Aan het kijken naar vluchten voor Orlando in april. Is 2uur 25min te doen voor overstap in Philadelphia? Valt natuurlijk wel binnen de min connection time maar wil even weten of iemand hier ervaring mee heeft. Moet bij overstap (voorlopig) niet van terminal veranderen. (term A)
De prijzen blijven zo hoog....maar gok ik het erop om nog te blijven wachten? Dat is natuurlijk de vraag van 1 miljoen
Volgens mij zijn er hier best wat mensen aan het kijken naar de prijzen in de meivakantie naar Orlando. Kunnen we niet een volledig vliegtuig regelen?
Prijzen zijn nu aan de hoge kant. Ik hoop dat ze ergens komende 1 / 2 maanden wat gaan dalen.
Probeer al een tijdje voor eind april / begin mei heen naar San Francisco te boeken en terug via Las Vegas met een directe vlucht.
Het komt er steeds op neer dat 1250p.p. wel een beetje de standaard is al een aantal weken. Kijken doe ik dagelijks.
Wat zijn vooral de prijzen die jullie zo'n beetje betaald hebben de afgelopen jaren voor deze luchthavens?
Dit is zeker te doen.
Wij hadden in 2019 2 uur. Ook naar Orlando. Het vliegveld is niet zo groot en vrij overzichtelijk. Enig nadeel destijds... De Government shutdown...........
Er was maar 1 hokje open... Dus het was alsnog sprinten. Maar dit had weinig te doen met het vliegveld zelf.
Bedankt! Ik ben nog niet helemaal overtuigd over de prijs maar ik wou het weten voor het geval ik die route met een betere prijs zie langskomen (nu 650 euro zonder bagage of stoelreservering)
We hebben bagage nodig en dan kom je al snel rond 750 à 800 uit. Dat is nog veel. Bovendien is het vanuit Amsterdam en zoek eerder vanuit Brussel. Het blijft natuurlijk risico om te blijven wachten.
Oh wij vliegen juist vanaf Brussel. Dat was goedkoper dan A'dam. Wel verder rijden voor ons maar ja. Ik had voor mezelf een grens bepaald en zodra de prijs eronder kwam heb ik geboekt. Ik vind het ook fijn om het maar geregeld te hebben en er niet nog steeds elke dag naar te " hoeven kijken" .
Wij vliegen in november naar Amerika en ik wilde ook de Real deal weken afwachten van de Klm.
Ik hield dat maanden de prijzen in de gaten en ik heb de tickets nu €335,00 goedkoper kunnen kopen. Was nog wel apart, want gaf eerst een prijs aan, wat €200,00 goedkoper was en daadwerkelijk bij het betalen ging er nog meer geld af, gewoon voor de geselecteerde tickets.
Dus hier helemaal blij.
Klinkt mooi 350 Euro goedkoper, maar mag ik vragen waar je qua prijs (per ticket en bestemming, met of zonder ruimbagage) bent uitgekomen? ()
Of heb ik ergens overheen gelezen....
Nee hoor, ik had dat niet gemeld. We vliegen rechtstreeks Amsterdam naar San Francisco en terug vanaf Las Vegas ook rechtstreeks naar Amsterdam. Economy Standard plus tickets, zodat je meer beenruimte hebt (anders boekt mijn man dit later alsnog) en bagage. We waren nu € 2080,00 kwijt.
We zijn al een tijdje op zoek naar betaalbare tickets voor juli 2025, heen BRU-Phoenix, terug LAS-BRU. We konden weinig spelen met de data, aangezien onze overnachting in Phantom Ranch al vastlag. Ik vond niets onder de €900. Dinsdag tickets geboekt aan €731/persoon, bagage inbegrepen. Hiervoor hebben we wel onze route lichtjes moeten aanpassen, vertrekken op 1 juli naar LAX via Londen en terug op 19 juli, LAX-Madrid-BRU. Vliegen met BA, AA en Iberia. Rechtstreeks geboekt bij American, prijzen gevonden via Google Flights.
Misschien is iemand iets met deze info!
Dat is een mooie prijs. Ik ben ook op zoek naar juli tickets maar vindt echt weinig aanbod, terwijl de terugreis datum minder dan 11 maanden in de toekomst ligt. En wat ik vind is rond de 1000 euro p.p. zonder bagage en met 1 tussenstop. Goedkoper kan met 2 stops maar dat vind ik te gortig. Ik wacht nog maar even af maar normaal boek ik de goedkoopste tickets 11 maanden van te voren en is er veel meer aanbod met 1 stop.
Ik zoek 9 of 10 juli vertrek naar Las Vegas en 1 of 2 augustus vertrek vanuit San Diego. Brussel, Dusseldorf of Amsterdam. Als iemand de gouden tip heeft hoor ik het graag
As we speak zie ik nu vanaf Amsterdam met Jet BLue voor rond de 800 euro, ex bagage. Dus het begint de goede kant op te gaan.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Iets om rekening mee te houden als je een vlucht boekt met British Airways of een ander maatschappij die via Londen vliegt. Ik zag gisteren mooie tickets met BA naar Denver, maar manlief is nog niet overtuigd.....wil geen twee verre reizen per jaar doen
reisverslagen: 2024 rondje Salt Lake City, 2023 Chicago-Las Vegas, 2022 rondje Phoenix, 2019 Noord Californië + Oregon, 2017 rondje Las Vegas, 2015 Chicago-Denver
link naar verslagen: https://www.pindat.com/reisblog/ellens.reizen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
De link van mij is nu nog wel actueel denk ik? Ik kan nergens vinden per wanneer je als EU citizen een visum nodig hebt.
Is dat het moment dat je de ETA aan kunt/moet vragen?
Wij hebben afgelopen zomervakantie onze reis naar Florida moeten annuleren i.v.m. een afgescheurde achillespees bij mijn vrouw. Wij willen deze reis nu alsnog gaan maken, met onze kinderen, in de meivakantie 2025. Ik zit ook al een tijdje te kijken naar de diverse vluchtprijzen (vnl via Skyscanner), maar kwam nu via Google Flights (hierboven gelezen) op een reis met Norse Atlantic. Iemand daar ervaring mee? Zelfs met stoelkeuze op alle vluchten is dit nog beduidend goedkoper dan de grote maatschappijen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.