Even een kleine update. We zitten nu in Tucson, waar we niet alleen een heel gezellige avond hebben doorgebracht met Evy en Bart (Dude) van het forum, maar ook sneeuw hebben gezien boven op Mount Lemmon en duizenden cactussen. Marianne wilde een saguaro mee naar huis nemen, dus ik heb er eentje stiekem in mijn rugzak gestopt en daar de rest van de dag mee rondgelopen. Ik moet alleen nog even kijken hoe we die mee naar huis nemen: of in de ruimbagage of in de handbagage

- image.png (223.18 KiB) 1439 keer bekeken
Verder hebben we een hoop gedaan. Bij White Sands waaide het zo hard, dat zelfs honden een bril tegen het stuivende gipszand droegen.

- image.png (219.19 KiB) 1439 keer bekeken
We hebben verder drie dagen in staatsparken gekampeerd, één dag in City of Rocks en twee dagen in het Chiricahua NM. Zie hier ons tentje in het City of Rocks.

- image.png (892.96 KiB) 1439 keer bekeken
In al deze parken hadden we geen wifi. Het verslag loopt dus hopeloos achter. Ik heb alleen nog een verslag geschreven van de dag van de Carlsbad Cavern / White Sands en die in het Chiricahua NM. De rest volgt later nog wel eens.
Vandaag naar het Lost Dutchman SP. Wordt nog wat. We zijn hier op de parkeerplaats van ons motel al tot drie keer toe fout gereden.
Martin