Voor mijn Las Vegas uitje in october geeft Avis.is en die Visa code eenzelfde priujs als de 51 CdP bij Hertz..
Maar binnen de hele Avis familie wordt het Ijslandse Visa tarief nergens verbeterd...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wij hadden voor onze korte rondtrip in Wisconsin een intermediate gehuurd bij Avis Preferred hier in Chicago. Wegens een gebrek aan andere beschikbare wagens kregen we een Ford F150 XLT maw een fullsize pickup mee. Wel eens leuk maar ik had er zelf toch niet Chicago mee willen binnenrijden en parkeren
Goeiemorgen,
ik heb net een boeking gemaakt via avis.is/en . Ik heb een toyota rav4 of iets vergelijkbaars geboekt. Op het einde van de boeking stond dat ik 975$ moest betalen bij ophaling. Nu krijg ik de bevestigingsemail en staat er dat ik 1304$ moet betalen bij ophaling.
Ik begrijp niet hoe dit opeens bijna 400$ meer is.
dit is tijdens de boeking
dit is de bevestigingsemail dat ik ontvang
En als ik de boeking wil annuleren 'hangt' het systeem, dus krijg ze niet geannuleerd
UPDATE: heb via avis.com kunnen annuleren.
Heb je al bij boeking een visa gold nodig of pas bij ophalen? Ik heb net een aanvraag voor een upgrade gedaan, maar het duurt 10 werkdagen voordat dit verwerkt is en de prijzen bij Avis.is zijn scherper dan mijn bestaande reserveringen bij hertz en Alamo.de.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
! . Bij boeking geef je aan welke creditcard gebruikt gaat worden voor de huur. Die CC toon je bij afhalen .
2. W819200 waarvan bij Avis.is de tarieven per dag verschillen kun je gewoon gebruiken zonder dat je een Visa card hebt.
Dus je Amex , je Mastercard kun je ook gebruiken icm deze publicitaire code.
Stuur mij een PB !
@bedeve bedankt, dan ga ik alvast boeken met mijn huidige visa. De prijzen kunnen idd snel veranderen daarom wacht ik liever niet tot ik mijn visa gold heb.
Afgelopen maand heb ik huurauto bij hertz opgehaald met de ANWB visa (stond al in het systeem, we hebben er vaker geboekt) en bij inleveren gevraagd mijn Revolut te belasten. De koers daarop was beter dan via de visa op dat moment. Dat ging prima, de reservering op mijn ANWB visa was er na een week vanaf.
Ik proberen mijn status bij Avis nog te verhogen naar PC, ben nu Preffered Plus, maar volgens mij maakt dat niet echt uit in de VS.
Staat die boeking dan annuleer ik mijn tig boekingen bij alamo.de, want die zijn nu niet meer echt voordelig.
reisverslagen: 2025 rondje Denver, 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
Nu upgraden naar ANWB Visa Gold ?
Dat heeft een voordeel als je een auto huurt met eigen risico
( Non USA )
Je eigen risico is tot 1500 euro gedekt...
Dan maar boeken met je classic cars.
Je later in je preferred profiel altijd je betaalwijze wijzigen
Veel plezier @Elendan .
PS ;
Als je bij Budget rent a car kijkt zie je de W819200 ook verschijnen.
Maar dan niet behorend bij Visa Gold maar als algemene Visa rewards code...
Een cadeautje voor iedere trouwe Visa Card gebruiker ...
Budget and Visa Partnership Terms and Conditions
The 10% discount is valid for all bookings made for car rentals worldwide.
The following unique Budget Discount Codes should be used at time of reservation (automatically applied when using this website):
U022100 - VISA INFINITE
U022200 - VISA SIGNATURE
U024400 - VISA PLATINUM
W819200 - VISA REWARDS
U024600 - VISA GOLD
Stuur mij een PB !
Heb je per ongeluk de gps erbij gedaan?
Komt in het voorlaatste scherm en is ongeveer $400,-.
Dat scherm moet je op het kruis klikken en niet op doorgaan.
In Chrome kun je ventueel de website vertalen naar NL
Avis.dk komt op DKK 6.893,53 annuleren
DKK 6.678,01 geen annuleren
Hey @habbekuk Ik heb het nogmaals geprobeerd bij avis.is/en en op het kruis geklikt. Maar het blijft online 975$, en in de email 1304$.
Ik heb het ook via dk geprobeerd. Waar ik net hetzelfde aan de hand heb. Ik snap het niet meer . Ik heb het opgegeven. Ik heb een boeking bij hertz en alamo. Hertz is het goedkoopste (mits ik mijn punten kan gebruiken). Alamo is duurder dan avis spijtig genoeg.
Ik krijg een goed prijs (3 weken MCO) bij Avis.de met code W819200. Groot verschil met Avis.be/nl/de
Prijs op de Avis.se site is dus wel in SEK (en kan ik op de site niet omzetten naar EUR).
Heeft iemand eravring met het boeken bij Avis.se?
Voor huur in de USA hoef je de Zweedse Kronen niet om te zetten naar Euro 's @goose00 ...
Wat was je prijs bij Avis.is in vergelijking tot die anderen die je noemt ?
Jouw genoemde site is .se en niet Sek ; dat is de Zweedse munteenheid.
Mijn october Las Vegas huur is voor een week 104 US$ duurder op de Zweedse site dan op de door mij genoemde Ijslandse site
Stuur mij een PB !
Ik vergelijk dan een categorie Medium (Chevrolet Traverse) en gebruik code W819200
. Avis.se voor 3 weken SEK 11.011 (is 954 euro)
. Avis.is voor 3 weken ISK 141.350 (is 939 euro)
. Avis.nl voor 3 weken 1095 euro
Jij bent de eerste die hier de Zweedse Avis introduceert.
Bij de Ijslanders valt mij de frequente prijsverschillen omhoog - omlaag op.
Is de Traverse bij hun een midsize suv ?
Heb jij een Avis President's Club status, ? Dan kun je een categorie lager boeken.
Ik boek de kleinere misize suv bijv, een RAV , en weet dat ik in ieder geval een standard suv meekrijg..
Stuur mij een PB !
Ik ben idd president's club.
Avis is een beetje vaag over de category, staat in ieder geval niet duidelijk op de website,
Na enig opzoekwerk: Chevy Traverse is een Class S (Standard Elite SUV).
Een klasse lager is de Standard SUV (Ford Edge) en de prijs is dan (voor 3 weken) ongeveer 150 euro lager.
Wordt een upgrade voor een president's club member automatisch door Avis toegepast of moet je daarvoor langs de counter?
Een SUV staat in de lijst van uitzonderingen. Je hebt dus geen recht op een upgrade. Toen ik die niet had gekregen op LAX ben ik terug gegaan naar de preffered balie en heb aangegeven dat ik recht had op een upgrade (natuurlijk niet gezegd dat ik van de uitzondering wist). Ik heb die zonder problemen gekregen.
Wordt een upgrade voor een president's club member automatisch door Avis toegepast of moet je daarvoor langs de counter?
Je hebt al een reactie van @Trom gekregen over zijn ervaringen op LAX.
Ik kom daar nooit bij Avis uit ...altijd bij Alamo en soms Hertz ...
Maar ik heb elders zoals op LAS en DFW dezelfde ervaringen...
Als die niet in je aangewezen vak staat even in de garage naar de balie gaan en je status vermelden....
Komt altijd goed...
Stuur mij een PB !
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.