Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hikes en trails
Hikes en trails
Over drie weken ga ik samen met mijn man een mooie rondreis maken langs onder andere Glacier Park, Yellowstone en de Black Hills.
We willen graag verschilende wandelingen gaan maken in de parken en ben al veel mooie wandelingen tegen gekomen online.
Nu is mijn vraag hoe zijn de wandelingen in de parken aangegeven? Is dat overal even duidelijk? En zijn er bij het visitor centre papieren maps te krijgen van de verschillende wandelingen? Ik vind het zonde om hier van alles uit te printen en dan ter plekke misschien andere keuzes te maken in verband met afsluitingen weersomstandigheden etc... Alvast bedankt voor het antwoorden.
Groetjes Masja
We willen graag verschilende wandelingen gaan maken in de parken en ben al veel mooie wandelingen tegen gekomen online.
Nu is mijn vraag hoe zijn de wandelingen in de parken aangegeven? Is dat overal even duidelijk? En zijn er bij het visitor centre papieren maps te krijgen van de verschillende wandelingen? Ik vind het zonde om hier van alles uit te printen en dan ter plekke misschien andere keuzes te maken in verband met afsluitingen weersomstandigheden etc... Alvast bedankt voor het antwoorden.
Groetjes Masja
Re: Hikes en trails
Het Visitor Centre is altijd het beste om te beginnen. Ze hebben altijd de beste actuele informatie en papieren maps.
19 States so far...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad, altijd goed om bij een visitor center te informeren. Vaak zijn er kaarten van de wandelingen en er zijn ook handige boekjes zoals de serie Best Easy Day Hikes van Falcon. De meeste wandelingen in de parken staan goed aangegeven.
Voor Yellowstone zou je op mijn wandelsite kunnen kijken.
Marianne
Voor Yellowstone zou je op mijn wandelsite kunnen kijken.
Marianne
Wij gebruiken de AllTrails App, daar staan eigenlijk alle wandelingen wel in. Met de betaalde versie kun je kaarten downloaden, dat is meestal van nodig in de parken.
Terug in Texas!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Via de nps app kun je per park ook alle informatie vinden en offline downloaden zag ik. Misschien is dat handig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1298 Weergaves
-
Laatste bericht door Lilo