MOAB keuzestress
Heb moeite om alle mooie dingen in Moab in een goed schema te krijgen. Heb nu onderstaande gepland en wil daar UT 128 en Fisher Towers nog aan toe voegen.
Dag 24 (4 aug): Monument Valley naar Moab: vroeg starten om Wildcat trail te lopen; onderweg stoppen bij Goosenecks state park, alsmede Natural Bridges National Monument (voor 1 of meerdere wandelingen). Probeer te overnachten op Kayenta Campground en ook in de avond nog Dead Horse Point mee te nemen.
Dag 25 (5 aug): bezoeken Canyonlands NP met onderstaande stops/hikes:
*Mesa Arch; sunrise? (1,1 km; 0.20 uur)
*Grand View Point (2,9 km; 0.40 uur)
*White Rim Overlook Trail (2,9 km; 0.40 uur)
In de (na)middag staat Corona Arch op het programma (optioneel).
Probeer Devils Campground in Arches NP te reserveren en op weg daarheen nog te stoppen bij Windows gedeelte, alsmede Delicate Arch.
Dag 26 (6 aug): bezoeken Arches NP en hopelijk lukt het om in te schrijven voor Fiery Furnace. In de (na)middag naar Devils Garden om daar nog wat rond te wandelen. Lukt het niet om in te schrijven voor Fiery Furnace dan in de ochtend starten bij Devils Garden. In de namiddag eventueel nog tijd voor Windows deel c.q. Delicate Arch indien dat gisteren niet gelukt is.
Zonsondergang bij Corona Arch, indien het gisteren niet gelukt is om deze arch te bezoeken.
Camping: Sun Outdoors
Dag 27 (7 aug): We verlaten Moab en reizen door naar Fruita Campground. Onderweg stoppen bij Little Wild Horse Canyon en eventueel Goblin NP.
Heb zitten lezen over de UT 128 en Fisher Towers en die lijken me ook erg mooi om te rijden c.q. te bezoeken. Zie echter weinig ruimte om die in de voorgaande dagen ook nog erbij te zetten. Of hebben jullie wellicht ideeën om e.e.a. anders in te delen?
Voor nu zie ik als beste mogelijkheid om dag 27 heel vroeg te beginnen en via UT 128 en Fisher Towers naar Fruita te rijden (is weliswaar omrijden, maar denk ik de moeite waard). Wel wil ik dan alsnog bij de Little Wild Horse Canyon en eventueel Goblin NP een stop maken, maar ben dan een beetje bezorgd dat we daar dan te laat zijn om 1) een parkeerplek te vinden en 2) wellicht vanwege de hitte. Hebben jullie eventueel ervaringen met beide parken wat betreft parkeren c.q. de warmte in augustus?
Alvast bedankt weer voor jullie hulp!