Ik ben mijn planning voor volgend jaar al aan het doornemen (beetje vroeg maar moet wel voor op tijd boeken in de Nationale Parken). Ook kijk ik alvast naar het verloop van de huidige prijzen. In ieder geval vroeg ik mij af wat te doen met de autohuur. Als ik aankom in Amerika wil ik niet meteen in de auto springen. Ik vind het altijd fijn om eerst lekker te acclimatiseren en als ik na 2 dagen ga rondreizen heb ik pas een auto nodig.
Ik heb 2x in San Francisco de auto naar het hotel laten brengen. Voordeel is dat het gedoe en drukte scheelt bij het vliegveld. Nadeel is dat ik die auto moest nemen die zij afleverden. Eén keer daarvan was dan ook niet de goede klasse auto. Ik ben daar toen voor gecompenseerd maar dat was niet veel. Het alternatief was, dat ik alsnog naar de verhuur locatie moest. Daar had ik geen zin in.
Andere keren heb ik wel opgehaald maar soms was het ook niet veel soeps en liep je maar te zoeken voor een redelijke auto. Volgend jaar landen we op Las Vegas. Ik wil dus pas na twee dagen starten met de rondreis. Heeft iemand ervaring met Hertz LV om de auto in het hotel af te leveren? Verliep dat naar wens en kreeg je de juiste klasse aangeboden?