Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kerst & oud en nieuw in Orlando
Kerst & oud en nieuw in Orlando
Hallo,
Wij vertrekken 23 december a.s. voor twee weken naar Orlando.
We zitten daar in The Enclave Suites een soort appartementen hotel. Heeft iemand daar al eens gezeten ??
Het is ons 4e bezoek aan Florida maar we zijn er nu voor het eerst met de feestdagen. Weet iemand hoe dat er daar aan toe gaat? Bijvoorbeeld wat zijn de openingstijden van de winkels, wanneer zijn ze dicht? Hoe doen de attractie parken dat, zijn die gesloten met Kerst en Oud&Nieuw etc. etc.
Graag jullie tips!!
Bedankt alvast,
Cor
Wij vertrekken 23 december a.s. voor twee weken naar Orlando.
We zitten daar in The Enclave Suites een soort appartementen hotel. Heeft iemand daar al eens gezeten ??
Het is ons 4e bezoek aan Florida maar we zijn er nu voor het eerst met de feestdagen. Weet iemand hoe dat er daar aan toe gaat? Bijvoorbeeld wat zijn de openingstijden van de winkels, wanneer zijn ze dicht? Hoe doen de attractie parken dat, zijn die gesloten met Kerst en Oud&Nieuw etc. etc.
Graag jullie tips!!
Bedankt alvast,
Cor
hey, het hotel heb ik nog nooit van gehoord helaas, en wat betreft openingstijden van alles: Volgens mij is op eerste kerstdag (ze kennen hier trouwens geen tweede kerstdag) alles gesloten maar de pretparken en restaurants en zovoorts zullen wel open zijn, want dat is een goede dag om heel veel mensen binnen te krijgen! Op oudjaarsdag gaan winkels meestal rond 18:00 dicht tot de volgende ochtend 06:00 dus je zult er weinig van merken!
veel plezier in ieder geval, en probeer eens in wat buitenwijken rond te rijden, vele mensen versieren hun huizen en tuinen hier met verlichting! Erg mooi allemaal, ik heb ook mijn staaltje bijgedragen hier in Alabama, zal morgen wel eens een foto maken!
Richard
veel plezier in ieder geval, en probeer eens in wat buitenwijken rond te rijden, vele mensen versieren hun huizen en tuinen hier met verlichting! Erg mooi allemaal, ik heb ook mijn staaltje bijgedragen hier in Alabama, zal morgen wel eens een foto maken!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2925 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 8 Reacties