Waar heb je het Luxor eigenlijk geboekt?, als ik nu op de site van het Luxor kijk naar jouw data, kom ik met de MVP no refund offer op een totaalprijs van $ 467,47. Dit is dus $ 156 per nacht en heel wat lager dan de $ 220 die jij kennelijk betaald hebt. Ook met een andere promo kom ik op een totaalbedrag van $ 550. Mocht je rechtstreeks geboekt hebben zou ik even een mailtje sturen of ze de prijzen aan willen passen.
Betrapt We hebben een pyramid spa suite geboekt... Dat was in promotie, dus zo hebben we eigenlijk het gevoel dat we geld besparen In LV wouden we eigenlijk wel eens iets speciaals. Vandaar... We hebben gewoon dikke pech dat we daar in het weekend zijn.
Harry schreef:Waar heb je het Luxor eigenlijk geboekt?, als ik nu op de site van het Luxor kijk naar jouw data, kom ik met de MVP no refund offer op een totaalprijs van $ 467,47. Dit is dus $ 156 per nacht en heel wat lager dan de $ 220 die jij kennelijk betaald hebt. Ook met een andere promo kom ik op een totaalbedrag van $ 550. Mocht je rechtstreeks geboekt hebben zou ik even een mailtje sturen of ze de prijzen aan willen passen.
Dan zou ik er zeker even achteraan gaan. Scheelt $ 64 per nacht! Desnoods alles annuleren en opnieuw boeken als ze de prijs niet willen aanpassen.
Hmmmmmm, en wij maar denken dat die arme Kelly veel teveel betaald heeft. Nog meer suites geboekt soms? Het is heerlijk om met een drankje en een hapje( en je partner ) te genieten in je Spa suite, ik wens je daar heel veel plezier.
Harry schreef:Hmmmmmm, en wij maar denken dat die arme Kelly veel teveel betaald heeft. Nog meer suites geboekt soms? Het is heerlijk om met een drankje en een hapje( en je partner ) te genieten in je Spa suite, ik wens je daar heel veel plezier.
Harry
Ja hè Lijkt me inderdaad zalig!
Maar voor de rest geen suites geboekt, maar altijd standaardkamers...
Wij boeken dus zelden of nooit en gaan ook rustig een eind verderop als we er niet uitkomen. Gewoon een hotel binnenstappen en wat onderhandelen. Een 10% AAA discount krijg je dus overal en er wordt zelden naar een bewijs van lidmaatschap gevraagd (ANWB kaart). Als het rustig is in een hotel of als je zegt langer dan 1 nacht te blijven kan de korting nog oplopen. Als het druk is heb je pech gehad. Zaken zijn zaken. Gemiddeld zijn wij $ 120,-- per nacht kwijt maar de hotels zijn er dan ook naar. Met wat mindere eisen zou je prima voor gemiddeld $ 75,-- kunnen overnachten. Tevens houden wij er niet van om iedere dag uit eten te gaan dus maken wij (nou ja "wij". mijn DW dan) regelmatig een koude schotel en we hebben een zg hotpot bij ons om eieren te koken of zelfs een kippetje klaar te maken. Wij zorgen er meestal wel voor een hotel te betrekken met een patio of een balkon. Ook zoeken wij regelmatig een condo of town house op, dan zit er een keuken in en wordt het nog gemakkelijker. Voor de liefhebber van rental houses: http://www.vrbo.com
Yeehaw
Als ik een gemiddelde opmaak voor de overnachtingen van onze komende trip, dan kom ik op een dikke 70$ (52€) uit.
Dus dat is inderdaad perfect mogelijk.
Nu alleen maar afwachten dat we niet te vaak in een krot moeten overnachten...
Betrapt We hebben een pyramid spa suite geboekt...
Nu snap ik jullie hoge gemiddelde, ik vond het al zo hoog!
Wij boeken de meeste hotels niet van tevoren. Maar ik vind het zonde om veel geld voor een hotel te betalen omdat je er meestal toch alleen maar slaapt. Wij zoeken meestal naar een Super 8 of motel 6 en soms een Best Western.
Vooral in Las Vegas vind ik het zonde om een suite te boeken. Op de Strip zitten is wel prettig, maar wat voor kamer we hebben maakt me niet zo veel uit. De vorige twee keren waren we zo uitgeput van de hele avond over de strip lopen dat we direct ons bed in gerold zijn. Ik zou het zonde vinden om daar 220 voor te betalen.
Voor een lodge in bijvoorbeeld Yellowstone ben ik wel bereid iets meer te betalen omdat je dan midden in het park zit.
Kelly, wij zijn ook iets duurder uit. Ik denk gemiddeld bijna $140 per nacht, maar dan wel met 4 volwassenen in juli. We hebben een paar luxe hotels geboekt. Aan het Lake Tahoe (Resort at Squaw Creek), Pismo Beach (Shore Cliff Lodge) en het Monterey Plaza Hotel & Spa. Af en toe een beetje luxe, heerlijk! (En ik vind ook wel dat ik het verdiend heb ) Ik was, toen ik de hotels boekte, niet echt onder de indruk van de prijzen als je ze vergelijkt met wat je in Europa met z'n vieren kwijt bent. Maar nu ik een tijdje op deze site zit, lees ik dat het veel goedkoper kan. Dat doen we dan volgend jaar......
Mij vielen de hoge prijzen ook op. Ik keek zojuist even bij `Promotions` op de site van luxor zelf en wat zag ik tot mijn verbazing bij de aanbieding `MVP No Refund Offer`:
5 juli $ 85
6 juli $ 187
7 juli $ 230 (No Arrivals)
Met andere woorden: als je je reeds geboekte nachten voor 5 en 6 juli kunt annuleren (maar 7 juli kunt behouden), dan kun je flink geld besparen!!!
Volg je hart, dat klopt altijd (zeker in Amerika) !
Mij vielen de hoge prijzen ook op. Ik keek zojuist even bij `Promotions` op de site van luxor zelf en wat zag ik tot mijn verbazing bij de aanbieding `MVP No Refund Offer`:
5 juli $ 85
6 juli $ 187
Met andere woorden: als je je reeds geboekte nachten voor 5 en 6 juli kunt annuleren (maar 7 juli kunt behouden), dan kun je flink geld besparen!!!
Ik denk dat je enkele posts gemist hebt. Dit is zo duur omdat wij een pyramid spa suite geboekt hebben...
OK... Nu hebben wij ons toch een beetje bedacht. Om de kosten te drukken zouden wij slechts één nacht in een spa suite logeren. We kunnen dit via een promotie boeken, de volgende twee nachten in een gewone kamer kunnen we ook via een promotie boeken. Kan dit geen problemen geven? Twee verschillende kamers, twee verschillende promoties en één hotel.
En nog een tweede vraag, kan je zo een boeking enkel annuleren door te bellen?
BigAppleLover schreef:
5 juli $ 85
6 juli $ 187
Ik denk dat je enkele posts gemist hebt. Dit is zo duur omdat wij een pyramid spa suite geboekt hebben...
Sorry dat ik dat niet gezien had. Volgende keer ga ik beter lezen
KellyVG schreef:OK... Nu hebben wij ons toch een beetje bedacht. Om de kosten te drukken zouden wij slechts één nacht in een spa suite logeren. We kunnen dit via een promotie boeken, de volgende twee nachten in een gewone kamer kunnen we ook via een promotie boeken. Kan dit geen problemen geven? Twee verschillende kamers, twee verschillende promoties en één hotel.
Volgens mij zal het geen problemen geven dat je gebruik maakt van 2 verschillende aanbiedingen. Misschien te simpel geredeneerd, maar je maakt niet tegelijkertijd gebruik van 2 aanbiedingen, maar je plaats ze gewoon achter elkaar. Als je na die ene nacht in de spa suite gewoon uitcheckt en voor de volgende 2 nachten weer opnieuw (als nieuwe gast) incheckt moet dat toch kunnen lijkt me.
Wat betreft vraag 2: ik heb een maand geleden bij Main Street Station Hotel mijn reservering via e-mail aangepast van 3 naar 2 nachten en dat verliep uitstekend. Ik kreeg binnen een dag een reactie per mail terug waarin ze de wijziging bevestigden. Annuleren kon ook via een e-mailtje trouwens.
Geeft de site van het Luxor daar geen mogelijkheden voor aan?
KellyVG schreef:OK... Nu hebben wij ons toch een beetje bedacht. Om de kosten te drukken zouden wij slechts één nacht in een spa suite logeren. We kunnen dit via een promotie boeken, de volgende twee nachten in een gewone kamer kunnen we ook via een promotie boeken. Kan dit geen problemen geven? Twee verschillende kamers, twee verschillende promoties en één hotel.
Zoveel hotels, zoveel eigenaars, zoveel verschillen... maar bij ons zou dit geen probleem zijn (Best Western). Gewoon ff het hotel rechtstreeks bellen (als je dat zelf wilt), da's heel gewoon en kan je meteen ff overleggen/uitleggen (indien nodig).
jerbia schreef:Wij zijn gemiddeld $85 per nacht kwijt voor 4 personen. Het duurste is Furnace Creek Ranch in Death Valley voor $ 188 en het goedkoopste Motel 6 in Blythe voor $ 49.
Nav dit topic heb ik allemaal nog een nagerekend, wij blijken gemiddeld toch wel meer kwijt te zijn per nacht, nl $112 Ik was uitgegaan van onze eerste planning, maar heb later toch nog andere hotels geboekt, of een duurdere kamer (suite) genomen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.