Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Ruud2004 »

JeroenenTineke schreef:
07 feb 2024, 21:17
Heb ik een leuke car rental deal gevonden?, 12 dagen suv 5 pers. different drop of full insurance €728,- ? Van Bend Oregon - Salt Lake city.
Had me er nog niet echt in verdiept, dus geen idee of dit een scherpe deal is. Dit is een deal via skyscanner , trip.com. Ik ken het niet, maar trustpilot lijkt ok. Wat vinden jullie ervan?
Trip.com is een Aziatische reisgigant en (oa) het moederbedrijf van Skyscanner lees ik. (Google is je beste vriend :wink: ) Even goed de voorwaarden lezen en checken of de gewenste verzekeringen inclusief zijn.

https://en.wikipedia.org/wiki/Trip.com
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
JeroenenTineke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door JeroenenTineke »

@Ruud2004 Hartelijk dank voor je reactie, had het inmiddels gevonden 😉Heb t niet gedaan, omdat ik nu toch weer een leuke aanbieding vond via Hertz met anwb kortingscode , dit voelt toch wat beter voor als er wat is!
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Stan.Gobien schreef:
06 feb 2024, 22:30
Ik heb mij ingeschreven op de website van GermanWho (website met gratis info en nieuwsbrief).
Via hun website kan je bij Alamo.de huren, voor mij komt het voordelig uit.
Ik zie niet direct welke code zij gebruiken maar de beschrijving van het contract is "ALAMO.DE AFF PL FULLY"

EDIT: Mijn prijs opnieuw bekeken via GermanWho (boeking was enkele weken oud) en komt nu op 1020€ (pay later)
Dat scheelt 200€ tegenover de huidige prijs op alamo.de zonder codes
En scheelt 148€ tegen de TH... code waar ik mijn twijfels bij heb of deze vrij te gebruiken is.
Ik kom nog even terug op het gebruik van de code op Alamo.de.

Als je de bekende code THPPS30 gebruikt krijg je een contract met de naam ALAMO.DE AFF PP FULLY.

Getriggerd door PL heb ik de volgende code eens ingetoetst: THPLS30 (deze code ben ik nergens tegengekomen maar door trial & error ontdekt dat dit ook een werkende code is). Als je deze code gebruikt krijg je nl. een contract met de naam ALAMO.DE AFF PL FULLY.

Prijzen zijn bij beide gelijk voor mijn proefboeking (AUS-AUS, 17 dagen). Het lijkt er dus op dat beide codes dezelfde uitkomst hebben. Wellicht is dit de code die GermanWho gebruikt? Ik zie niet in waarom de ene wel en de ander niet problemen zou kunnen opleveren.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

De thpps30 is door alamo bevestigd dat deze door klanten van alamo.de vrij te gebruiken is. Dus begrijp niet waarom je dan een andere code die dezelfde korting geeft zou willen gebruiken
KrekelJapie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door KrekelJapie »

ONYX666 schreef:
10 feb 2024, 16:29
De thpps30 is door alamo bevestigd dat deze door klanten van alamo.de vrij te gebruiken is. Dus begrijp niet waarom je dan een andere code die dezelfde korting geeft zou willen gebruiken
Wat is de coupon-id? Ik krijg een foutmelding
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

In 2de vakje invullen geen coupon id invullen
Sophieke
Amerika-ontdekker
Partner van: Colin Andries
Aantal x V.S. bezocht: 10

Prijzen autoverhuur

Bericht door Sophieke »

Vinden jullie de prijzen autoverhuur ook zo hoog? Vorig jaar 800 euro voor een SUV, 3 weken via sunnycars. Nu vind ik niks voor hetzelfde onder de 1500 euro….ook niet jij Avis enz…
kevin123
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door kevin123 »

Mocht iemand bij Alamo extra bestuurders nodig hebben. De codes THPPG30 en THPLG30 werken ook. Dit is het Gold tarief i.p.v. het fully inclusive tarief. Hierbij zijn 3 extra bestuurders en een gratis tank inbegrepen.
Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

ONYX666 schreef:
10 feb 2024, 16:29
Helpdesk medewerkers hebben in het verleden ook al foute informatie gegeven, daarom ben ik sceptisch. Zeker omdat ik las dat anderen ook beweerden dat die code enkel voor medewerkers van de reisbranche is.
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

@Stan.Gobien Ik begrijp niet waarom je je twijfels uit over de Alamo code terwijl je elders de discussie stopt over de 51000 bij Hertz. Je kunt net zo goed stellen dat Hertz stelt dat je bewijs moet kunnen overleggen dat je een cdw mag gebruiken. En dat gaat niet. Dan kun je zeggen dat Generic voor iedereen is maar dan kunnen ze dat beter het algemene tarief maken. Dus of je nu THPPS30 gebruikt of 51.000 je moet altijd maar afwachten of de medewerker erin meegaat of niet. De kans op problemen is klein maar niet nul.
En mag ik de Visa Classic gebruiken als ik de Visa silver of gold heb?
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Prijzen autoverhuur

Bericht door dejong89 »

Sophieke schreef:
11 feb 2024, 07:41
Vinden jullie de prijzen autoverhuur ook zo hoog? Vorig jaar 800 euro voor een SUV, 3 weken via sunnycars. Nu vind ik niks voor hetzelfde onder de 1500 euro….ook niet jij Avis enz…
Bij Sunnycars betaal je structureel te veel. Dus die zijn altijd duur. :mrgreen:
Rechtstreeks bij Hertz/Alamo/National is vaak veel voordeliger en laat je vooral niet foppen in de '' onbezorgde vakantie '' formule van Sunnycars.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

@Trom
Het is een moeilijke balans die iedereen moet maken.
Codes die duidelijk aan bepaalde voorwaarden gekoppeld zijn, zoals medewerkers van een universiteit, bedrijf of branche zijn duidelijk en volledig uit den boze.

Codes zoals de 510000 bij Hertz zijn wat grijze zone, maar het feit dat de naam van de code GENERIC 20 is stemt mij gerust. Ik heb de code zelf ook al gebruikt. Bij National hebben we een gelijkaardige code, NTNL INTL POINT OF SALE.
pvroovert
Amerika-ontdekker

Bericht door pvroovert »

kevin123 schreef:
11 feb 2024, 10:02
Mocht iemand bij Alamo extra bestuurders nodig hebben. De codes THPPG30 en THPLG30 werken ook. Dit is het Gold tarief i.p.v. het fully inclusive tarief. Hierbij zijn 3 extra bestuurders en een gratis tank inbegrepen.
Dank je kevin
Hier heb je me echt mee geholpen
steview1
Amerika-ontdekker

Re: Prijzen autoverhuur

Bericht door steview1 »

dejong89 schreef:
11 feb 2024, 19:42
Bij Sunnycars betaal je structureel te veel. Dus die zijn altijd duur. :mrgreen:
Rechtstreeks bij Hertz/Alamo/National is vaak veel voordeliger en laat je vooral niet foppen in de '' onbezorgde vakantie '' formule van Sunnycars.
Heb duidelijk een andere mening....
Bij de laatste paar vliegvakanties heb ik altijd bij Sunny Cars gehuurd, en voor mij is het inderdaad ONBEZORGD! Heb al 2 keer (Nieuw Zeeland en Lanzarote) een "bumperschade" gehad, en beide keren Sunny Cars gebeld (wel nog even gemeld bij de verhuurder natuurlijk), en eigenlijk nooit meer iets van gehoord....

Overigens vind ik de prijs ook nog wel meevallen bij SC. Heb ook een paar directe verhuurders geprobeerd voor 4 weken huur in Las Vegas deze zomer, maar kwam niet veel goedkoper uit (hooguit een paar tientjes). En bijvoorbeeld die THPPS30 kortingscode bij Alamo.de lukt bij mij helaas niet.
Kevin77
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door Kevin77 »

Sunnycars voegt voor autohuur in de VS echt niets toe, er is nooit een eigen risico.
Voor autohuur in de door jouw genoemde landen en bijv. in mijn geval Spanje is hun zorgeloze autohuur concept is prima optie. Maar ook daar kan het goedkoper en toch zorgeloos.
harryh
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 69

Bericht door harryh »

@steview1 Voor mij was alamo.de in LAS de goedkoopste. Heb je wel het juiste veld voor de code gebruikt?
En inderdaad, bumperschade is bij allemaal gedekt. Bij SC krijg je allerlei extras die je niet nodig hebt.
steview1
Amerika-ontdekker

Bericht door steview1 »

@harryh Ik heb de code bij alamo.de ingevuld bij "Gutscheincode" en bij "Vertrags-ID", maar beide werkten niet. Of moet je de THPPS30 aan het eind opgeven als je je naam hebt opgegeven? (DAT wil ik liever nog niet.... :D )
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Net geprobeerd. Op eerste scherm onder Vertrags-id werkt nog steeds.
steview1
Amerika-ontdekker

Bericht door steview1 »

Bij mij werkt het nu ook.... Misschien werkte mijn copy/paste niet goed. Handmatig invoeren dus.

Best een groot verschil in prijs inderdaad! Ik ga ermee aan de slag!
BEDANKT!
https://houtensglorie.wordpress.com
1974-1976 stage in Los Angeles + roadtrip LA > Florida > New York
1979 Zuidwesten
1984/1985 2x Phoenix (werk) + vakantie Hawaii
1998 Boston (werk)
2005 Zuidwesten
2014 Noordwesten - ZW-Canada
2024 Noordwesten vanuit Vegas
harryh
Amerika-expert

Bericht door harryh »

Top :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer