Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Con5421: Las Vegas - Las Vegas
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Reis Con5421: Las Vegas - Las Vegas
Ik heb al eerder jullie tips gevraagd op mijn eerste route die we wilde gaan doen dit was van Dallas naar Las Vegas. Uiteindelijk met jullie advies besloten om in Las Vegas te starten en te eindigen.
Nog een maandje en dan vertrekken we. Nog wel problemen gehad met onze vlucht met Virgin Airways, we zitten nog op een refund te wachten. Maar dat zal uiteindelijk ook wel goedkomen. Was wel behoorlijk stressen om nog een niet al te dure vlucht te vinden met gunstige tijden. Gelukkig is dat nog gelukt wel vanuit andere vertrekplaats. Maar nu zijn we al om 13.00 uur in Las Vegas en hebben daarom besloten nadat we de auto op hebben gehaald. Naar Laughlin te rijden en vanuit daar onze rondreis te starten. Gelukkig kon ik de auto annuleren, hotel in Dusseldorf en Las Vegas.
Dit is het uiteindelijk geworden:
Dag 1: Brussel - Las Vegas - Laughlin
Dag 2: Laughlin - Oatman - Kingman - Grand Canyon
Dag 3: Grand Canyon - Flagstaff
Dag 4: Flagstaff - Red Rock statepark - Slidepark - Flagstaff
Dag 5: Flagstaff - Antelope Canyon 12.15 uur - Page (of we daarna nog iets gaan bezoeken? Ligt eraan wat er allemaal te doen is geldt ook voor de dag 6
Dag 6: Page - Horseshoe Bend en omgeving - Kanab
Dag 7: Kanab - Bryce Canyon - Kanab
Dag 8: Kanab - Zion Park - St George
Dag 9: St George - Valley of Fire - Las Vegas Ceasars Palace
Dag 10: Las Vegas - Death Valley - Las Vegas (wilde naar area 51 maar dat is te ver) Caesars Palace
Dag 11: Las Vegas - Ceasars Palace
Dag 12: Las Vegas - MGM Grand
Dag 13: Las Vegas - MGM Grand
Dag 14: Las Vegas - Brussel
Dag 15: Brussel - Thuis
Nog een maandje en dan vertrekken we. Nog wel problemen gehad met onze vlucht met Virgin Airways, we zitten nog op een refund te wachten. Maar dat zal uiteindelijk ook wel goedkomen. Was wel behoorlijk stressen om nog een niet al te dure vlucht te vinden met gunstige tijden. Gelukkig is dat nog gelukt wel vanuit andere vertrekplaats. Maar nu zijn we al om 13.00 uur in Las Vegas en hebben daarom besloten nadat we de auto op hebben gehaald. Naar Laughlin te rijden en vanuit daar onze rondreis te starten. Gelukkig kon ik de auto annuleren, hotel in Dusseldorf en Las Vegas.
Dit is het uiteindelijk geworden:
Dag 1: Brussel - Las Vegas - Laughlin
Dag 2: Laughlin - Oatman - Kingman - Grand Canyon
Dag 3: Grand Canyon - Flagstaff
Dag 4: Flagstaff - Red Rock statepark - Slidepark - Flagstaff
Dag 5: Flagstaff - Antelope Canyon 12.15 uur - Page (of we daarna nog iets gaan bezoeken? Ligt eraan wat er allemaal te doen is geldt ook voor de dag 6
Dag 6: Page - Horseshoe Bend en omgeving - Kanab
Dag 7: Kanab - Bryce Canyon - Kanab
Dag 8: Kanab - Zion Park - St George
Dag 9: St George - Valley of Fire - Las Vegas Ceasars Palace
Dag 10: Las Vegas - Death Valley - Las Vegas (wilde naar area 51 maar dat is te ver) Caesars Palace
Dag 11: Las Vegas - Ceasars Palace
Dag 12: Las Vegas - MGM Grand
Dag 13: Las Vegas - MGM Grand
Dag 14: Las Vegas - Brussel
Dag 15: Brussel - Thuis
Laatst gewijzigd door Con5421 op 24 jun 2024, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Las Vegas - Las Vegas
@Con5421
Op weg van Las Vegas naar Laughlin zeker de afslag naar Nelson Ghost Town nemen om daar een uurtje of 2 rond te kijken. Geweldig om te zien.
Op weg van Las Vegas naar Laughlin zeker de afslag naar Nelson Ghost Town nemen om daar een uurtje of 2 rond te kijken. Geweldig om te zien.
19 States so far...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk eens in ons 2024-verslag voor de omgeving van Flagstaff.
Waarom niet overnachten in het park bij de Grand Canyon? Kijk eens of er iets vrij is/komt in de Bright Angel Lodge. Zei daarvoor www.grandcanyonlodges.com. En zie ook daarvoor ons 2024-verslag.
Voor Bryce mis je zo de mooiste uren. En voor Zion heb je geen tijd als je de canyon in wil. Parkeren daar is een drama.
Ik zie nu dat alles al in je vorige topic is besproken. Waarom maak je een nieuw topic aan?
Marianne
Waarom niet overnachten in het park bij de Grand Canyon? Kijk eens of er iets vrij is/komt in de Bright Angel Lodge. Zei daarvoor www.grandcanyonlodges.com. En zie ook daarvoor ons 2024-verslag.
Voor Bryce mis je zo de mooiste uren. En voor Zion heb je geen tijd als je de canyon in wil. Parkeren daar is een drama.
Ik zie nu dat alles al in je vorige topic is besproken. Waarom maak je een nieuw topic aan?
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Omdat ik de nieuwe route wilde plaatsen. Wij gaan geen grote wandelingen doen en we kunnen vroeg op staan, zijn wij gewend om 6 uur naast ons bed te staan. Ik weet niet hoe laat jullie een park ingaan?
Met het parkeren tja dat zien we wel. Voor ons hoeft niks en wat we wel zien is meegenomen.
@corv ga ik op mijn lijstje zetten.
Met het parkeren tja dat zien we wel. Voor ons hoeft niks en wat we wel zien is meegenomen.
@corv ga ik op mijn lijstje zetten.
Laatst gewijzigd door Con5421 op 23 jun 2024, 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat betreft de route Laughlin - Williams: ik neem aan dat je de I40 links laat (of rechts in de praktijk) en Route 66 rijdt? In dat geval even stoppen in de Hackberry General Store.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ben naar de optie aan het kijken voor de Grand Canyon. Is het te doen om van Laughlin naar Grand Canyon te rijden met tussenstops, daar te overnachten en dan de volgende dag de Grand Canyon te bezoeken en in de avond slapen in Flagstaff. Flagstaff kan ik niet meer annuleren.Martin & Marianne schreef: ↑23 jun 2024, 13:07Kijk eens in ons 2024-verslag voor de omgeving van Flagstaff.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Genoteerd, dank je wel.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Jazeker. Rechtstreeks is het iets meer dan 3 uur rijden. Via Rte 66 is het een kleine 4 uur, zie hieronder.Con5421 schreef: ↑23 jun 2024, 18:18Ik ben naar de optie aan het kijken voor de Grand Canyon. Is het te doen om van Laughlin naar Grand Canyon te rijden met tussenstops, daar te overnachten en dan de volgende dag de Grand Canyon te bezoeken en in de avond slapen in Flagstaff. Flagstaff kan ik niet meer annuleren.
Zie hier en de volgende dag voor ons bezoek aan de Grand Canyon, met overnachting in de Bright Angel Lodge. Heb je al eens gekeken naar alle links die hier en in je vorige topic zijn gegeven? Wanneer zouden jullie bij de GC zijn?
Van de GC naar Flagstaff is het 1,5 uur rijden, dus dat is goed te doen na het bezoek aan het park. Het mooiste is om via de 64 te rijden en onderweg nog wat stops te maken. Het is dan ruim 2 uur rijden:
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Wij komen aan in Las Vegas, rijden meteen dezelfde dag naar Laughlin.
Vanuit daar zouden we richting Grand Canyon kunnen rijden en slapen om de volgende dag daar rond te kijken.
Op de weg naar Grand Canyon doen we dan wat plaatsjes aan, zoals Kingman enz.
En dan rijden we door naar Flagstaff voor 2 nachten
1 las vegas - Laughlin
2 Laughlin naar Grand Canyon
3 Grand Canyon hele dag en dan slapen in Flagstaff
4 Redrock Park en Silde park - slapen Flagstaff
5 Antelope Canyon
Ja, ik lees zeker jullie verhalen. Wij doen alleen geen hikes (lange tours)
Ik kijk nu niet voor niks om te slapen bij de Grand Canyon, hotel geboekt.
Vanuit daar zouden we richting Grand Canyon kunnen rijden en slapen om de volgende dag daar rond te kijken.
Op de weg naar Grand Canyon doen we dan wat plaatsjes aan, zoals Kingman enz.
En dan rijden we door naar Flagstaff voor 2 nachten
1 las vegas - Laughlin
2 Laughlin naar Grand Canyon
3 Grand Canyon hele dag en dan slapen in Flagstaff
4 Redrock Park en Silde park - slapen Flagstaff
5 Antelope Canyon
Ja, ik lees zeker jullie verhalen. Wij doen alleen geen hikes (lange tours)
Ik kijk nu niet voor niks om te slapen bij de Grand Canyon, hotel geboekt.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Con5421: Las Vegas - Las Vegas
Van Vegas naar Laughlin, sla je de Hooverdam dan over? Dat zou best zonde zijn.
-
- Amerika-ontdekker
Voor nu slaan we het over. Maar we zijn al vaker in Las Vegas geweest en ook de Hooverdam gezien.
Maar we hebben nog tijd genoeg als we in Las Vegas zijn om daar naar toe te gaan.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ah, ok, als je er al eens bent geweest snap ik het.
-
- Amerika-ontdekker
Of we nog niet genoeg ellende hebben gehad met onze vlucht. Kreeg ik vandaag telefoontje van Brussel Airlines dat onze eerste vlucht naar Zurich was overboekt. Eerste aanbieding heb ik afgeslagen, tweede geaccepteerd. We vertrekken nu een dag eerder, slapen in Las Vegas en gaan de dag erna op pad. Nu hadden we in Laughlin een hotel geboekt omdat we al om 13.00 uur zouden landen en dan vonden wij dat we nog best naar Laughlin konden rijden. Nu lijkt ons dit een beetje overbodig om op dag 2 dit te doen. Nu hebben we dus een dag over en met de hotels kan ik tot Grand Canyon schuiven.
Maar nu starten we vanuit Las Vegas.
Dag 1: Brussel - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas - Kingman - Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon - Flagstaff
Maar nu starten we vanuit Las Vegas.
Dag 1: Brussel - Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas - Kingman - Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon - Flagstaff
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat is de vraag precies? Wil je die eerste dag in Las Vegas blijven? Wanneer haal je de auto op, ook een dag eerder?
Je zou ook op dag 2 naar bijvoorbeeld Williams kunnen rijden. En dan via Oatman etc.
Nelson is ook al genoemd hier.
Misschien heb je ook iets aan de tips die in het topic van MaJa gegeven zijn.
Wat was ook alweer je oorspronkelijke plan? Ik zie dat je je eerste bericht hebt aangepast, daar stond geen Grand Canyon toch? Je kunt dat beter niet aanpassen want dan zijn de reacties niet meer te volgen.
Marianne
Je zou ook op dag 2 naar bijvoorbeeld Williams kunnen rijden. En dan via Oatman etc.
Nelson is ook al genoemd hier.
Misschien heb je ook iets aan de tips die in het topic van MaJa gegeven zijn.
Wat was ook alweer je oorspronkelijke plan? Ik zie dat je je eerste bericht hebt aangepast, daar stond geen Grand Canyon toch? Je kunt dat beter niet aanpassen want dan zijn de reacties niet meer te volgen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Ik heb op jouw advies een hotel overnachting geboekt bij de Grand Canyon. Ik wilde in eerste instantie de tweede dag nog iets plannen, maar we blijven nu in Las Vegas bij het zwembad. En dan rijden op dag 3 naar Grand Canyon via route 66.
Laatst gewijzigd door markro op 04 jul 2024, 04:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
Reden: Quote verwijderd; een direct bovenstaand bericht in z'n geheel quoten is niet nodig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 48 Reacties
- 4253 Weergaves
-
Laatste bericht door IngridZw
-
- 11 Reacties