Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoeveel geld per dag

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Elendan
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Hoeveel geld per dag

Bericht door Elendan »

Ik heb het even nagerekend we zijn 8 juli teruggekomen van 3,5 week in de VS en hebben $2545 uitgegeven en daar zitten ook alle aankopen bij als kleding en souveniertjes. We zijn wel met z’n tweeën dus dat scheelt.
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

@Timothy555 Helemaal gelijk in hoor: ieder mag zijn/haar vakantie invullen zoals ie wil :thumbup:
Was ook geen kritiek, maar ik verbaas me hoeveel sommige kwijt zijn. Ik krijg namelijk in mijn omgeving vaak te horen hoe ik toch 2x per jaar naar Amerika kan...die denken dat zo'n tripjes steevast zo'n 4000 euro pp kosten, maar ik blijf daar ruim onder.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Timothy555 schreef:
20 jul 2024, 15:22
Hier op het forum lijken velen heel veel geld te willen uitsparen. Dat mag en daar is niets verkeerd mee. Er is echter ook niets verkeerd met gewoon doen waar je zin in hebt zonder al te veel op je geld te letten.
Er is ook niets mis met dat laatste, maar je moet dat geld natuurlijk wel hebben. Dat heeft niets te maken met willen uitsparen. De meeste mensen kunnen zich dergelijke uitgaven echt niet veroorloven en zeker niet meerdere keren per jaar.

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

M.a.w. je kan het zo duur/goedkoop maken als je wilt.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

HennyCox schreef:
20 jul 2024, 16:27
@Timothy555 Helemaal gelijk in hoor: ieder mag zijn/haar vakantie invullen zoals ie wil :thumbup:
Was ook geen kritiek, maar ik verbaas me hoeveel sommige kwijt zijn. Ik krijg namelijk in mijn omgeving vaak te horen hoe ik toch 2x per jaar naar Amerika kan...die denken dat zo'n tripjes steevast zo'n 4000 euro pp kosten, maar ik blijf daar ruim onder.
Geen probleem hoor :thumbup:

Aan €4.000 per persoon kom ik ook niet hoor.

Als ik het gokken niet meetel (dat is echt een persoonlijke keuze) dan kom ik rond de €2.700 per persoon. Het gokken heeft het bedrag dit keer zelfs naar beneden geholpen, maar dat is ook maar de eerste keer in 9 keer Vegas dus daar mag je niet vanuit gaan.
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

@Martin & Marianne Snap ik hoor. Ieder moet dit voor zichzelf maar uitmaken.
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

mtl schreef:
20 jul 2024, 16:54
M.a.w. je kan het zo duur/goedkoop maken als je wilt.
:clap: :thumbup:
1N9R1D
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door 1N9R1D »

Geen idee waar we dit jaar op uitkomen, ik heb buiten het budget voor brandstof nog zo’n € 150 per dag begroot voor eten en drinken (4 personen). Een gelukje is dat onze meiden minstens zo blij worden van een magnetronmaaltijd met kip en groente (met een bak noodles erbij… pubers hè :lol: ) dan van een avondje eten bij de Denny’s, etc. :shock:. Dus wij hoeven niet elke avond uit eten. :thumbup: Verder schaffen we nog een bbq-tje aan. Voor onderweg halen we vaak een groot brood en fruit. Beleg zit wel in de koelbox, dus een lunch is ook betaalbaar geregeld.

Ik hou de kosten bij, dus als we 2 september weer terug zijn kan ik wel ff updaten.
Reisverslagen USA:
2019 - West-USA (17 dagen) - wordt nog overgezet naar Blogspot
2024 - West-USA & Yellowstone (21 dagen)
Somarits
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Somarits »

@1N9R1D
Zoals ik al eerder geschreven heb, heb ik liever iets over dan tekort.
€150 zou mooi zijn dan houden we nog wat over.
3 weken uit eten zien we ook niet echt zitten, dus een salade van de walmart zal ook wel eens op het menu komen. We gaan het meemaken.

2 september is telaat voor ons. We vertrekken 15 augustus en komen 6 september weer terug.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer