https://primevillasorlando.com/
Uiteraard kan ik bij terugkomst laten weten hoe het daadwerkelijk was

Ja echt een top resort. Via AirBNB geboekt.Laredo schreef: ↑04 apr 2024, 21:52Ik heb afgelopen december/januari twee weken in een villa op Regal oaks resort gezeten. Wij zijn een gezin van vier en kan het absoluut aanraden. Op loopafstand van allerlei activiteiten en restaurants in Kissimee. Mooi zwembad, jacuzzi in de tuin en het huis was “Huge” en van alle gemakken voorzien. Wasmachine, droger, oven you name it en het was er. Publix op nog geen 2 minuten rijden.
We hebben de afgelopen jaren in Hilton Vacation Club Aqua Sol (voorheen Liki Tiki Resort), Paradise Palms en Polynesian Isles verbleven, allemaal in een apartement of town home. Dit was allemaal ongeveer hetzelfde met als positieve uitschieter Polynesian Isles. Dit doen we dan met z’n 2en, met de kinderen gaan we in de meivakantie dan naar Windsor Hills icm een week in Cape Coral
Dus moet de verhuurder je maar wat korting geven omdat JOUW reis al genoeg kost?
Ik bewonder je moed om nu nog een property management bedrijf te beginnen! (meen ik echt!JeroenB schreef: ↑06 jul 2024, 03:21Vergeet ook niet dat de kosten van een vakantie rental hoog zijn, zo en zo vreet een zwembad energie. Verder heb je dan nog flink gestegen verzekeringpremies in Florida, flink gestegen belastingen op de huizen en als het huis op een resort staat betalen eigenaren daar ook flinke maandelijkse kosten voor. Als eigenaren dan ook nog een hoge hypotheek hebben dan kan het wel eens een lastig verhaal worden.