Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Angels Camp richting Columbia
-
- Amerika-newbie
Angels Camp richting Columbia
In juli gaan wij met de camper door het zuidwesten toeren.
In de route is opgenomen de golddiggers route 49. Vanaf Angels Camp richting Columbia twijfel ik tussen de route 49 via Carson Hill of de route 4/E18 via Vallecito. Kent iemand deze omgeving en is dit met de camper (30ft) te doen? Welke route kan ik het beste kiezen? Reacties zijn welkom.
groeten Erik en Inge.
In de route is opgenomen de golddiggers route 49. Vanaf Angels Camp richting Columbia twijfel ik tussen de route 49 via Carson Hill of de route 4/E18 via Vallecito. Kent iemand deze omgeving en is dit met de camper (30ft) te doen? Welke route kan ik het beste kiezen? Reacties zijn welkom.
groeten Erik en Inge.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hallo Erik en Inge,
Wij hebben de afgelopen zomer de route via Carson Hill gereden (al was ik mij daar niet van bewust, ik heb het na moeten zoeken; waar een reisverslag al niet goed voor is
). Dat lijkt me goed te doen met een camper. De route van Vallecito naar Columbia ken ik niet, maar ziet er veel kronkeliger uit.
Marianne
Wij hebben de afgelopen zomer de route via Carson Hill gereden (al was ik mij daar niet van bewust, ik heb het na moeten zoeken; waar een reisverslag al niet goed voor is

Marianne
-
- Amerika-newbie
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 15 Reacties
- 1607 Weergaves
-