De VS kent geen exit-immigrations, maar gebruikt de passagiersgegevens van airlines om bij te houden wie het land uit gaat. Wel zul je bij het boarden van je internationale vlucht over het algemeen je paspoort moeten tonen. (behalve wanneer de airline bij het boarden de nieuwe face-ID systemen gebruikt en je zonder problemen herkend wordt).
.
Hoe zou het dan in zijn werk gaan als je naar Mexico gaat, of eventueel gebruikt maakt van de CBX bridge om het vliegtuig vanuit Tijuana Airport te nemen?
Dan heb je toch nooit een bewijs dat je de VS uitgegaan bent.
Klopt.. Ik ben vorig jaar lopend het land uitgegaan naar Juarez (in El Paso dus). Geen enkele controle aan de mexicaanse kant, en uiteraard niemand aan de US kant.
Ik ben ook weer het land ingekomen op mijn actieve I94, dus dat was geen issue. Naar als je ibderdaad een jaar later oid terugkont, dan is dat een issue.
Je moet dan voordat je de grens over bent stoppen en je melden bij de CBP om je vertrek te registreren.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.