We zouden voor de dag erna kunnen plannen (hebben twee overnachtingen in Miami). Maar had gehoopt dat ze misschien nog een keer naar NL zouden komen of dat het reeds mogelijk was om het online (remote) te doen.
British Airways flights arrive at Terminal N in Miami International Airport ( Concourse D )DennisS schreef: ↑27 feb 2024, 08:55De openingstijdens zijn lekker ruim:
4:00 a.m. to 11:00 p.m. (North Terminal (Concourse D)) and Open 24 Hours (South Terminal (Concourse J))
Weet alleen niet op welke terminal wij aankomen. We vliegen met British Airways op zondag 1 september. Landen om 14.45 uur. Maar we gaan het zien.
Direct daarna? Of een paar dagen later? Dat maakt nogal een verschil ben ik bang.Heb ons (vriendin en zoontje van 4) gisteren aangemeld en betaald. Wel stom, ik heb daarna pas bij ons beide de berichtenbox geactiveerd voor de KMAR. Gaat dat een probleem opleveren?
maximaal 60 minuten na aanmelden voor Global EntryDirect daarna? Of een paar dagen later? Dat maakt nogal een verschil ben ik bang.
Vraag je toch daar je Global Entry aan??