Marco,markro schreef:Lees hier in ons reisverslag. Bovenaan de pagina zit een button voor de foto's van die dag.6foot6 schreef:Is er iemand naar Fort Laramie geweest?(dat is niet bij Laramie), is hier iets te zien?
Wij vonden het erg de moeite waard. De geschiedenis van Amerika en de trek van de pioniers met alles wat daar bij hoort, spreekt ons aan.
Zo nu en dan zijn er festiviteiten.
Ik ben weer helemaal onder de indruk van jullie reisverslag en alle kennis die daar uit blijkt.
Jullie hebben bij Fort Laramie veel meer gezien dan wij; ik kan me die huizen waar je naar binnen kon kijken niet herinneren. Net als bij Marjon was het echter bloedheet toen wij er waren, en wij hadden toen al de ruts en de Register Rock bekeken. Het fort viel me toen tegen, maar dat had zeker met de hitte en met de lange reisdag te maken.
Wel jammer, want ik ben wel geinteresseerd in de geschiedenis van de pioniers. Om het ook voor de kinderen aan te laten spreken hadden we ook van te voren nog het boek De kinderkaravaan gelezen, van Ann Rutgers van der Loeff. Erg indrukwekkend en een aanrader voor anderen die met hun kinderen dit gebied gaan bezoeken.
Marianne