Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto afleveren bij hotel of ophalen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Dikkie
Amerikakenner

Auto afleveren bij hotel of ophalen

Bericht door Dikkie »

Met verschillende zoektermen kan ik niet hierover iets vinden, maar als er al een draadje over is dan ontvang ik graag de verwijzing :thumbup:

Ik ben mijn planning voor volgend jaar al aan het doornemen (beetje vroeg maar moet wel voor op tijd boeken in de Nationale Parken). Ook kijk ik alvast naar het verloop van de huidige prijzen. In ieder geval vroeg ik mij af wat te doen met de autohuur. Als ik aankom in Amerika wil ik niet meteen in de auto springen. Ik vind het altijd fijn om eerst lekker te acclimatiseren en als ik na 2 dagen ga rondreizen heb ik pas een auto nodig.
Ik heb 2x in San Francisco de auto naar het hotel laten brengen. Voordeel is dat het gedoe en drukte scheelt bij het vliegveld. Nadeel is dat ik die auto moest nemen die zij afleverden. Eén keer daarvan was dan ook niet de goede klasse auto. Ik ben daar toen voor gecompenseerd maar dat was niet veel. Het alternatief was, dat ik alsnog naar de verhuur locatie moest. Daar had ik geen zin in.
Andere keren heb ik wel opgehaald maar soms was het ook niet veel soeps en liep je maar te zoeken voor een redelijke auto. Volgend jaar landen we op Las Vegas. Ik wil dus pas na twee dagen starten met de rondreis. Heeft iemand ervaring met Hertz LV om de auto in het hotel af te leveren? Verliep dat naar wens en kreeg je de juiste klasse aangeboden?
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Re: Auto afleveren bij hotel of ophalen

Bericht door Frasi »

In Las Vegas zijn er ook verhuurlocaties in een aantal hotels.
Zo heeft Hertz 22 locaties in Las Vegas, waaronder in het Fontainebleau, Treasure island, Resorts World, Encore, Palazzo/Venetian, Circa.
Het is wat gedoe, maar ik ga liever naar de verhuurder, zeker als ik daar zelf kan uitkiezen (danwel direct kan vragen om een alternatieve auto).

Zelf wil ik ook niet direct op de dag van aankomst grote stukken rijden. Maar als ik overdag aankom is een paar km naar het hotel (via Walmart) nog wel te doen. En in LV zou ik graag een auto ter beschikking hebben (in San Francisco kan ik prima zonder auto, maar in LV zijn de afstanden toch wat groter en is er minder OV).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Waarom je er nu een apart onderwerp voor maakt .....??

Hertz Neighborhood Delivery
Wel leuk een Hertz haal/breng ritje .
Ook leuk voor een hiker die even uit het washok, en het parkeerterrein af kan , :D

Twee vormen worden je geboden ;
Er wordt een auto op een afgestemd moment bij jou aan hotel afgeleverd / opgehaald.

Jij wordt op een afgestemd moment bij je hotel opgehaald en je wordt naar een Hertz locatie gebracht om een auto op te halen .
Het is een AddOn.
Kosten $ 30 ex taxes

Bijkomende voorwaarden ; afstand Hertz locatie - Hotel ; 15 minuten rijden.

https://www.hertz.com/us/en/blog/resour ... ght-to-you

Alternatieven ;
Hertz heeft in LAS ook verschillende hotel verhuurlocatiies
Met ander vervoer heen / terug vliegveld om vandaaruit een auto te huren
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Frasi schreef:
19 jun 2024, 11:04
En in LV zou ik graag een auto ter beschikking hebben (in San Francisco kan ik prima zonder auto, maar in LV zijn de afstanden toch wat groter en is er minder OV).
Veel minder.
Maar wel de juiste bussen om van vliegveld bij de strip te komen.
Voor $2 ; - enkele reis
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

bedeve schreef:
19 jun 2024, 11:08
Waarom je er nu een apart onderwerp voor maakt .....??
Zoals ik opmerkte: als je een link hebt waarin dit al besproken wordt graag.
Maar hoewel ik jullie comments waardeer, dat is niet waar ik naar op zoek ben. Mijn vraag is echt alleen: ervaringen van mensen die hun auto bij het hotel hebben laten brengen in Vegas.

Verder ben ik bekend met Vegas, dus ik weet dat ik voor mijn plannen de auto de eerste twee dagen niet nodig heb. Ik weet ook dat er talrijke locaties zijn waar het gebracht kan worden (vandaar mijn vraag) en als ik dat niet doe dan laat ik me idd na twee dagen gewoon brengen bij de autoverhuur locatie zelf.
Ik hoop alleen wat reacties te krijgen van mensen die dit hebben gedaan en wat zij hiervan vonden (kregen ze wat ze hadden geboekt of juist niet, zat er al veel mijl op de teller, etc. etc.).
marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door marieke van oorschot »

Ik heb dit afgelopen mei in Vegas gedaan. Gehuurd bij Hertz. Auto opgehaald bij Resorts World en na een paar dagen weer ingeleverd bij het vliegveld. Ik huurde een klasse Small SUV en kreeg de Nissan Rogue mee. Prima auto en precies wat we gehuurd hadden. Echt ideaal bij een hotel ophalen. Snelle service en goede auto in ons geval.
Loves Vegas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer