Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Te warm, te druk, te duur… wanneer en waar dan wel?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Re: Te warm, te druk, te duur… wanneer en waar dan wel?
Bedankt voor al jullie input.
Het zal april worden.
Plan is om eerst Washington dc te bezoeken, en dan door te vliegen naar Las Vegas voor een rondje Grand Canyon, Page, Arches, Bryce en Zion.
Tijd om te beginnen plannen dus.
Ik zal inderdaad de verschillende blogs lezen om een idee te hebben van de plannen.
Groeten,
Maarten
Het zal april worden.
Plan is om eerst Washington dc te bezoeken, en dan door te vliegen naar Las Vegas voor een rondje Grand Canyon, Page, Arches, Bryce en Zion.
Tijd om te beginnen plannen dus.
Ik zal inderdaad de verschillende blogs lezen om een idee te hebben van de plannen.
Groeten,
Maarten
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Juni in Idaho is iedere dag een verrassing! Ik woon hier nu 7 jaar, en het is echt de raarste maand van het jaar.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Lijkt me erg mooi!Maartentjens schreef: ↑26 jun 2024, 17:10Het zal april worden.
Boek op tijd, volgens mij is DC in april erg populair. Kijk goed hoe de weekenden vallen; vermijdt Zion in het weekend. En vergeet Valley of Fire niet. Doe dat het liefst zo vroeg mogelijk gezien de temperaturen daar. Wij waren er afgelopen april, misschien heb je iets aan ons reisverslag.
Willen jullie met de camper? kijk daar dan op tijd naar; hoe langer je wacht hoe duurder het wordt.
Je kunt natuurlijk heel veel geld besparen door met een tent te gaan kamperen.
Marianne
@MariekeH Idaho is werkelijk prachtig. We komen er net vandaan, we hebben zo genoten van Boise, Sawtooth Mountains en zoveel andere dingen. Het weer liep inderdaad erg uiteen, van storm bij Bruneau Sand Dunes tot 30 graden in Hailey en Almo. Idaho gaat bij ons zeker inde herhaling, ik durf het bijna niet hardop te zeggen maar Grand Teton viel ons wat tegen na onze dagen in Idaho
.

reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1288 Weergaves
-
Laatste bericht door Frasi