En nee, daar ga je geen gedoe mee krijgen.

Welk hotel is dat in FRA waar de auto gratis kan blijven staan ?HennyCox schreef: ↑20 feb 2024, 12:42@HaMPeL Aangezien jullie ook vanaf CGN gezocht hebben, zal Frankfurt ook geen probleem zijn?
Ik vind dat wel ideaal, hotel nacht vantevoren en auto kan 3 weken gratis bij hotel staan.
Vanaf Frankfurt vind ik onderstaande vlucht, komt wel nog bagage bij, weet niet of jullie allevier een koffer nodig hebben.
Dit is best wel voor het hoogseizoen een superdeal...![]()
image.png
Wat verder nog ideaal is: op donderdag aankomen, dus 1e nacht goedkoop in Vegas en eindigen kan zo/ma/di ook goedkoop![]()
Normaal gesproken gaat alles snel op SD, relatief klein vliegveld. Auto om 16:30 reserveren, zou je normaal makkelijk moeten redden, en ben je wat later is die auto er ook nog.tomv82 schreef: ↑23 feb 2024, 14:51hoi,
wat zijn de ervaringen met douane in San diego airport? Hoeveel tijd zou ik voorzien tussen de landing en ophalen van de auto? Als ik zoek op san diego airport in dit forum krijg ik geen hits. We landen om 15u25 eind juli. En om de wagen terug in te leveren de 3uur op voorhand aanhouden?
thanks
Daar kan ik je antwoord op geven.. ik kreeg de tip namelijk al eens van HennyCox: Hotel H+ Frankfurt West
Dankjewel. Ik gat beide opzoeken1N9R1D schreef: ↑24 feb 2024, 16:54Daar kan ik je antwoord op geven.. ik kreeg de tip namelijk al eens van HennyCox: Hotel H+ Frankfurt West
Ze hebben er geen familiekamers voor 4 personen, dus wij hebben er voor gekozen om te slapen in B&B Hotel Frankfurt Airport en gewoon te parkeren op het vliegveld. Hotel € 88,- en parkeren (P2/P3) voor 3 weken € 126,-.
Ik denk dat 2 kamers dan nemen nog goedkoper is.
2 kamers in het hotel kost idd € 170,-. Maar er staat niks vermeld over sleep park fly. Na wat verder zoeken lees ik bij de vragen op Booking.com dat ze geen shuttle-service meer aanbieden en dus ook geen sleep park fly meer. Helaas...