Hoe kan ik dat regelen? Ik heb voor 400 dollar a e-credit maar klm zegt dat ze dat niet kunnen wijzigen naar een EMD voucher. Ik heb ik niks aan Delta vouchers. Ik heb ze gekregen omdat een Delta vlucht vertraagd was terwijl wij een KLM ticket hadden. Nu wil ik voor de meivakantie weer een klm ticket boeken. Dit keer een rechtstreekse vlucht en ik dat creditbedrag graag willen gebruiken.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Vliegen naar Amerika: Alle vragen en prijzen deel 9
Het kon voorheen altijd (ook andersom, dat heb ik al eens laten doen).
Maar goed, elk tarief dat KLM publiceert voor reizen van en naar de US wordt ook door Delta gepubliceerd. Dus je kunt gewoon bij Delta boeken ipv KLM als het niet lukt. Enige nadeel is dat als je bij KLM een light fare zou boeken, je bij Delta voor hetzelfde bedrag uitkomt op Basic Economy, meer meer restricties dan light.
Maar goed, elk tarief dat KLM publiceert voor reizen van en naar de US wordt ook door Delta gepubliceerd. Dus je kunt gewoon bij Delta boeken ipv KLM als het niet lukt. Enige nadeel is dat als je bij KLM een light fare zou boeken, je bij Delta voor hetzelfde bedrag uitkomt op Basic Economy, meer meer restricties dan light.
Onverwachts afgelopen weekend geboekt voor november 2024 naar LAX. Vrouwlief wou 8 dagen naar de zon, maar prijzen binnen Europa vielen tegen. Even voor de aardigheid gekeken naar bvb NYC of LA. 492 euro naar LAX (Delta basic economy) met goeie tijden vanaf DUS via AMS naar LA kon ik niet laten liggen.
California, here we come
California, here we come

Laatst gewijzigd door SvenV op 04 jun 2024, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2018 - Rondje Oregon vanuit SF
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Ik heb net bericht gehad van een vluchtwijziging. KLM ticket met vluchten uitgevoerd door delta. Wij komen nu 1.45u later aan dan oorspronkelijk in Vegas en moeten nu 4u wachten in NY ipv 2u. Hebben wij nu recht om deze vluchten kosteloos om te boeken? Net contact gehad via WhatsApp met KLM en die agent beweert dat er minstens 3 u wijziging in de vluchturen moet zitten vooraleer je de vluchten kosteloos mag wijzigen. Klopt dit? Thx!
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Elke wijziging geeft je het recht om nieuwe betere vluchten te kiezen. Vorig jaar boekte ik met 2 tussenstops een goedkoop ticket. Toen de bevestiging 5 minuten later binnenkwam, zat er al een wijziging bij (5 min vroeger vertrekken). 2 tussenstops met slechte tijden werden zo 1 tussenstop met geweldige tijden. Best wel sturend contact opnemen. In mijn geval met een Nederlandstalige medewerker van Delta.
SvenV schreef: ↑19 nov 2022, 13:24Gisterenavond zag ik ineens via Skyscanner voor mijn data vluchten met bagage bij Delta met als route DUS-AMS-LAX-SEA heen en terug SEA-AMS-DUS. Een belachelijke lange tussenstop in AMS en bijna 3u overstap in LAX op de heenweg, maar wel een mooie prijs van 678 euro incl bagage en te boeken rechtstreeks bij Delta.
Bij vorige reizen hadden we bijna steeds schedule changes omwille van niet haalbare tussenstops, waar ik dan uiteraard gewisseld heb naar betere vluchten, maar deze lange tussenstoptijden deden me toch even twijfelen... Toch maar gedaan.
Toen ik de tickets binnenkreeg, zag ik onmiddellijk iets vreemds toen ik naar manage my booking ging. Er wàs al een schedule change die ik moest accepteren. En toen bedacht ik me de tips van Roel en Bert: even sturend telefoneren en zien waar je komt.
Ik kreeg een heel vriendelijke Nederlandstalige medewerker aan de lijn, die (na even bepaalde regels te checken of ik in aanmerking kwam) mij omgeboekt heeft op de DUS-AMS-SEA vlucht op de heenreis die ik uiteraard graag wou. Heel amusant ook "nee, het systeem zegt dat we nu naar de betaling gaan, maar dat hoeft uiteraard niet voor u meneer", "nee ik krijg een foutmelding, maar die overrulen we even".
"Kijkt u even meneer of u de nieuwe tickets ontvangen heeft?". En inderdaad, de nieuwe tickets zitten in mijn mailbox en in de app.![]()
Onmiddellijk gratis stoelkeuzeWat een service!
Eerste keer Delta maar wat een goeie start van de voorpret![]()
Ik zie de prijzen nog steeds voor mijn data (9 juli heen en 29 juli terug). Doe er jullie voordeel mee zou ik zeggen![]()
2016 - Rondje LA
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
2017 - Rondje Denver
2023 - Rondje Seattle
2024 - Weekje CA-NV
- Astatic
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik dacht dat het standaard 3 uur moest zijn, maar als je hele trip veranderd in totaal iets anders dan mag je sowieso aan de bel trekken.
Ik zou sowieso even bellen @georgesken
ik had via Arfrance.us geboekt, vluchten uitgevoerd door Delta, heb mijn eigen ervaring even geciteerd
Ik zou sowieso even bellen @georgesken

ik had via Arfrance.us geboekt, vluchten uitgevoerd door Delta, heb mijn eigen ervaring even geciteerd
Astatic schreef: ↑21 mar 2024, 11:22Even terugkomen op mijn eigen post.Astatic schreef: ↑15 feb 2024, 21:35Na lange tijd de prijzen in de gaten te hebben gehouden ben ik gisteren toch weer geslaagd op de Amerikaanse website van Air France, scheelde mij
weer een paar honderd op de totaal prijs vergeleken met NL!![]()
2 volwassenen en 2 kids (8 & 10), 12 juli t/m 3 augustus, vertrek vanuit Dusseldorf naar Orlando voor € 2738,- met bagage!
Wel 2x overstappen, maar dat is weer goed voor onze XP![]()
We gaan weeeeer!![]()
Air France deelde mee dat een vlucht op onze terugreis met meer dan 3 uur gewijzigd was. Ik mocht kiezen om de gewijzigde vlucht te houden of iets anders te zoeken.
Het mooie van dit was dat zodra er zoiets gebeurd, een wijziging van meer dan 3 uur, is dat je de hele reisplanning mag omzetten zonder bijbetalen en behoud van Miles en XP.
Dus ik heb gebeld met Air France en nu heb ik onze hele route omgeboekt naar Brussel > JFK > Orlando en de route terug Orlando > JFK > Brussel.
Dus nu hebben we een veel kortere reisdag en behoud ik alle puntjes… en ik hoefde niks extra te betalen.![]()
Happy days!![]()
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
Allereerst, ik kan het niet vaak genoeg zeggen: bellen, geen whatsapp, email of wat dan ook gebruiken. Gewoon bellen. Waarom? Omdat je dan een agent aan de lijn krijgt die weet waar hij of zij het over heeft, en geen medewerker van een extern bedrijf die slechts is ingehuurd om standaard (domme) vragen te beantwoorden. En als je er niet uit komt: HUACA (Hang up and call again). Misschien dat de agent die je dan te spreken krijgt je wel wil helpen.georgesken schreef: ↑04 jun 2024, 10:48Ik heb net bericht gehad van een vluchtwijziging. KLM ticket met vluchten uitgevoerd door delta. Wij komen nu 1.45u later aan dan oorspronkelijk in Vegas en moeten nu 4u wachten in NY ipv 2u. Hebben wij nu recht om deze vluchten kosteloos om te boeken? Net contact gehad via WhatsApp met KLM en die agent beweert dat er minstens 3 u wijziging in de vluchturen moet zitten vooraleer je de vluchten kosteloos mag wijzigen. Klopt dit? Thx!
Dan zijn er twee verschillende zaken om rekening mee te houden. Allereerst de mogelijkheid om je ticket geheel te cancellen met een volledige refund. Om dat te kunnen doen moet de wijziging "significant" zijn. Doorgaans wordt daar idd 3 uur later voor aangehouden, of meer dan 1 uur vroeger vertrekken. Aan de andere kant, voor vluchten die vallen onder verordening EC261 (vertrek uit Europa, of aankomst in Europa met een EU airline) zijn de regels stricter: daar geldt iedere annulering als een reden voor een volledige refund.
Maar goed, een refund is helemaal niet wat je wilt, je wilt gewoon een andere route. Dat is normaliter geen enkel issue, zolang de wijziging maar meer is dan een uur oid. Je geeft helaas geen details (datum, originele route, nieuwe route), dus we kunnen niet voor je kijken wat de opties zijn. Maar belangrijk is om zelf eerst te kijken welk alternatief je graag zou willen. Dus exacte vluchtnummers, tijden, etc. Wat je wil moet boekbaar zijn (zoek op Google flights) en bestaan uit vluchten van Air France, KLM of Delta. De origin (vertrekluchthaven) en destination (aankomstluchthaven) moeten hetzelfde zijn.
Vervolgens bel je en geef je aan dat er een schedule change in je reservering is geweest waardoor je veel later aankomt en dat dat niet acceptabel is. Je geeft vervolgens aan dat je de reservering daarom wilt wijzigen, en dat je de nieuwe gewenste vluchten voor je hebt. wel als volgt: (en je noemt de gewenste vluchten op). Over het algemeen zal dit een telefoontje van 5 minuten zijn waarna je ticket gereissued is en je de nieuwe bevestiging in je mailbox hebt.
Houd er wel rekening mee dat seat selection vervalt en je dat dus opnieuw moet doen. Hoe dichterbij je bij de vluchtdatum komt, des te kleiner de keuze zal zijn. Maar op zich zou je dat vooraf al kunnen inzien als je een testboeking doet.
-
- Amerikakenner
Bedankt reeds allen die geantwoord hebben!
Dit zijn trouwens de vluchten waar het over gaat en het antwoord van de klm whatssapper:
Ik zie dat uw originele vlucht schema als volgt was:
KL6141 30 september BRUSSELS-NEW YORK JOHN F. KENNEDY 10:45h - 13:15h
Deze vlucht wordt uitgevoerd door DL141
KL5628 30 september NEW YORK JOHN F. KENNEDY-LAS VEGAS 15:20h - 18:15h
Deze vlucht wordt uitgevoerd door DL806
Uw huidige schema is:
KL5628 30 september NEW YORK JOHN F. KENNEDY-LAS VEGAS 16:59h - 19:43h
Zoals u kunt zien is uw vlucht met 1 uur en 39 minuten naar achteren geschoven. Hierdoor is het niet mogelijk om uw vlucht kosteloos om te boeken. Pas bij een wijziging van 3 uur of meer is het mogelijk om uw vluchten kosteloos om te boeken. In dit geval zal uw omboeking volgens de ticketvoorwaarden moeten gaan.
Inmiddels via chat met delta contact gehad en volgens hun zijn dit de voorwaarden voor een kosteloze her boeken:
The schedule change indicator will be ON when:
A departure delay is 30 minutes or more
An arrival delay is 30 minutes or more
An early departure is 15 minutes or more
An early arrival is 60 minutes or more
Dit zijn trouwens de vluchten waar het over gaat en het antwoord van de klm whatssapper:
Ik zie dat uw originele vlucht schema als volgt was:
KL5628 30 september NEW YORK JOHN F. KENNEDY-LAS VEGAS 15:20h - 18:15h
Uw huidige schema is:
KL5628 30 september NEW YORK JOHN F. KENNEDY-LAS VEGAS 16:59h - 19:43h
Zoals u kunt zien is uw vlucht met 1 uur en 39 minuten naar achteren geschoven. Hierdoor is het niet mogelijk om uw vlucht kosteloos om te boeken. Pas bij een wijziging van 3 uur of meer is het mogelijk om uw vluchten kosteloos om te boeken. In dit geval zal uw omboeking volgens de ticketvoorwaarden moeten gaan.
Inmiddels via chat met delta contact gehad en volgens hun zijn dit de voorwaarden voor een kosteloze her boeken:
The schedule change indicator will be ON when:
A departure delay is 30 minutes or more
An arrival delay is 30 minutes or more
An early departure is 15 minutes or more
An early arrival is 60 minutes or more
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Stop nu eens met dat chatten. Gewoon bellen als je iets wilt wijzigen.
Echter, er zijn niet echt veel betere opties. Brussel is natuurlijk een klein vliegveld met weinig mogelijkheiden binnen Skyteam.
Als je echt uiterlijk rond 18.00u in Vegas wilt zijn dan kun je via Amsterdam vliegen. Vertrek uit BRU om 08.00 (KL1702 BRU-AMS 08.00-08.50).
Dan of via LAX (KL601 AMS-LAX 9.50-11.50 + DL2120 LAX-LAS 15.10-16.21)
of via SLC (DL57 AMS-SLC 10.40-13.20 + DL1672 SLC-LAS 15.45-16.10)
of via MSP (DL161 AMS-MSP 10.15-12.30 + DL2249 MSP-LAS 14.32-15.54)
Je bent daarmee dus net na vieren in Las Vegas, maar je moet wel fors vroeger vertrekken. Totale reistijd is ongeveer gelijk, maar dus twee connecties ipv 1. Mijn voorkeur zou zelf bij de route via SLC liggen. Lange intercontinentale vlucht en dan ben je er al bijna. SLC is een heerlijk rustig vliegveld, zo door immigrations.
Als je gewoon belt (020-4747747) en aangeeft dat je een andere route wilt ivm een involuntary schedule change dan zal een van deze opties geen probleem zijn. Maar mijn advies is dan dus de optie via SLC (KL1702, DL57 en DL1672). Ook omdat je op die Delta vluchten ook de stoelen weer kostenloos kunt selecteren, iets dat met een intercontinentale KLM vlucht niet kan (of je moet status hebben, maar daar ga ik niet van uit).
Vind je 8 uur in de ochtend te vroeg dan zit er niets anders op dan het huidige vluchtschema aanhouden, of eventueel een dag eerder vertrekken. Je hebt op zondag 29/9 de optie KL1704 BRU-AMS 10.35-11.30 gevolgd door KL635 AMS-LAS 12.35-14.10. Dus de directe KLM vlucht naar Las Vegas. Nadeel is dat je wel zult moeten betalen als je stoelselectie wilt doen voor checkin.
Echter, er zijn niet echt veel betere opties. Brussel is natuurlijk een klein vliegveld met weinig mogelijkheiden binnen Skyteam.
Als je echt uiterlijk rond 18.00u in Vegas wilt zijn dan kun je via Amsterdam vliegen. Vertrek uit BRU om 08.00 (KL1702 BRU-AMS 08.00-08.50).
Dan of via LAX (KL601 AMS-LAX 9.50-11.50 + DL2120 LAX-LAS 15.10-16.21)
of via SLC (DL57 AMS-SLC 10.40-13.20 + DL1672 SLC-LAS 15.45-16.10)
of via MSP (DL161 AMS-MSP 10.15-12.30 + DL2249 MSP-LAS 14.32-15.54)
Je bent daarmee dus net na vieren in Las Vegas, maar je moet wel fors vroeger vertrekken. Totale reistijd is ongeveer gelijk, maar dus twee connecties ipv 1. Mijn voorkeur zou zelf bij de route via SLC liggen. Lange intercontinentale vlucht en dan ben je er al bijna. SLC is een heerlijk rustig vliegveld, zo door immigrations.
Als je gewoon belt (020-4747747) en aangeeft dat je een andere route wilt ivm een involuntary schedule change dan zal een van deze opties geen probleem zijn. Maar mijn advies is dan dus de optie via SLC (KL1702, DL57 en DL1672). Ook omdat je op die Delta vluchten ook de stoelen weer kostenloos kunt selecteren, iets dat met een intercontinentale KLM vlucht niet kan (of je moet status hebben, maar daar ga ik niet van uit).
Vind je 8 uur in de ochtend te vroeg dan zit er niets anders op dan het huidige vluchtschema aanhouden, of eventueel een dag eerder vertrekken. Je hebt op zondag 29/9 de optie KL1704 BRU-AMS 10.35-11.30 gevolgd door KL635 AMS-LAS 12.35-14.10. Dus de directe KLM vlucht naar Las Vegas. Nadeel is dat je wel zult moeten betalen als je stoelselectie wilt doen voor checkin.
- ronenivonne
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Aangaande het bellen dat geldt dan toch voor KLM. Bij American Airlines kun je veel beter de chatfunctie in de app gebruiken. Wordt je veel sneller geholpen. Niets dan lof hiervoor de 2x dat ik dit gebruikt heb voor een wijziging.
2010: Florida
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
2011: Orlando
2012: Florida en LA
2013: Orlando en W. USA
2014: Florida
2015: New York - Boston - New York - Orlando
2017: Miami - Fort Lauderdale - Davenport
2018 t/m 2020 Orlando/ Davenport
2022 en 2024: Orlando/ Davenport
Toevallig heb ik een paar dagen geleden hierover gebeld met KLM. Kreeg inderdaad te horen dat KLM je (Delta) eCredit niet kan omzetten naar een EMD voucher. Maar mij werd verteld (na hoorbaar zuchtend opzoekwerk) dat je met een eCredit WEL gewoon bij KLM kunt boeken. Hoe dit in de praktijk werkt weet ik niet, maar het is blijkbaar mogelijk.Vlinder72 schreef: ↑03 jun 2024, 16:49Hoe kan ik dat regelen? Ik heb voor 400 dollar a e-credit maar klm zegt dat ze dat niet kunnen wijzigen naar een EMD voucher. Ik heb ik niks aan Delta vouchers. Ik heb ze gekregen omdat een Delta vlucht vertraagd was terwijl wij een KLM ticket hadden. Nu wil ik voor de meivakantie weer een klm ticket boeken. Dit keer een rechtstreekse vlucht en ik dat creditbedrag graag willen gebruiken.
Volgens mij wordt er dan gewoon een exchange gedaan. En dat is precies die omzetting.
Waar het denk ik mis gaat is dat de vraag gesteld (en begrepen wordt) als: "kan ik dit ecredit nummer omzetten naar een KLM EMD voucher en daar het nummer van krijgen". Dat zal men uiteraard niet doen.
De vraag moet zijn: "ik wil graag X boeken en heb nog een open Delta (006-...) ticket met resterende waarde / cq een ecredit, en dat wil ik graag inzetten". Dat er dan achter de schermen een conversie plaatsvindt van dat 006 document naar een 074 document, tja, dat is natuurlijk niet relevant.
Je kunt uiteraard ook gewoon diezelfde boeking bij Delta doen.
Het kan iig niet online, je moet bellen.
Waar het denk ik mis gaat is dat de vraag gesteld (en begrepen wordt) als: "kan ik dit ecredit nummer omzetten naar een KLM EMD voucher en daar het nummer van krijgen". Dat zal men uiteraard niet doen.
De vraag moet zijn: "ik wil graag X boeken en heb nog een open Delta (006-...) ticket met resterende waarde / cq een ecredit, en dat wil ik graag inzetten". Dat er dan achter de schermen een conversie plaatsvindt van dat 006 document naar een 074 document, tja, dat is natuurlijk niet relevant.
Je kunt uiteraard ook gewoon diezelfde boeking bij Delta doen.
Het kan iig niet online, je moet bellen.
-
- Amerikakenner
@roelb
De slc optie had ik zelf ook als optie nummer 1 al gevonden om de redenen die jij ook aangeeft.
Wat status betreft, ik heb momenteel wel skyteam elite plus via mijn ITA Volare executive status. Weet jij of je hiermee ook gratis stoelkeuze krijgt op klm vluchten of moet je echt bij klm/AF zelf status hebben?
De slc optie had ik zelf ook als optie nummer 1 al gevonden om de redenen die jij ook aangeeft.
Wat status betreft, ik heb momenteel wel skyteam elite plus via mijn ITA Volare executive status. Weet jij of je hiermee ook gratis stoelkeuze krijgt op klm vluchten of moet je echt bij klm/AF zelf status hebben?
ST Elite+ is voldoende voor gratis stoelselectie van standaard stoelen, en 50% korting op de rest. En uiteraard lounge toegang, Skypriority, etc.
Maar ITA is toch geen (volwaardig) Skyteam lid meer? Of nog wel?
Maar ITA is toch geen (volwaardig) Skyteam lid meer? Of nog wel?
-
- Amerikakenner
Momenteel voor zover ik weet nog wel. Er staat skypriority op mijn huidige boeking. Er is wel sprake van dat Lufthansa ITA wil overnemen maar dat is voor zover ik weet nog niet het geval.
Moet je eerst boeken , je FF nummer toevoegen en kan je dan gratis een stoel kiezen op klm bij een normaal economy ticket?
Heb nog nooit met mijn ITA status bij klm geboekt, voorheen altijd delta gold/plztinum geweest.
Moet je eerst boeken , je FF nummer toevoegen en kan je dan gratis een stoel kiezen op klm bij een normaal economy ticket?
Heb nog nooit met mijn ITA status bij klm geboekt, voorheen altijd delta gold/plztinum geweest.
Ja, als je STE+ bent, ook bij een partner, dan kun je bij KLM standaard stoelen gratis selecteren, uiteraard alleen als je dat FF nummer in je boeking hebt staan.
Ik weet dat er de afgelopen jaren wel wat gedoe was met de herkenning van ITA status. Maar zoals ik nu zo snel zie op een flyertalk topic hierover is dat inmiddels verleden tijd en rapporteert iedereen dat het werkt en dat alle voordelen (Sky Priority, extra bagage, lounge, stoelselectie) gewoon werken.
Ik weet dat er de afgelopen jaren wel wat gedoe was met de herkenning van ITA status. Maar zoals ik nu zo snel zie op een flyertalk topic hierover is dat inmiddels verleden tijd en rapporteert iedereen dat het werkt en dat alle voordelen (Sky Priority, extra bagage, lounge, stoelselectie) gewoon werken.
-
- Amerikakenner
Ff update, na telefoon met KLM zonder problemen overgezet op andere vluchten (via SLC) 

Zie je, gewoon even bellen..
Fijne luchthaven trouwens.. CBP doet hier een experiment: eerst bagage ophalen, dan met bagage door immigrations. Helaas geen aparte TSA-Pre queue bij tarnsit security, maar goed, tot nu toe nog niet meer dan een handjevol mensen daar voor me gehad.
En tot slot: nieuwe en erg ruime Skyclub (waar je met je Volaris status dus binnen zou moeten kunnen). Douches zijn ook erg fijn! Net nadat je de roltrap op bent in de lounge vanaf de ingang staat er een zuil om je aan te melden voor de douche, je krijgt dan een sms wanneer die klaar is.
Fijne luchthaven trouwens.. CBP doet hier een experiment: eerst bagage ophalen, dan met bagage door immigrations. Helaas geen aparte TSA-Pre queue bij tarnsit security, maar goed, tot nu toe nog niet meer dan een handjevol mensen daar voor me gehad.
En tot slot: nieuwe en erg ruime Skyclub (waar je met je Volaris status dus binnen zou moeten kunnen). Douches zijn ook erg fijn! Net nadat je de roltrap op bent in de lounge vanaf de ingang staat er een zuil om je aan te melden voor de douche, je krijgt dan een sms wanneer die klaar is.
-
- Amerika-ontdekker
Dag allemaal. We hebben het plan om na bijna 10 jaar weer eens naar Amerika te gaan. Omdat er veel veranderd is, hierbij even een vraag voor de deskundigen
We zouden naar Orlando willen van 17-4 en op 1-5 terug, 2 volw en 1 kind 7j. Ik krijg nu prijzen van 2300-2500 voor retour incl bagage en stoelvoorkeur met United of delta/Virgin. We kunnen vertrekken van Brussel of Amsterdam. Zijn dit een beetje nette prijzen, of is het de moeite toch nog even te wachten? En is er een voorkeur voor united of delta/virgin? Of een specifieke tussenstop? Ik kom nu bv chicago tegen met een tussenstop van 1.30u, is dat haalbaar? Andere goede tips?
Afijn, best wat vragen voordat ik echt durf te boeken. Alvast heel erg bedankt!

Afijn, best wat vragen voordat ik echt durf te boeken. Alvast heel erg bedankt!

-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ondanks dat het vakantieperiode is zou dat wel goedkoper moeten kunnen.
Overweeg bijv. ook om te vliegen naar MIA , FLL, etc en vanuit daar de auto te nemen.
Overweeg bijv. ook om te vliegen naar MIA , FLL, etc en vanuit daar de auto te nemen.
Reisgeschiedenis:
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
https://my.flightradar24.com/peterd87
Op zoek naar een Amex referral link voor reguliere of FB kaart? PB mij.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 15876 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 8 Reacties