Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Met Cruise America-camper door Death Valley NP.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Met Cruise America-camper door Death Valley NP.

Bericht door Pete.Z »

De camperplekken bij Panamint Springs Resort zijn ook geweldig overigens, absolute aanrader.
Stovepipe Wells is een veredelde parkeerplaats, Furnace Creek ken ik de camperplekken niet.
Cobert
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Cobert »

Wij hebben met de camper op Furnace Creek gestaan, maar dat is al 10 jaar geleden (begin juni). Wij vonden het een prima camping, het was uiteraard bloedjeheet. We konden gebruik maken van het zwembad bij de Furnace Creek Ranch.Ik weet niet of dat nog steeds kan. Bij de Ranch zitten ook wat restaurantjes.
Coby

Camperreis Canada 2010 (British Columbia, Vancouver Island)
Camperreis USA: 2014, 2016, 2018, 2022, 2024
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Oranjeboom »

Zijn er geen tips op de nps site te lezen. Ik zou deze in ieder geval opvolgen. Tijdens onze rit in july enkele jaren geleden ontplofte de motor van een bus (modern) vol met Italianen voor ons die ook de airco niet hadden uitgezet. Zij reden van west naar Oost. Het gaat dus wel degelijk weleens fout. Iedereen de bus uit en een half uur wachten op hulp in die hitte was geen pretje. De mensen kregen water van omringende auto's maar het blijft snikheet. En wij moesten via een bergweggetje omrijden daardoor. Wat dan wel weer leuk was want hadden we anders niet gedurfd.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Voor zover ik kan zien staan er geen tips op de NPS-site. Ik weet wel dat er op het stuk naar het westen, waar je een lange klim hebt, borden staan/stonden waarin werd geadviseerd om de AC uit te zetten. Jaren geleden deden wij dat ook, maar de laatste jaren niet meer. Mocht de motor oververhit raken dan kun je alsnog de AC uitzetten.
Die bus en de passagiers waren duidelijk niet goed voorbereid; iedereen moet voldoende water bij zich hebben daar is de NPS-site wel duidelijk over.
Zie hier: https://nps.gov/deva/planyourvisit/summer-visit.htm

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer