Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Last minute change - Park City of Vernal

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Raijmakers
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Last minute change - Park City of Vernal

Bericht door Raijmakers »

Hi,

Over 2 weken beginnen wij aan onze rondreis door West USA. Wij vliegen naar Salt Lake City en rijden eerst omhoog naar West Yellowstone om uiteraard Yellowstone te bezoeken. Daarna Grant Teton National Park en overnachten wij in Jackson. Vanuit daar is het de bedoeling naar Moab te gaan, maar om de afstand te overbruggen hebben wij een overnachting in Vernal geboekt. Nu begin ik dus te twijfelen of we niet terug moeten rijden en in Park City overnachten, zodat we het Utah Olympic Park kunnen bezoeken.

Iemand ervaring hier mee? Is dit leuk of andere tips? Dit van te voren bezoeken als we in Salt Lake City aankomen is geen optie.
Thanks alvast voor jullie tips!
2003: Orlando (Walt Disney World & Seaworld)
2014: Rondje USA zuid-west kust (Californië, Arizona, Nevada)
2018: Florida (met cruise naar Key West & Havana)
2019: New York City
2024: Yellowstone & West USA
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Last minute change - Park City of Vernal

Bericht door Martin & Marianne »

Ik vind het bij dit soort vragen altijd wel handig om te zien hoe de reis verder in elkaar steekt en waar jullie van houden. Ik zie dat je een topic had over de reis (hier) maar dat je daar niet meer hebt gereageerd. Ik zou zo snel mogelijk naar Moab rijden omdat je daar weinig tijd hebt. Als je het Olympic Park wilt bezoeken op de dag dat je naar Park City rijdt kan dat, maar anders zou ik het jammer van de tijd vinden - ervan uitgaande dat je zoals in je routetopic maar 2 nachten Moab hebt. De route via Flaming Gorge is de moeite waard, en je kunt ook nog de UT128 meenemen als je via Vernal rijdt. Maar als jullie geïnteresseerd zijn in het Olympic Park, dan doen. dat is een keuze die je zelf moet maken.

Marianne
nycave
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door nycave »

Bij Vernal kan je de volgende ochtend een bezoek doen aan het Dinosaur NM. Dat vonden wij echt de moeite waard. De route van Jackson via Flaming gorge is ook echt een mooie route.
2009 Australië (3 mnd, Adelaide naar Cairns, Alice springs naar Darwin)
2012 Canada (west)
2015 rondreis Florida
2017 Australië (6 wkn, Brisbane naar Cairns)
2018 Costa Rica
2023 Seattle naar Salt Lake city
2024 Rondje Denver
2025 Rondje IJsland
Tantelotje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Tantelotje »

Wij zijn vorig jaar via Park City van net boven SLC naar Moab gereden, alhoewel we het Olympisch Park niet bezocht hebben.
In 2019 reden we van Jackson via Vernal naar Moab.

Die laatste vond ik alleen al qua route vele malen interessanter dan de eerste. Prachtige route door de Flaming Gorge, dus ik zou Vernal laten staan. Ook Dinosaur NM is een heel leuk park, kan me voorstellen dat het voor jullie peuter ook leuker is om dino botten te bekijken dan een (oud) Olympisch dorp.
Raijmakers
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Raijmakers »

Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik zie dat ik destijds inderdaad niet meer gereageerd heb op mijn route topic. Echter wel geluisterd en we hebben een extra nacht in Moab. Zijn daar dus 3 nachten, zodat we wat meer tijd hebben. Als ik jullie reacties zo lees laat ik de route vanuit Vernal lekker staan als dit mooier is!

Olympic park lijkt me leuk, maar geen must. Last minute even twijfel, maar die is nu weer weggenomen. Waarvoor dank hahaha.
Thanks!
2003: Orlando (Walt Disney World & Seaworld)
2014: Rondje USA zuid-west kust (Californië, Arizona, Nevada)
2018: Florida (met cruise naar Key West & Havana)
2019: New York City
2024: Yellowstone & West USA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer