Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Privérondleidingen in Washington DC.

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Privérondleidingen in Washington DC.

Bericht door Petra/VS »

In het reclamehoekje van dit forum staat al dat ik privérondleidingen geef in Washington DC. Helaas is dat niet zo zichtbaar en tijdens Corona had ik natuurlijk geen klanten. Langzamerhand komen er weer veel mensen deze kant op dus ik zet het ook nog even in dit forum.

Ik bied drie rondleidingen aan in en rond Washington DC:
1. De Monumenten op de National Mall - Deze wandeling leidt langs de beroemde monumenten en neemt ongeveer drie uur in beslag. Onderweg vertel ik over de geschiedenis en symboliek van ieder monument.
2. De Beroemde gebouwen van Washington DC - Deze rondleiding gaat langs de bekende gebouwen, zoals het FBI gebouw, Capitool en Library of Congress. Deze rondleiding duurt 2,5 a 3 uur.
3. In de voetstappen van George Washington - Deze eerste president was dol op de Great Falls van de Potomac, dus deze excursie gaat eerst naar dit mooie natuurpark. Daarna volgt een rondleiding in OId Town Alexandria, waar George Washington ook vaak te vinden was.

Je kunt een rondleiding boeken via dit formulier: http://www.allesamerika.com/washington- ... -toer.html
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
statler
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Privérondleidingen in Washington DC.

Bericht door statler »

Ik heb vorige week het formulier ingevuld voor een bezoek in juli maar tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn excuses, mijn email is een tijdje uit de lucht geweest en kennelijk zijn de berichtjes in die tijd verloren geraakt. Ik stuur een prive berichtje.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

statler schreef:
31 mei 2024, 11:02
Ik heb vorige week het formulier ingevuld voor een bezoek in juli maar tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen
Heb je mijn email ontvangen?
elmo69
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door elmo69 »

Een aanrader, vorig jaar een leuke wandeling gemaakt in maart ( volgens mij waren we de seizoens openener) . Echt een leuke ervaring
Laredo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Laredo »

Leuk! Zijn de wandelingen ook interessant voor kinderen? Wij zijn vanaf 27 april in Washington en dan zijn onze kids 7 en 11 jaar oud. Welke rondleiding zou je dan adviseren?
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hi Laredo,
Ja, de rondleidingen zijn zeker ook leuk voor kinderen. Ik zou vooral die met de monumenten aan willen raden, maar de meeste kinderen vinden de rondleiding langs de gebouwen ook erg leuk. Omdat de rondleidingen in het Nederlands zijn krijgen ze er veel meer van mee dan met een hop on hop off of zo. Zend me gerust een pb voor meer informatie.
Smellycat500
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Smellycat500 »

Laredo schreef:
27 dec 2024, 15:38
Leuk! Zijn de wandelingen ook interessant voor kinderen? Wij zijn vanaf 27 april in Washington en dan zijn onze kids 7 en 11 jaar oud. Welke rondleiding zou je dan adviseren?
Hoi, wij hebben afgelopen zomer met Petra de rondleiding langs de monumenten gedaan met onze kinderen van 13 en 11. Zij vonden het heel interessant!
Reeds bezocht: CA, AZ, NV, UT, OR, WA, ID, MT, WY, SD, CO, FL, GA, SC, NC, NE, DC, VA, DE, NJ, PA, NY, CT, RI, MA en Canada
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer