Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstaptijd Amsterdam-Boston Boston-Phoenix

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
TinekeenJan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Overstaptijd Amsterdam-Boston Boston-Phoenix

Bericht door TinekeenJan »

Wij reizen op 6 september via Boston naar Phoenix om daar onze camperreis te beginnen.
Ik maak me wat zorgen over de overstaptijd
We komen om 16.40 uur aan in Boston en vertrekken om 18.30 uur naar Phoenix. Dus 1:50 uur overstaptijd. Lijkt mij (té?) krap.
Reisbureau Tioga geeft aan, dat zelfs 1:15 uur genoeg moet zijn. En bij nazoeken vond ik, dat de minimum connecting time voor internationale vluchten 1:40 uur is. (althans vanuit Amsterdam). Dus jullie snappen, dat ik er niet geruster op word.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Groet, Tineke
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overstaptijd Amsterdam-Boston Boston-Phoenix

Bericht door Martin & Marianne »

In je routetopic was al aangegeven dat het haalbaar is. Zou je nog iets kunnen veranderen? Heb je al gekeken of er nog latere vluchten naar Phoenix gaan die dag?
En heb je gekeken naar de mogelijkheid om de kortere rij te nemen via Mobile Passport Control?

Marianne
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Normaal gesproken moet het voldoende zijn zoals dat eerder is aangegeven. Ik zou me niet al teveel zorgen maken.
dejong89
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door dejong89 »

Tijd zat. Boston is niet zo groot. Vrij overzichtelijk.
Met welke maatschappij vlieg je? Wat Marianne hier al aangeeft, kijk eens hoeveel vluchten er nog gaan NA jou geplande vlucht?
Stel je mist je aansluiting, dan ga je op de eerst volgende vlucht mee (mits plek) . Er gaan die dag 6 vluchten vanuit Boston naar Phoenix.
Er vanuit gaande dat je met Delta vliegt heb je een klein probleem als je je aansluiting mist. De volgende vlucht gaat pas 1 dag later. Ik denk dat je het makkelijk gaat redden en dat Delta er ook alles aan gaat doen om jullie je overstap te laten halen.

Maar: er is hier een speciaal topic over waar je dit soort vragen kunt stellen.

viewtopic.php?f=30&t=75473
https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Trom »

Als je het niet vertrouwt, kun je omboeken naar de eerdere vlucht van 11.40. Ook als je daar meerkosten voor moet maken. Anders zul je het moeten accepteren zoals het is en proberen het los te laten.
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door paulr »

Er is airlines behoorlijk wat aan gelegen om je op de juiste vlucht door te kunnen zetten. 2 x bij Delta gehad dat ik uit de rij geplukt werd door iemand van de airline die mij vooraan bij de paspoortcontrole gezet heeft. Was dan de laatste doorverbinding die dag en anders hadden ze me een overnachting moeten aanbieden. Kortom, gewoon erop vertrouwen dat het goed komt....
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Het moet kunnen, maar alles onder de twee uur is gewoon krap.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer