Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Re: Ervaringen met Hertz Ultimate Choice
@bedeve, ik heb een paar keer een pickup truck gereserveerd als backup, kreeg ook gold canopy op de bevestiging 

- HennyCox
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Helemaal topdejong89 schreef: ↑20 aug 2024, 20:49Hertz Israël of Jordanië geeft momenteel ook lage prijzen. Niet zo laag als Japan maar wie weet heeft iemand hier wat aan
Gewoon je landinstellingen wijzigen via de NL site.
Niet bang zijn dat dit niet kan is, vies of eng is, het kan. Zorg alleen dat je de juiste verzekeringen hebt en geniet verder van je (eventuele) voordeel.

Ik heb zojuist voor mijn trip in oktober ALLE landen even geprobeerd: ze kwamen bijna allemaal uit op $404 of $507...behalve Zuid-Korea en China waren goedkoper: $346...dus mijn boeking geannuleerd en weer geboekt "via China"...weer $58 bespaard

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Gebruik je dan ook een code erbij?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- bedeve
- Amerika-expert
Niert alles verloopt zoals het volgens voorwaarden en voorschriften hoort ye verlopen en dat zij jou gegund...
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- dejong89
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Toch weer (bijna) een volle tank of een etentje.

https://jiltkrista89.wordpress.com/
https://www.polarsteps.com/Jdejong89
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
@HennyCox thanks!!! Zuid Korea did the trick voor mijn Vegashuur begin oktober! Van 315 naar 265$.
Ik krijg nu optie om voor 55$ een tank bij te nemen. Is dit een goeie deal of toch beter zelf voltanken op het eind?
Ik krijg nu optie om voor 55$ een tank bij te nemen. Is dit een goeie deal of toch beter zelf voltanken op het eind?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
- bedeve
- Amerika-expert
Lekker bezig !
@dejong89 heeft de smaak te pakken gekregen toen hij met Covid en Corona op de bank lag ...
Jij ook een specifieke aanleiding ?
Mijn october uitje kwam bij China beter uit dan bij de Koreanen...
Komend jaar maart/april blijf ik het beste uitkomen met de 510K CDP
Speel ook met aan/uit van de RateCode ' Best "
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
-
- Amerika-expert
Vandaag onze auto bij Hertz op TPA ingeleverd. Er stond een lange rij net ingeleverde auto's maar er was geen personeel, helemaal niemand. Beetje jammer, ik heb graag een controle, bonnetje en geen gedoe achteraf. Dus maar extra foto's gemaakt van de auto, plus de km stand, benzine enz wat ik sowieso al doe. Uurtje later kreeg ik de email bevestiging.
Hoop niet dat dit de nieuwe manier wordt.
Hoop niet dat dit de nieuwe manier wordt.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Snap niet wat ik fout doe. Ik krijg alleen maar belachelijk hoge prijzen te zien ongeacht land of code bij Hertz.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wij zijn momenteel in de VS. Ik heb maanden geleden een auto gehuurd bij Hertz (met vooruitbetaling). Kort voor vertrek eens de Fuel Purchase Option aangezet, maar kreeg het toen niet meer uit. Later alsnog uitgezet. Op m’n toegemailde huurovereenkomst na afhalen staat dit nu toch op ‘included’. Dus ik heb ze gemaild en gevraagd hoe dit nu zit en kreeg het volgende antwoord:
“Hello…, you are correct the fuel is included in your prepaid package. We can't see how much you paid for your rental on our end. Nothing will be charged on your credit card except the initial deposit which would be released upon return”
Ik kan nu dus zonder te tanken inleveren, maar komt er dan achteraf nog een doorbelasting? Want ik weet helemaal niet wat ik kwijt ben voor die optie. Dat is toch een vooraf bepaald bedrag?
“Hello…, you are correct the fuel is included in your prepaid package. We can't see how much you paid for your rental on our end. Nothing will be charged on your credit card except the initial deposit which would be released upon return”
Ik kan nu dus zonder te tanken inleveren, maar komt er dan achteraf nog een doorbelasting? Want ik weet helemaal niet wat ik kwijt ben voor die optie. Dat is toch een vooraf bepaald bedrag?
- dejong89
- Amerika-expert
@KrekelJapie Waar en wat zoek je?
Niet alle categorieën zijn ineens veel goedkoper.
Niet alle categorieën zijn ineens veel goedkoper.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
@dejong89 liefst een SUV Standaard voor 15 dagen halen en brengen bij Dulles airport. Prijzen bij Hertz die ik zie zijn zo'n 1500 dollar. Bij Alamo heb ik een reservering voor 950 euro voor een Chevrolet Equinox. Zou het liefst iets groters willen.
- dejong89
- Amerika-expert
En wanneer?
-
- Amerika-expert
Weet iemand hier meer van? Ik weet dat er laatst iets over gezegd is hier, daarom had ik gedacht dat dit mogelijk iets voor ons was als je in Seattle voor 5 dollar per gallon aftankt. Alvast dank!IngridUSA schreef: ↑23 aug 2024, 07:10Wij zijn momenteel in de VS. Ik heb maanden geleden een auto gehuurd bij Hertz (met vooruitbetaling). Kort voor vertrek eens de Fuel Purchase Option aangezet, maar kreeg het toen niet meer uit. Later alsnog uitgezet. Op m’n toegemailde huurovereenkomst na afhalen staat dit nu toch op ‘included’. Dus ik heb ze gemaild en gevraagd hoe dit nu zit en kreeg het volgende antwoord:
-
- Amerika-expert
Als je een nieuwe boeking maakt zie je dat bedrag aan het einde staan. Denk pas als je op "reserveren" drukt, dan moet je die boeking daarna wel even annuleren.
-
- Amerika-expert
Sorry @harryh maar ik begrijp je antwoord niet
-
- Amerika-expert
Bij het maken van een nieuwe boeking krijg je de vraag of je 'm leeg wilt inleveren en zie je de kosten daarvoor. Dan weet je wat het je kost 
Edit: er staat al een bedrag op de pagina waar je de optionele verzekeringen kunt kiezen. SEA, klasse C: $62.13 voor een volle tank.

Edit: er staat al een bedrag op de pagina waar je de optionele verzekeringen kunt kiezen. SEA, klasse C: $62.13 voor een volle tank.
-
- Amerika-expert
Ah super, dank je wel! Ik heb een klasse L4/FFAR dus die zal wel duurder zijn, maar dat maakt niet uit. Het is een Ford Explorer
Ik ga in ieder geval sowieso leeg inleveren. In het ergste geval zijn we dan de kosten kwijt die zij berekenen (wellicht inhouden van deposit?)
Een volle tank aftanken lijkt me duurder, maar het zal allemaal wel lood om oud ijzer zijn.

Ik ga in ieder geval sowieso leeg inleveren. In het ergste geval zijn we dan de kosten kwijt die zij berekenen (wellicht inhouden van deposit?)
Een volle tank aftanken lijkt me duurder, maar het zal allemaal wel lood om oud ijzer zijn.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf hoe leeg de tank is als je 'm vol moet inleveren inleveren. Ik zal er daarom nooit voor kiezen om 'm leeg te kunnen inleveren. Dan moet je de laatste dag(en) precies zo uitkienen dat je met een vrijwel lege tank aankomt. Kan je net weerhouden om net nog dat ene te bezoeken omdat anders je tank te leeg is of je tank is toch nog halfvol als je 'm inlevert terwijl jij voor een volle tank hebt betaald (en op dat laatste maken de verhuurders hun winst).
Kortom: je moet het heel goed uitkienen om met een 'lege' tank bij de verhuurder aan te komen. Dat gedoe wil ik helemaal niet aan het einde van een vakantie. Er is altijd wel een tankstation in de buurt van de verhuurder te vinden die vaak (zo is mij afgelopen jaar ook weer opgevallen in Los Angeles en Austin) echt niet duurder zijn dan de tankstations elders.
Roland
-
- Amerika-expert
Snap ik ook, maar het staat nu blijkbaar eenmaal aan. Ik had er gewoon af moeten blijven, maar ik dacht even te kijken hoe en wat, want normaal leveren we ook gewoon vol in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3194 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 4 Reacties