Ben daarom weer zo blij dat ik gisteren bij aankomst in Seattle alleen maar een code hoef terug te sturen aan KPN die in het 'Welkom in de USa/Canada' berichtje staat en hup gelijk een 10G bundel. Voor ons ook ruim voldoende, €24,95 en geen gedoe!
Oh dat zie ik nu ook. Qua prijs niet veel duurder dan Airalo en veel makkelijker. Iemand anders hier al ervaring mee qua snelheid en bereik rondom Las Vegas, Moab etc?Tantelotje schreef: ↑21 jun 2024, 14:09Ik beschou mezelf als licht digibeet![]()
Ben daarom weer zo blij dat ik gisteren bij aankomst in Seattle alleen maar een code hoef terug te sturen aan KPN die in het 'Welkom in de USa/Canada' berichtje staat en hup gelijk een 10G bundel. Voor ons ook ruim voldoende, €24,95 en geen gedoe!
hoe doe je dit? ik heb op mijn iphone (12) geprobeerd om via de instellingen het land/regio aan te passen, maar mijn betaalgegevens/cc gegevens worden dan niet geaccepteerd (pakt NL adres niet) -> hierdoor kan ik de app dus niet downloaden....
Ik deed dit nu voor de 4e keer. 1x Florida en 2x ZW dus ook Moab en LV. Bereik prima alhoewel je altijd stukken houdt waar Bereik gewoon minder goed is.Coren schreef: ↑21 jun 2024, 14:46Oh dat zie ik nu ook. Qua prijs niet veel duurder dan Airalo en veel makkelijker. Iemand anders hier al ervaring mee qua snelheid en bereik rondom Las Vegas, Moab etc?Tantelotje schreef: ↑21 jun 2024, 14:09Ik beschou mezelf als licht digibeet![]()
Volgens mij staat het wel in de link die Ingrid heeft gegeven, lees even alles door.JeroenenTineke schreef: ↑23 jun 2024, 22:20Zojuist een eSIM van Airalo gekocht en geïnstalleerd.
Kan iemand mij aangeven welke handelingen ik nu precies moet verrichten als ik in USA ben, hoe ik de eSIM moet activeren?
Voor de Iphone liefhebbers, dan ga ik er even vanuit dat de sim al geinstalleerd is, vervolgens:Martin & Marianne schreef: ↑24 jun 2024, 14:27Zal op een IPhone wellicht net allemaal iets anders heten.
Airalo was bij ons op 3 toestellen absoluut drama. Geld teruggekregen dat wel maar constant alleen maar LTE gehad of helemaal niks. Een Amerikaan wees ons op Mobimatter (daar tik ik dit nu mee) en dat was overal 5G met soms een uitstap naar 4G (of helemaal niks in de remote gebieden).TheWoodies schreef: ↑23 jun 2024, 17:18Ik lees hier veel positieve ervaringen rondom Airalo. Lijkt alsof dit de enige optie is voor de reizigers naar Amerika en Canada. Zelf heb ik ook goede ervaring met Nomad. Zij bieden een ook mooie bundels aan. Zelf gaan we naar Amerika en Canada en ze bieden daar ook regionale eSims aan.
Kijk je naar de bundels zie je het volgende
1. Nomad - 10GB voor 30 dagen = 30 dollar
2. Airalo - 10GB voor 30 dagen = 46 dollar
Scheelt toch nog behoorlijk. Netwerk met Nomad is ook inzichtelijk, dat gaat in Canada via Rogers en die hebben een prima 5G dekking.