@Ikverzinnogweliets het verschilt erg per periode en regio, in mijn geval 2x zo duur. mijn lage prijs heb ik gewoon geboekt via .com
de rest gaf allemaal hogere prijzen aan
2011: Zuid-West Amerika
2012: Orlando
2014: ATL Denver Omaha
2015: Orlando Tampa Ft.Meyers Keys Ft.Lau Miami
2017: Malibu Vegas Los Angeles
2018: NYC Omaha Philly
2022: Orlando
2023: NYC Orlando
2024: Miami Orlando
2025: Zuid-West Amerika
@RuthdeLange De code 907026 heet EARLY SUMMER, vandaar dat het in het overzicht staat.
Je vult alleen 907026 in bij 'Korting/CDP/Club-code', net zoals de 510k code.
Betreft het verlaagd eigen risico, bij de 510000 code staat er precies hetzelfde (zie hieronder)
Dus het is beiden geen eigen risico
De code zonet toegepast, is het wel vertrouwd???
Het verschil is enorm, voor een periode van 32 dagen zo een 600 Euro en idd incl verzekering, MAAR alleen als je nu direct betaald.
Dat heb ik niet eerder gezien en lijkt me ook niet zo vanzelfsprejend dat het dan nog te veranderen cq cancelen is, ik vertrouw dat niet eerlijk gezegd.
Wat kan de reden zijn dat een firma als Hertz een verschil zo groot heeft tussen nu betalen en bij ophalen betalen?
@tomv82 Je mist de Liability Insurance. Deze moet je hebben.
Dat is wel het ding.. Wil je deze wel, log je dan in op je Hertz account( wel op Hertz.JP). Dan kom ik op jou datum uit op 1113 usd. Scheelt je toch 200 op de NL prijs en dan zit je helemaal goed.
image.png
inderdaad, nu heb ik mezelf ingelogd en kom ik op 1126$ uit. Ik zie wel dat PAI/PEC ook aangeduid is , hoewel ik dit nooit neem. Ik kan het ook niet verwijderen. Ook niet als ik op remove klik
Weet iemand hoe de 'pay with hertz reward points' werkt. Ik heb genoeg punten voor 3 dagen free rental. Maar als ik dit aanduid, verandert mijn bedrag niet. Of verandert dit pas als de rental ingaat?
Dan moet je even doorklikken tot het aller laatste scherm. Het punt waar je je telefoonnummer moet invullen etc. Dan staat er onder betalingsdetails de optie om je punten in te zetten. Speel even met de opties. De een is wat goedkoper dan de ander.
ik heb nog wat zitten zoeken met de early summer code. Ik heb de PAI uit kunnen zetten, nog nooit gehad , dus weet niet wat dit juist inhoud. Ik heb dus nu van 18/7 tot 14/8 in san diego volgende prijs. Ik heb ook gratis 3 dagen free rental met mijn punten dus de prijs wordt nog minder, maar er staat dat dit pas wordt toegepast bij het begin van de rental periode. Dat is dan 3x de 41,26$ die er nog afgaat. Ik denk wel een mooie prijs. Ik heb nu nog een backup reservatie bij alamo.de voor 1268$. Wat denken jullie. En wie neemt de PAI wel en waarom?
@Ikverzinnogweliets het verschilt erg per periode en regio, in mijn geval 2x zo duur. mijn lage prijs heb ik gewoon geboekt via .com
de rest gaf allemaal hogere prijzen aan
Hoe ga jij en blijf jij vervolgens op hertz.com. Ik word automatisch doorgeleid naar .nl
@RuthdeLange Rechtsboven in je scherm staan de landinstellingen, naast de knop inloggen.
Dus je logt je in, dan ga je automatisch terug naar de.nl site en vervolgens selecteer je rechtsboven het gewenste land.
Bijzonder dit toch. Met de 510000 code kom ik via de Nl site uit op 1361 Dollar voor 5 weken. Met die Summer code via Nl Hertz wordt dat 4221, via Japan 1510 D. Dus uiteindelijk is 510000 voor mij toch het goedkoopste. Raar (nou ja langzamerhand weet ik ook wel dat dit zo is maar toch jammer) dat dit per locatie zo anders is. Ik huur in Denver en daar is de prijs sinds september niet veranderd.
Hier vanuit The States een vraagje. We zijn nu een paar dagen onderweg (na een dag later te zijn aangekomen vanwege een uitgevallen vlucht) en hebben een ster in de voorruit opgelopen (in de bergen) en die is nu doorgescheurd. Zit dit bij de verzekering inbegrepen (ben PC lid en via Hertz.nl geboekt) of gaat dit ons geld kosten?
Kan ik naar een Hertz vestiging om de auto om te ruilen voor een ander exemplaar, we komen vandaag langs Idaho Falls. Dat lijkt me de enige plek voor een Hertz vestiging, of daarna bij Jackson (Grand Teton). Zou wel graag weer een auto met high clearance hebben, en dat valt op de kleinere vestigingen misschien tegen.
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Ik heb jaren geleden ook eens een ster (en scheur) in de voorruit gekregen. Zonder problemen of kosten omgeruild voor een identieke auto. Was bij Alamo met de reguliere verzekering. Kan me niet voorstellen dat dit bij Hertz anders/minder is.
Wat inderdaad wel een risico is bij een kleinere locatie dat ze geen gelijke auto hebben staan. Ik heb weleens op Jackson Hole gehuurd en daar was ruim aanbod (groot parkeerterrein).
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
@Frasi bedankt voor je reactie. Gebeld met Hertz en de dichtstbijzijnde Hertz vestiging was 70 mijl de verkeerde kant op. Vervelend is dat er corporate vestigingen zijn en licenced. De laatste kunnen we niet terecht als ze niet toevallig een corporate auto hebben staan. We zien wel hoe het afloopt misschien dat we in Idaho Falls of Jackson Hole mazzel hebben
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Vrienden van ons hebben gisteren in Seattle de auto opgehaald. De keuze was reuze. Een nadeel. Het waren allemaal Chevrolet Malibu. Geen suv te bekennen. Dus ze rijden nu in een mooie Malibu.
Ik heb het ook wel meegemaakt hoor, dat zelfs de 5star en PC aisles bijna alleen naar sedans hadden, maar toch ook altijd wel een pickup of minivan en kleine suv's erbij.
De gewone goild aiisle is steeds vaker alleen maar sedans..
We zijn nu een paar dagen onderweg (na een dag later te zijn aangekomen vanwege een uitgevallen vlucht) en hebben een ster in de voorruit opgelopen (in de bergen) en die is nu doorgescheurd. Zit dit bij de verzekering inbegrepen (ben PC lid en via Hertz.nl geboekt) of gaat dit ons geld kosten?
Kan ik naar een Hertz vestiging om de auto om te ruilen voor een ander exemplaar,
Wellicht is de auto al omgeruild maar om antwoord te geven op jouw vraag: Ja, die kun je zonder problemen ruilen bij Hertz. Twee jaar geleden had ik ook een huurauto van Hertz. Onderweg ook ster in voorruit en daardoor een scheur die steeds groter werd. Toevallig was de eerstvolgende grote plaats Salt Lake City. Daar naar het vliegveld gereden en bij Hertz de auto omgeruild. Enkel even een rapportje ondertekenen zodat Hertz het ook weer kan claimen en klaar was Kees. Vervolgens kon ik een nieuwe auto uitzoeken. Echter, ze lieten mij toen niet meer uit de PC klasse kiezen maar de klasse waarin ik reed.
Maar dit is dus precies de reden dat ik, maar ook vele anderen, eigenlijk altijd een backup reservering hebben staan.
Dat of minimaal de klasse bij Hertz boeken die je wilt, bijv. Q4 IFAR, die is vaak ook goed betaalbaar. Dat doe ik omdat ik bij Hertz zelf geen backup kan maken aangezien ik alleen reis. Bij Alamo kan ik dan bijv. wel backup boeking maken. Voor dit jaar had ik bij Alamo de boeking gemaakt in de klasse die ik wilde en Hertz als backup gebruikt. Uiteindelijk bij Alamo geslaagd en niets meer met boeking Hertz gedaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.