Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegen via Montreal
Vliegen via Montreal
Wij vliegen volgend jaar via Montreal naar Orlando. Ik zag dat we voor Canada ook een visum nodig zijn, iemand ervaring hiermee en zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden omdat we via Canada vliegen?
En aanvullend hierop, weet iemand het telefoonnummer van Air Canada. Ik moet assistentie voor mijn man aanvragen. Via de app lukt het me niet, chatten kan ook niet. Een telefoonnummer in Nederland kan ik nergens vinden. En via mail kom ik ook niet verder.
En aanvullend hierop, weet iemand het telefoonnummer van Air Canada. Ik moet assistentie voor mijn man aanvragen. Via de app lukt het me niet, chatten kan ook niet. Een telefoonnummer in Nederland kan ik nergens vinden. En via mail kom ik ook niet verder.
Re: Vliegen via Montreal
Visum is niet nodig, ETA aanvragen is voldoende.
Op de website staat geen telefoonnummer?
Op de website staat geen telefoonnummer?
Als ik dat nummer bel krijg ik te horen dat het niet in gebruik is.
Als ik bij onze reisbescheiden kijk bij Air Canada staat er een melding dat we een visum moeten aanvragen anders worden we niet toegelaten op de vlucht…
Als ik bij onze reisbescheiden kijk bij Air Canada staat er een melding dat we een visum moeten aanvragen anders worden we niet toegelaten op de vlucht…
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Dan klopt die tekst niet voor reizigers uit ETA landen, je hebt een ETA nodig en dat is geen visum, net als ESTA is dat een Visa Waiver.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vreemd dat ze dat aangeven. Misschien maken ze geen onderscheid tussen reizigers die wel of niet voor een eTA in aanmerking komen?
Of je voor een eTA in aanmerking komt kun je checken op https://www.canada.ca/en/immigration-re ... untry.html
Voor de assistentie: ik weet niet om wat voor assistentie het gaat maar voor bijvoorbeeld een rolstoel staat hier wat je moet doen.
Marianne
Of je voor een eTA in aanmerking komt kun je checken op https://www.canada.ca/en/immigration-re ... untry.html
Voor de assistentie: ik weet niet om wat voor assistentie het gaat maar voor bijvoorbeeld een rolstoel staat hier wat je moet doen.
Marianne
Jullie hebben gelijk, het is geen visum en ik stel mijn vraag verkeerd waardoor er verwarring ontstaat.
De vraag moet zijn of het klopt dat je een ETA moet aanvragen. En wie heeft daar ervaring mee.
Excuses voor de verwarring
De vraag moet zijn of het klopt dat je een ETA moet aanvragen. En wie heeft daar ervaring mee.
Excuses voor de verwarring
Jullie moeten zeker een ETA aanvragen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 69
Yep dat is al jaren zo, op Schiphol wordt er al naar gevraagd, net als ESTA. De aanvraag doe je hier https://www.canada.ca/en/immigration-re ... ly-nl.html
Dank allemaal!
Het emailadres op de site werkt niet .. ? ik krijg een melding dat het niet kloptMartin & Marianne schreef: ↑20 sep 2024, 09:15Vreemd dat ze dat aangeven. Misschien maken ze geen onderscheid tussen reizigers die wel of niet voor een eTA in aanmerking komen?
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zoals ik het begrijp hoef je niet te mailen maar kun je het in je vluchtgegevens aangeven. Heb je dat al geprobeerd?
Heb je de vlucht al geboekt?
Dan gelden deze stappen:
I’ve already booked my flight:
1. Click on the “My bookings” tab on our homepage and enter your booking information, then click “Find.”
2. Once your booking information appears, scroll to the bottom and select the “Accessibility services” dropdown for each passenger who requires wheelchair assistance.
3. Select “Wheelchair assistance” and choose the type of assistance needed then click “Update.”
Once you’ve requested wheelchair service, this information will be included in the passenger details section of your booking.
Marianne
Heb je de vlucht al geboekt?
Dan gelden deze stappen:
I’ve already booked my flight:
1. Click on the “My bookings” tab on our homepage and enter your booking information, then click “Find.”
2. Once your booking information appears, scroll to the bottom and select the “Accessibility services” dropdown for each passenger who requires wheelchair assistance.
3. Select “Wheelchair assistance” and choose the type of assistance needed then click “Update.”
Once you’ve requested wheelchair service, this information will be included in the passenger details section of your booking.
Marianne
- Almere vak V
- Amerika-expert
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar op de Schiphol-site word je alsnog naar de airline verwezen als ik het goed zie.
Ik zie twee telefoonnummers staan:
1-800-667-4732 (toll-free for Canada and the United States)
1-514-369-7039 (long distance charges apply)
Heb je ze allebei geprobeerd? Je moet denk ik 00 voor het nummer zetten. Dus 001-800 etc
Marianne
Ik zie twee telefoonnummers staan:
1-800-667-4732 (toll-free for Canada and the United States)
1-514-369-7039 (long distance charges apply)
Heb je ze allebei geprobeerd? Je moet denk ik 00 voor het nummer zetten. Dus 001-800 etc
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht