Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vakantie in Detroit, vliegen op Toronto.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Vakantie in Detroit, vliegen op Toronto.
Ik zie dat de tickets naar Toronto op dit moment heel goedkoop zijn, maar ik wil naar Detroit (vanwege Cedar Point).
Doen ze moeilijk aan de grens bij Detroit als je geen hotels hebt geboekt in Amerika, ik heb wel een geldige ESTA?
Heeft iemand daar ervaring mee.
Doen ze moeilijk aan de grens bij Detroit als je geen hotels hebt geboekt in Amerika, ik heb wel een geldige ESTA?
Heeft iemand daar ervaring mee.
Waarom ik van Amerika hou:
De lange goederentreinen, de graffiti, Atlanta, BBQ, basketbal, de mensen, de goede service, alles is goed bereikbaar, de behulpzame Amerikanen, de prachtige natuur, de geweldige pretparken, de Canyons en de wolkenkrabbers.
De lange goederentreinen, de graffiti, Atlanta, BBQ, basketbal, de mensen, de goede service, alles is goed bereikbaar, de behulpzame Amerikanen, de prachtige natuur, de geweldige pretparken, de Canyons en de wolkenkrabbers.
Re: Vakantie in Detroit, Vliegen op Toronto
Nee hoor. Ze doen alleen moeilijk als ze denken dat je geen legitieme reden hebt om naar Amerika te komen.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vakantie in Detroit, vliegen op Toronto.
Vooral als je reist tijdens rush hour, check de border crossing wait times. De Ambassador Bridge is vaak druk, maar soms moet je maar 10 minuten wachten.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Houd er wel rekening mee dat autohuur in Canada iets ongustiger kan zijn dan in de US, zowel qua prijs maar ook qua voorwaarden. Zo heb je in Canada normaal gesproken een eigen risico, en in de US niet.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Even totaalplaatje maken. Want ook accommodaties kunnen in Canada duurder zijn dan in de VS, is in ieder geval onze ervaring van vorig jaar. Autohuur in Canada kan inderdaad ongunstiger zijn dan de VS zoals @roelb aangeeft. Canada kent een eigen risico, die kan je afkopen, maar dat maakt de boel meestal duurder.
Delta vliegt trouwens rechtstreeks op Detroit (DTW) ook iets om in het achterhoofd te houden
Delta vliegt trouwens rechtstreeks op Detroit (DTW) ook iets om in het achterhoofd te houden
2018: Rondreis Zuid West-SF
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
2019: Rondreis Colorado-South Dakota-Wyoming-Montana-Utah
2022: Florida (juni) Rondreis Californië (september)
2023: Rondreis Arizona,New Mexico,Utah
2024: Californië (juni 2024) Rondreis Texas (sep 2024)
2025: Florida
2026: Hawaii (in de planning)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 21 Reacties
- 2683 Weergaves
-
Laatste bericht door roelb