mee doen.
In de herfst van 2005 heb ik een reis gemaakt door New England, zie hier. Hier geen routekaartjes per dag maar misschien kun je hier ook wat mee.
Succes!
Roland
- deeyore
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben in 2006 een rondreis gemaakt en zijn begonnen in het noord-oosten. Van NY, Niagara Falls, Washington DC, Shenandoah, Great Smoky Mountains en daarna naar Nashville, Memphis, Natchez, New Orleans, panhandle Florida, Savannah en geeindigd in Atlanta. Er is ook een routekaartje van gemaakt, misschien heb je er wat aan?
Groetjes Danielle
Groetjes Danielle
- Ceetje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hallo allemaal, bedankt voor de reacties.
@ deeyore: leuke route, maar wij zoeken het noordelijker en pakken als zuidelijkste deel Shennendoahpark/Washington. Jullie route is wel heel anders.
@Coyote: alle route kaartjes gezien, maar als ze er al bij zitten is het vooral New York - Boston- Niagara Falls (en die gaan wij niet bezoeken! Komt wel een keer als we oost Canada doen) Die kaartjes van jouw site ga ik eens op mijn gemakkie bestuderen. Weet je wat jammer is: je kan ín een topic niet laten zoeken: ik heb zoveel routekaartjes met in ieder geval Los Angeles voorbij zien komen in 2006, helaas moest ik alle pagina's voorbij laten komen
@Peter 1962: Ik snap het wel hoor, qua natuur is het westen/zuidwesten/de Rockies zoooo mooi, maar die "rondjes" hebben we al gedaan. Nu moet dit deel van de V.S. eens nader onderzocht worden
Er staan nog wel meer delen op mijn verlanglijstje ... zucht...
@ deeyore: leuke route, maar wij zoeken het noordelijker en pakken als zuidelijkste deel Shennendoahpark/Washington. Jullie route is wel heel anders.
@Coyote: alle route kaartjes gezien, maar als ze er al bij zitten is het vooral New York - Boston- Niagara Falls (en die gaan wij niet bezoeken! Komt wel een keer als we oost Canada doen) Die kaartjes van jouw site ga ik eens op mijn gemakkie bestuderen. Weet je wat jammer is: je kan ín een topic niet laten zoeken: ik heb zoveel routekaartjes met in ieder geval Los Angeles voorbij zien komen in 2006, helaas moest ik alle pagina's voorbij laten komen

@Peter 1962: Ik snap het wel hoor, qua natuur is het westen/zuidwesten/de Rockies zoooo mooi, maar die "rondjes" hebben we al gedaan. Nu moet dit deel van de V.S. eens nader onderzocht worden

'98:Ca,Az,Ut,Nv
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik begrijp wat je bedoelt. Maar het is ons net iets teveel werk om ook hier een overzicht van bij te houden. Al zou het misschien heel handig zijn om kaartjes terug te zoeken.Ceetje schreef:Weet je wat jammer is: je kan ín een topic niet laten zoeken: ik heb zoveel routekaartjes met in ieder geval Los Angeles voorbij zien komen in 2006, helaas moest ik alle pagina's voorbij laten komen

Dan nog even over standaardroutes. Achter de schermen hebben we het er wel eens over gehad om standaardroutes op Dennis' site te zetten. Dit zouden dan routes moeten zijn van bijv. stad naar stad of van stad naar park, enz. Met al die losse routes kun je dan je eigen "rondje" maken. Dit is echter wel heel erg bewerkelijk. Zeker als we dit voor heel Amerika zouden maken.

Wist je trouwens dat er een mooie site is met Scenic Byways in Amerika? Je vindt de site hier. Misschien kun je daar nog leuke routes vinden?
Roland
- daydreamy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hi Roland,Coyote schreef:Ceetje,
Succes!
Roland
Ik heb je verslag met veel plezier zitten lezen en ben geinspireerd om een zelfde soort reis te maken, heb je heel misschien ook een routekaartje van je hele reis? of alleen in gedeeltes.
Ik wil namelijk nog wel wat aanpassingen maken en dat is makkelijker als je een goed overzicht hebt

2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik neem aan dat je de reis van 2003 bedoeld? Op dit moment heb ik daar enkel de losse routekaartjes van. Binnenkort maak ik de hele route nog wel eens in Streets & Trip en plaats het kaartje hier dan wel even.daydreamy schreef:Ik heb je verslag met veel plezier zitten lezen en ben geinspireerd om een zelfde soort reis te maken, heb je heel misschien ook een routekaartje van je hele reis? of alleen in gedeeltes.
Ik wil namelijk nog wel wat aanpassingen maken en dat is makkelijker als je een goed overzicht hebt
Roland
- daydreamy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ik bedoelde inderdaad die reisCoyote schreef:Ik neem aan dat je de reis van 2003 bedoeld? Op dit moment heb ik daar enkel de losse routekaartjes van. Binnenkort maak ik de hele route nog wel eens in Streets & Trip en plaats het kaartje hier dan wel even.daydreamy schreef:Ik heb je verslag met veel plezier zitten lezen en ben geinspireerd om een zelfde soort reis te maken, heb je heel misschien ook een routekaartje van je hele reis? of alleen in gedeeltes.
Roland

Ben nu de rest van je site aan het lezen, erg mooi in elkaar gezet!
2006 = Zuidwesten (CA-NV-AZ)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)
2011 = Florida (MIA-ORL)
2018 = Florida (ORL)