Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Mark1979
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Autohuur voor Amerika vragentopic deel 10 (info in 1e bericht)

Bericht door Mark1979 »

Thpps25 werkt wel. Heb hem 2 weken geleden nog gebruikt, invullen in het vakje contract.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Voor iemand die hier wat rondleest is het volstrekt duidelijk dat THPPS25 een heleboel voordeel kan opleveren @Mark1979 ....
Wil je iemand een plezier doen en krijg je de opmerking " Code werkt niet....."
Tsja...

Je opmerking naar @dejong89 over Alamo.nl en Alamo.be was ook volstrekt terecht...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Markd1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Markd1973 »

Die code THPPS25 werkte voor mij ook 10 dagen geleden. Daarvoor werkte THPPS30. Zoek in dit forum op die codes en een wereld gaat open over hoe ze werken...
1N9R1D
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door 1N9R1D »

Ik heb echt net een nieuwe boeking gemaakt bij alamo.de met code THPPS25, dus die werkt gewoon.

Al weken is de Standaard SUV ruim boven de € 1.000,- . En nu ineens goedkoper dan de Mittelklasse SUV: € 925,-. Gelijk geboekt en vanavond de reeds geboekte Mittelklasse annuleren.
Het betreft een boeking van 3 weken in augustus: LAS-LAS. Wellicht kunnen er meer van profiteren! :thumbup:
Laatst gewijzigd door 1N9R1D op 04 jun 2024, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reisverslagen USA:
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
Milo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Milo »

1N9R1D schreef:
04 jun 2024, 16:11
Ik heb echt net een nieuwe boeking gemaakt bij alamo.de met code THPPS25, dus die werkt gewoon.

Al weken is de Standaard SUV ruim boven de € 1.000,- . En nu ineens goedkoper dan de Mittelklasse SUV: € 925,-. Gelijkt geboekt en vanavond de reeds geboekte Mittelklasse annuleren.
Het betreft een boeking van 3 weken in augustus: LAS-LAS. Wellicht kunnen er meer van profiteren! :thumbup:
Ik zou hier graag gebruik van willen maken, ook LAS-LAS maar dan 3 weken eind juli / begin augustus. Ik bleef echter de melding krijgen op alamo.de dat de code niet gevonden kan worden, blijkbaar invullen als Contract ID ipv Coupon Code :thumbup:
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Om precies te zijn:

Ga naar Alamo.DE
Gebruik code THPPS25 en voer deze in onder Vertrags-ID.
image.png
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door galepvdt »

IngridUSA schreef:
24 mei 2024, 07:00
@galepvdt is het een idee om de transactie te betwisten via je creditcardmaatschappij?
Dat ga ik inderdaad nu doen, na onvoldoende resultaat bij booking.com
Ons blog van zomer 2015: https://gabriannemarie.wordpress.com/ rondje Zuidwesten
de zomer van 2019: https://gabriannemarie2019.wordpress.com/ Noordoost en stukje Canada
On the road again: https://annemarienaarwashingtondc2023.wordpress.com/
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Je kan de website alamo.de ook gewoon in het Engels zetten.
afbeelding.png
afbeelding.png (23.6 KiB) 875 keer bekeken
WilMari
Amerika-ontdekker

Bericht door WilMari »

Ik werd getipt op https://www.autoslash.com/

Hier kan je je bestaande reservering invullen en je krijgt een email als er een betere prijs is bij de bestaande of alternatieve autoverhuurders. Ik heb een reservering voor september staan bij Alamo en dit weekend kreeg ik een mail dat we 220 op de totaalprijs scheelde. Heb de reservering bij Alamo met de hier reeds bekende kortingscode geboekt.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

@WilMari Een Amerikaanse site waar ik eerder van heb gehoord. Wel eens geprobeerd maar leverde niets op.
Kan deze site ook bestaande reserveringen like-for-like vergelijken? Ik heb niets aan een vergelijking met een kale huurprijs: onze vergelijkingen/reserveringen zijn inclusief alle benodigde verzekeringen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
WilMari
Amerika-ontdekker

Bericht door WilMari »

Frasi schreef:
05 jun 2024, 12:29
@WilMari Een Amerikaanse site waar ik eerder van heb gehoord. Wel eens geprobeerd maar leverde niets op.
Kan deze site ook bestaande reserveringen like-for-like vergelijken? Ik heb niets aan een vergelijking met een kale huurprijs: onze vergelijkingen/reserveringen zijn inclusief alle benodigde verzekeringen.
Dat weet ik niet want ik heb zelf een standard-SUV reservering met de 2 standaard verzekeringen die Alamo adviseert. Als je een huurauto zoekt met veel extra's zoals babystoeltje, navi, extra verzekeringen e.d. weet ik niet of dit dan een goede site is. Maar deze extra's zijn volgens mij bij de meeste bekende verhuurders wel redelijk gelijk in prijs (aanname). Dus als de site je later in de week een flink betere prijs mailt obv kale huur bij dezelfde of andere aanbieder, is het wel de moeite waard lijkt mij. Ik kreeg eerst lagere prijzen doorgestuurd van aanbieders die niet mijn voorkeur hadden, maar recent dus vanuit Alamo met een flink betere prijs (850€ voor 21 dgn)
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

En toch niet.
Het gaat niet om de extra verzekeringen of andere add-ons, maar om de voor ons essentiële CDW en LIS (zeg maar de WA en Casco). Die zitten niet er standaard als een niet-Europeaan boekt bij een Amerikaanse of corporate site. En deze CDW & LIS maken nogal een verschil.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Bensiegel
Amerikafan

Bericht door Bensiegel »

Code van Alamo werkt hier niet meer, wel nog gebruikt een paar weken geleden. Als ik hem weg haal laadt hij wel door.
image.png
jeppiepruts
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door jeppiepruts »

@Bensiegel misschien moet je heel even de laatste paar pagina's van deze thread lezen. Dan kom je tot de conclusie dat je thpps25 moet gebruiken.
Bensiegel
Amerikafan

Bericht door Bensiegel »

aha, veranderd dus
Jo usalover
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Jo usalover »

Elco1989 schreef:
03 jun 2024, 20:38
Hi,

Wij gaan 21 september voor 28 dagen naar west amerika waarbij we een auto willen huren voor 25 dagen. Kijken hier super veel naar uit!

Auto huur van 23 Sept tm 17 Oktober. Ik ben aan het rondkijken via Easyterra. Wat voor klasse raden jullie aan? We zitten te denken aan max 1200 euro waarbij we wel een degelijke auto willen die voor lange afstanden is en bergpassen.

Via deze site kom je ene beetje op dezelfde prijs uit of het nu een type Compact,Intermediate, Standard, Fullsize is.
We zijn met 2 volwassenen

Staat daarnaast Worry-free staat gelijk aan all-risk zonder eigen risico?
Ophaal San Fransisco airport, inleverpunt Los Angeles airport
Ik zat ook te kijken bij https://www.alamo.nl/ maar die is zo goedkoop dat ik het bijna niet vertrouw..
950 euro en volgens mij zit daar dan alles bij in qua verzekeringen en no-risk voor de SUV (duurste optie die ik daar kan selecteren)

op
We hebben helaas weinig ervaring met auto's huren en via het internet zijn er zoveel opties dat we niet weten waar we goed aan doen.
Dankje!
Wow, wat een mooie prijs hebben jullie. Ik snap niet hoe dit kan. Wij halen op in SLC op 21-08 en leveren in in Denver op 14-09 , standard SUV, via Duitse Alamo site met korting van 30% is dit ongeveer €1700 ( was ooit €2400, heb diverse keren geannuleerd en opnieuw geboekt) . Ik heb ook even gekeken op de NL Alamo omdat je zei dat je daar een goedkoop tarief had gekregen, maar als ik daar mijn data invul kom ik op €2300. Zou het zo'n verschil zijn SF - LA of SLC-DEN ?
1991 au-pair Chicago ( 16 States)
2000 TX, CA,NV, Chicago
2004 FL
2006 CO,UT,NV,AZ
2008 NY
2009 Canada
2010 Chicago
2011 NY
2012 CO,WY,MT,ID,UT
2015 CO,UT,AZ,NV
2017 CA,NV,AZ, Hawaii
2019 WA,OR,NV,CA
2022 CO, UT, AZ, NV, CA
2023 NY
2024 UT, ID, WY, MT, SD, NE, CO
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elendan »

SLC is duurder, we vertrekken morgen en huurprijs blijft hoger dan op andere verhuurlocaties is mijn ervaring.
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Trom
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Wij hebben ook gehuurd op SLC. Dat is voor huur een duurdere bestemming dan Lax, Las en Sfc. Dat je inlevert in Denver zal het nog duurder maken. Wij hebben op dit moment een Ford Explorer Ltd. uit de standaardklasse. Voor 3 1/2 week hebben we $1319/€1245 betaald bij Alamo.de. Alleen bij Hertz had het goedkoper gekund door een C klasse te huren maar ik wilde de zekerheid van een standard SUV. Dit temeer omdat we op Memorial day aankwamen en dat een druk weekend is. Er stonden in de standard SUV klasse zo'n 15 auto's van verschillende merken te wachten.
diver99
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door diver99 »

Denk dat Houston ook een dure plek is want de afgelopen 5 maanden geen cent goedkoper geworden, sterker nog alleen maar duurder. Kijken voor een reis half oktober. Ik heb al wel een reservering bij alamo.de maar hoop eigenlijk hier of nog ergens anders goedkoper uit te komen.
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elendan »

Morgen halen we de huurauto op en nu krijg ik een mail van Hertz: Ben je er klaar voor? Nog 24 uur en je rijdt elektrisch!

Wat is dat voor onzin. We hebben bewust niet voor een elektrische auto gekozen bij het reserveren. Ik heb er maar snel een mailtje aan gewaagd richting Veerle en hoop dat het een vergissing is. Meer mensen die zo verrast worden?
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer